Wie kan mij helpen? Erg belangrijk! Profcarriere!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Even wat ik van je wil weten he... Wat loop jij op de coopertest?
    En wat eet jij zoal doordeweeks en als tussendoortjes?

Comment

Originally posted by Bodyshaping View Post
      @ numbro2 is gereserveerd voor een klant van Dolphin Internet Services : Nou zoals ik in het begin stukje al vertel, mijn buik moet weg. Het is zeg maar iets wat wel opvalt. Het is niet plat zoals het hoort te zijn. Ik wil ook niet zeggen dat het een sixpack moet zijn maar plat is al genoeg en dat lukt niet!

@ Genjuro : Bedankt voor dat laatste maar dat doen we op de trainingen al. Ja ik ben al een keer naar de dietiste gegaan, die adviseerde mij alleen om goed te eten voor de rest had ik er niet zoveel aan. Zoals ik bij Numbro2 al zei, het is echt alleen me buikje dat weg moet.

In ieder geval bedankt voor jullie reacites
      Dat heeft weinig met topvorm te maken.
      Ik neem aan dat als je je prestaties laat zien, dat die spreken.
      Niet of je wat vet op je buik hebt. Om je vette buik te verminderen zijn aardig wat topics te vinden. Zowel op voedingsgebied alswel op sportgebied.

gr
      n2
      Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

http://forum.bodynet.nl/afslanken/29...egtrainen.html
        http://forum.bodynet.nl/afslanken/28495-buikje.html
        http://forum.bodynet.nl/afslanken/23169-bierbuik.html

Comment

Originally posted by numbro2 View Post
          Dat heeft weinig met topvorm te maken.
          Ik neem aan dat als je je prestaties laat zien, dat die spreken.
          Niet of je wat vet op je buik hebt. Om je vette buik te verminderen zijn aardig wat topics te vinden. Zowel op voedingsgebied alswel op sportgebied.

gr
          n2
          Het vet op mijn buik is gewoon te veel, hierdoor verlies ik het op snelheid, vandaar dat ik bedoel met top fit!

Bedankt voor je reactie nog.

Comment

Het vet op mijn buik is gewoon te veel, hierdoor verlies ik het op snelheid, vandaar dat ik bedoel met top fit!

Bedankt voor je reactie nog.
            zie links of probeer de term buik in de zoekfunctie.

Comment

Ja ik ben al een keer naar de dietiste gegaan, die adviseerde mij alleen om goed te eten voor de rest had ik er niet zoveel aan.
              En je hebt maar één diëtist(e) waar je naartoe kan gaan? Die mensen schieten tegenwoordig als paddestoelen uit de grond dus ga ze gewoon allemaal af. En informeer gelijk of het ook een sportdiëtist(e) is. Deze kunnen je vaak goed helpen met je sportvoeding.

Een tip: Je komt over als iemand met een groot gebrek aan zelfvertrouwen heeft en assertiviteit. Geef jezelf een schop onder je reet en ga eens aan de slag. Als je dit begin al niet fatsoenlijk kan maken dan ga je die eindstreep echt niet halen.

Succes!

Comment

Ik snap niet dat je bij een profclub kan voetballen als je niet in vorm/te dik bent, ik ken veel voetballers en die trainen veel en worden automatisch slanker.
                als je nu al veel voetbalt en te dik bent doe je toch iets goed fout.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Ik snap niet dat je bij een profclub kan voetballen als je niet in vorm/te dik bent, ik ken veel voetballers en die trainen veel en worden automatisch slanker.
                  als je nu al veel voetbalt en te dik bent doe je toch iets goed fout.
                  dat hoeft ook niet perse. Kijk naar ronaldo
                  nou heeft die wel veel op de bank gezeten, maar goed!

Comment

lol ja ronaldo is een leuke maar goed die is niet altijd chubby geweest, maar misschien klegde ik het verkeerd uit stel je hebt een buikje maar je voetbalt als ronaldo dan zal niemand daar problemen mee hebben,

Comment

Het is overigens niet mogelijk om echt gericht, plaatselijk, vet te verbranden...dat gaat geleidelijk aan over je hele lichaam >.>
                      "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Originally posted by Mattroid View Post
                        Het is overigens niet mogelijk om echt gericht, plaatselijk, vet te verbranden...dat gaat geleidelijk aan over je hele lichaam >.>
                        Ja en nee... plaatselijk vet verbranden kan inderdaad niet. Maar dat het geleidelijk gaat is ook niet gezegd.

Valt echter gewoon niet te regelen.
                        Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Ga niet akkoord, deels valt het wel aan te pakken ivm bepaalde hormonen in het lichaam. Het vraagt wel een flinke dosis hormonenkennis om daar enig voordeel uit te halen.
                          the one and only tabata overlord

Comment

en laat dat nou net iets zijn wat de meeste mensen niet hebben...
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Heb je de Vacu-Step wel eens geprobeerd?

Ook mannen hebben er baat bij.

Wellnessproducts.nl --- Vacu Step

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                                Heb je de Vacu-Step wel eens geprobeerd?

Ook mannen hebben er baat bij.

Wellnessproducts.nl --- Vacu Step
                                Hahahahahahaha. Je zit hier niet in de offtopic sectie he, Fanatic.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X