Ik gebruik antidepressiva en ik heb vaak het idee dat ik daardoor moeilijk afval. Ik doe al 2 jaar redelijk wat aan KT en cardio maar ik blijf chubby. Terwijl mijn voedingspatroon toch redelijk is.
Nu lees ik hier en daar wat over het vertragen van de schildklier door antideppressiva. Nu schijn je dat met Kelp tabletten tegen te gaan. Iemand ervaring?
---------------------------------------------------------
Kelp is een soort zeewier dat vele mineralen, vitaminen en spoorelementen bevat, maar kelp staat vooral bekend als een rijke bron van jodium.
Jodium is nodig voor een optimale werking van de schildklier.
Aanvullen met een goed kelp extract met een gedoseerde hoeveelheid jodium kan helpen om je schildklierfunctie op te krikken, zodat je dagelijks meer calorieën gaat verbranden
Wanneer je schildklier optimaal functioneert heb je ook meer energie, een betere circulatie, en minder last van ouderdoms-ongemakken.
Een gestandaardiseerd kelp extract is aan te raden:
- wanneer je langdurig overgewicht hebt en/of weinig hebt
gedaan aan lichaamsbeweging
- wanneer je op je voeding let maar toch steeds zwaarder
wordt
- wanneer je energieker zou willen zijn
- wanneer je weinig donkergroene groenten eet.
Nu lees ik hier en daar wat over het vertragen van de schildklier door antideppressiva. Nu schijn je dat met Kelp tabletten tegen te gaan. Iemand ervaring?
---------------------------------------------------------
Kelp is een soort zeewier dat vele mineralen, vitaminen en spoorelementen bevat, maar kelp staat vooral bekend als een rijke bron van jodium.
Jodium is nodig voor een optimale werking van de schildklier.
Aanvullen met een goed kelp extract met een gedoseerde hoeveelheid jodium kan helpen om je schildklierfunctie op te krikken, zodat je dagelijks meer calorieën gaat verbranden
Wanneer je schildklier optimaal functioneert heb je ook meer energie, een betere circulatie, en minder last van ouderdoms-ongemakken.
Een gestandaardiseerd kelp extract is aan te raden:
- wanneer je langdurig overgewicht hebt en/of weinig hebt
gedaan aan lichaamsbeweging
- wanneer je op je voeding let maar toch steeds zwaarder
wordt
- wanneer je energieker zou willen zijn
- wanneer je weinig donkergroene groenten eet.
Comment