Extra boost vetverbranding ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Extra boost vetverbranding ?

Ik las in de laatste muscle&fitness een artikel van iemand , die om je vetbevranding een boost te geven i.p.v 4 setjes van 6/10/12 reps , es een paar weekjes 4 setjes van 25reps moest gaan doen met natuurlijk een wat lager gewicht !

Ik hoor graag jullie mening

Originally posted by rvanweel View Post
    Ik las in de laatste muscle&fitness een artikel van iemand , die om je vetbevranding een boost te geven i.p.v 4 setjes van 6/10/12 reps , es een paar weekjes 4 setjes van 25reps moest gaan doen met natuurlijk een wat lager gewicht !

Ik hoor graag jullie mening
    Als je daardoor meer energie verbruikt en je energie inname hetzelfde blijft, kan dat inderdaad meer gewichtsverlies opleveren.

Ik ben echter een voorstander om zo zwaar mogelijk te trainen in de cut. Om kracht en massaverlies tegen te gaan.
    AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Niet doen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja ik geloof het ook de bedoeling was om dit maar een 1 tot max 4 weken vol te houden. gewoon om een extra impuls te geven aan de vetverbranding,

aangezien ik nog een lange weg te gaan heb, ga ik me maar nog teveel concenteren op massa denk ik . Eer dat aan de bulk moet moet ik eerst nog ff 20 kg kwijt zien te raken. !

Comment

Je kan eventueel een Widowmaker toevoegen op het einde van je work-out.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Je kan eventueel een Widowmaker toevoegen op het einde van je work-out.

Widowmaker ??? Geen idee wat het is , maar ga het proberen op te zoeken.

Alvast bedankt.

Comment

Ik kan het nog ff niet vinden Widowmaker workout ?

is er iemand bereid om mij dat evt toe te lichten ?

Ik hoor graag

Gr
              richard

Comment

Het is geen widowmaker workout, maar een widowmaker set. Je pakt dan een squat of benchpress of iets met licht gewicht waar je zo'n 20reps mee maakt. Of meer als je meer dan 20kan. Je gaat gewoon door tot er niks meer in zit.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Het is geen widowmaker workout, maar een widowmaker set. Je pakt dan een squat of benchpress of iets met licht gewicht waar je zo'n 20reps mee maakt. Of meer als je meer dan 20kan. Je gaat gewoon door tot er niks meer in zit.

Oh oke, ik wist niet dat zo heette, maar dat doe ik eigelijk elke training al!!

Oke nou bedankt, heb net weer getraind en gedaan dus, ben ff leeg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X