Afvallen & shakes ??? kan dat ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Revius View Post
    maar die bijv. 30gr eiwit die je uit een shake haalt, die kan je niet uit voedsel halen met zo'n beperkt aantal kcal
    Als ik het niet mis heb is tuna zelfs nog hoger in de eiwit qua %tage dan whey, dus tis niet helemaal waar

Tuna is kut, havermout is kut, hell brocolli en andere groentes zijn ook kut

Je wilt iets of je wilt het niet als je iets gaat vervangen door slechter alternatief moet je gewoon accepteren dat je niet volledig dedicated bent, is niks mis mee maar je moet wel beseffen dat je meer kunt doen en dat veel mensen op dit forum die offers wel brengen dus van veel hoef je geen sympathie te verwachten

Vis niet lusten is ook zoiets, tenzij je allergisch bent kan je gewoon tonijn uit blik eten, ik heb der een tyfushekel aan en soms doe ik er een uur over maar betekend niet dat ik zeg, naja dan maar geen eiwitten ik neem wel een extra shake. Aanstelleritus noemen we dat

Tenzij je LETTERLIJK over je nek gaat en dan bedoel ik niet kokhalzen dat stelt niks voor, gewoon letterlijk een blik eet en vervolgens alles uitkotst, dan is het gewoon ik wil het niet en niet ik kan het niet.
    Last edited by Yawgmoth; 29-07-2009, 14:24.
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Tonijn uit blik krijg ik ook niet binnen. Dus eet ik het gewoon niet Want ik weet uit eigen ervaring, als ik het niet binnenkrijg ga ik het ook niet meer eten.

Ik eet af en toe lekkere gebakken tonijn.
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ik eet elke dag een blik tonijn op water basis, voor de smaak
        gooi ik er ook geen rommel door waar carbs in zitten maar
        het word al een stuk minder droog en smakkelijker door er
        een eetlepel olijfolie aan toe te voegen.

Comment

Nou wat je noemt, een blik eten en dan kotsen!!!, het zal niet de eerste keer zijn dat ik van vis ga kotsen!! ook als is het goed klaargemaakt!!!, het maakt werkelijk niet uit!!!, dan ben ik misschien maar wat minder dedicated!!!
          So BE IT!!!!!! dan is in dit geval voor mij een Whey shake waarschijnlijk een beter oplossing!!!, ik heb het trouwens nog nooit gedronken!!!, welke smaak is een beetje te pruimen??, en waar kan ik het beste bestellen!!!

Gr ( a What less dedicated person )

Comment

xxlnutrition XXL no nonsense nutrition
            Persoonlijk de lekkerste shake die ik heb gehad van dit merk is
            Cappuccino met stukje oploskoffie

Comment

Originally posted by rvanweel View Post
              Nou wat je noemt, een blik eten en dan kotsen!!!, het zal niet de eerste keer zijn dat ik van vis ga kotsen!! ook als is het goed klaargemaakt!!!, het maakt werkelijk niet uit!!!, dan ben ik misschien maar wat minder dedicated!!!
              So BE IT!!!!!! dan is in dit geval voor mij een Whey shake waarschijnlijk een beter oplossing!!!, ik heb het trouwens nog nooit gedronken!!!, welke smaak is een beetje te pruimen??, en waar kan ik het beste bestellen!!!

Gr ( a What less dedicated person )
              Heb je een abonnement op uitroeptekens of zo....
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                Heb je een abonnement op uitroeptekens of zo....

yep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                  Als ik het niet mis heb is tuna zelfs nog hoger in de eiwit qua %tage dan whey, dus tis niet helemaal waar
                  Whey is gemiddeld 80% eiwit. Tonijn 20. Geloof dat je het mis hebt.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zie de eiwit supplementen inderdaad als een aanvulling op de voeding.
                    Zelf ben ik op dit moment aan het afvallen met een product van easyline, maar heb in andere topics hele andere producten voorbij zien komen. Ben hier dan ook minder ervaren in.

Comment

kappuh nou met bumpen om reclame te kunnen maken gast. Heb hier al melding van gemaakt bij de mods
                      Fear is the mind killer

Comment

hey

wat zijn jullie ervaringen bij keto? voor wie het heeft gedaan
                        mijn ervaring is goed wil graag weten hoe anderen er over denken

thnx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X