Ik heb al enige tijd anorexia. Ik ben begonnen met afvallen bij een gewicht van 55 Kg en op het laagst woog ik 38 Kg(weeg nu 43 Kg).
Door het snelle afvallen,braken en misbruik van laxeerpillen, weinig bewegen, heb ik mijn lichaam behoorlijk verknalt.
Mijn huid is enorm verslapt, heb onderhuidse bultjes(vetbultjes??) en alles wiebelt en flubbert door spierafbraak.
Ik word hier behoorlijk wanhopig van en kan er ook echt niet meer tegen, want bij elke beweging voel ik het gewoon wiebelen en dat is echt heel naar.
Daarom wil mijn levenswijze drastisch veranderen. Ik ga sinds kort naar de sportschool en wil eerst aankomen tot 50 Kg(daarna weer verder kijken).
Nu mijn allergrootste vragen:
- Hoe zorg ik ervoor dat mijn huid weer steviger wordt?
- Wat kan ik het beste doen om meer spiermassa te krijgen?
- Wat kan ik doen tegen die onderhuidse bobbeltjes?
- Wat kan ik het beste eten om op een gezonde manier aan te komen??
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen, want zo is het echt ondraagelijk.
Vriendelijke groetjes, Mrs.Bou
Door het snelle afvallen,braken en misbruik van laxeerpillen, weinig bewegen, heb ik mijn lichaam behoorlijk verknalt.
Mijn huid is enorm verslapt, heb onderhuidse bultjes(vetbultjes??) en alles wiebelt en flubbert door spierafbraak.
Ik word hier behoorlijk wanhopig van en kan er ook echt niet meer tegen, want bij elke beweging voel ik het gewoon wiebelen en dat is echt heel naar.
Daarom wil mijn levenswijze drastisch veranderen. Ik ga sinds kort naar de sportschool en wil eerst aankomen tot 50 Kg(daarna weer verder kijken).
Nu mijn allergrootste vragen:
- Hoe zorg ik ervoor dat mijn huid weer steviger wordt?
- Wat kan ik het beste doen om meer spiermassa te krijgen?
- Wat kan ik doen tegen die onderhuidse bobbeltjes?
- Wat kan ik het beste eten om op een gezonde manier aan te komen??
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen, want zo is het echt ondraagelijk.
Vriendelijke groetjes, Mrs.Bou
Comment