Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@ numbro2 is gereserveerd voor een klant van Dolphin Internet Services : Nou zoals ik in het begin stukje al vertel, mijn buik moet weg. Het is zeg maar iets wat wel opvalt. Het is niet plat zoals het hoort te zijn. Ik wil ook niet zeggen dat het een sixpack moet zijn maar plat is al genoeg en dat lukt niet!
@ Genjuro : Bedankt voor dat laatste maar dat doen we op de trainingen al. Ja ik ben al een keer naar de dietiste gegaan, die adviseerde mij alleen om goed te eten voor de rest had ik er niet zoveel aan. Zoals ik bij Numbro2 al zei, het is echt alleen me buikje dat weg moet.
In ieder geval bedankt voor jullie reacites
Dat heeft weinig met topvorm te maken.
Ik neem aan dat als je je prestaties laat zien, dat die spreken.
Niet of je wat vet op je buik hebt. Om je vette buik te verminderen zijn aardig wat topics te vinden. Zowel op voedingsgebied alswel op sportgebied.
Dat heeft weinig met topvorm te maken.
Ik neem aan dat als je je prestaties laat zien, dat die spreken.
Niet of je wat vet op je buik hebt. Om je vette buik te verminderen zijn aardig wat topics te vinden. Zowel op voedingsgebied alswel op sportgebied.
gr
n2
Het vet op mijn buik is gewoon te veel, hierdoor verlies ik het op snelheid, vandaar dat ik bedoel met top fit!
Ja ik ben al een keer naar de dietiste gegaan, die adviseerde mij alleen om goed te eten voor de rest had ik er niet zoveel aan.
En je hebt maar één diëtist(e) waar je naartoe kan gaan? Die mensen schieten tegenwoordig als paddestoelen uit de grond dus ga ze gewoon allemaal af. En informeer gelijk of het ook een sportdiëtist(e) is. Deze kunnen je vaak goed helpen met je sportvoeding.
Een tip: Je komt over als iemand met een groot gebrek aan zelfvertrouwen heeft en assertiviteit. Geef jezelf een schop onder je reet en ga eens aan de slag. Als je dit begin al niet fatsoenlijk kan maken dan ga je die eindstreep echt niet halen.
Ik snap niet dat je bij een profclub kan voetballen als je niet in vorm/te dik bent, ik ken veel voetballers en die trainen veel en worden automatisch slanker.
als je nu al veel voetbalt en te dik bent doe je toch iets goed fout.
Ik snap niet dat je bij een profclub kan voetballen als je niet in vorm/te dik bent, ik ken veel voetballers en die trainen veel en worden automatisch slanker.
als je nu al veel voetbalt en te dik bent doe je toch iets goed fout.
dat hoeft ook niet perse. Kijk naar ronaldo
nou heeft die wel veel op de bank gezeten, maar goed!
lol ja ronaldo is een leuke maar goed die is niet altijd chubby geweest, maar misschien klegde ik het verkeerd uit stel je hebt een buikje maar je voetbalt als ronaldo dan zal niemand daar problemen mee hebben,
Ga niet akkoord, deels valt het wel aan te pakken ivm bepaalde hormonen in het lichaam. Het vraagt wel een flinke dosis hormonenkennis om daar enig voordeel uit te halen.
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment