BF? + vraagje>?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bf

Ik vraag me af wat er nu beter is om je BF naar beneden te halen.
    je leest zoveel verschillende versies, bij de ene staat dat je veel herhalingen moet doen bij de ander dat je zwaar moet trainen......
    wat is nu de beste aanpak?????

Comment

Originally posted by Marco199 View Post
      Ik vraag me af wat er nu beter is om je BF naar beneden te halen.
      je leest zoveel verschillende versies, bij de ene staat dat je veel herhalingen moet doen bij de ander dat je zwaar moet trainen......
      wat is nu de beste aanpak?????
      Zwaar trainen 8-10 reps en voeding onder onderhoud, als het te langzaam gaat cardio toevoegen.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
        Afhankelijk van je gewicht
        als je 100 kg bent met 18%= 18 kg vet
        ben je 77 kilo( zoals ts) met 18% = 13 kg vet
        Is niet echt gewichtsafhankelijk. Gaat om de percentages. Bij een hoger gewicht mag je namelijk ook een hoger aantal kg's vet overhouden voor eenzelfde percentage t.o.v. een lichter iemand.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als je 100 kg bent met 18% en je wil naar 10% moet je in verhouding tot de persoon van 77 kg meer vet wegwerken
          Je mag wel wat meer overhouden maar je zal er ook meer af moeten trainen.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Gaat om de verhoudingen. Iemand die groter is heeft ook meer spiermassa dus verbrandt sneller. Misschien zeg ik het zio helderder.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X