Nou breekt mijn klomp: Sta gisteren in de gym op de weegschaal: gewicht lager. Steek mijn handen in de omron vetmeter: vetpercentage omhoog!
Vorige week dinsdag 72.0kg bij 14.1%
Vorige week vrijdag 72.6 bij 14.1%
Deze dinsdag: 71.2 bij 16%
Een tijdje geleden heb ik al eens op het forum goede adviezen over spierverlies gekregen, en ben mij daarna echt superstrak aan mijn schema gaan houden. Ik eet nu 300kcal lager dan mijn basisbehoefte+arbeids+sporttoeslagen. Verder omhoog gegaan in de eiwitten en lager in kh tot KEV=30/50/20. Alles natuurlijk via Q&A to get ripped.
Enig idee wat hier misgaat? Ik zat zelf te denken aan 3 dingen
- vetmeter (eletronisch) is bullshit!
- ik eet te weinig kh (180gr per dag)
- ik eet te weinig kcal (300 onder behoefte misschien toch te weinig)
Ik meet altijd voor mijn trainingen, en ik kan je vertellen dat dit niet motiverend werkt voor de rest van de training...
Vorige week dinsdag 72.0kg bij 14.1%
Vorige week vrijdag 72.6 bij 14.1%
Deze dinsdag: 71.2 bij 16%
Een tijdje geleden heb ik al eens op het forum goede adviezen over spierverlies gekregen, en ben mij daarna echt superstrak aan mijn schema gaan houden. Ik eet nu 300kcal lager dan mijn basisbehoefte+arbeids+sporttoeslagen. Verder omhoog gegaan in de eiwitten en lager in kh tot KEV=30/50/20. Alles natuurlijk via Q&A to get ripped.
Enig idee wat hier misgaat? Ik zat zelf te denken aan 3 dingen
- vetmeter (eletronisch) is bullshit!
- ik eet te weinig kh (180gr per dag)
- ik eet te weinig kcal (300 onder behoefte misschien toch te weinig)
Ik meet altijd voor mijn trainingen, en ik kan je vertellen dat dit niet motiverend werkt voor de rest van de training...
Comment