vetpercentage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vetpercentage

hallo, ik ben nu 2 maanden aan het cutten. ik weet niet precies op welke vetpercentage ik zit. maar heb effe een berekingen gedaan op google, om je vetpercentage te bereken.

ik moest mijn leeftijd geven en lengte en hals en omtrek buik gemeten.

1.70
    omtrek buik 76cm
    omtrek nek 39,5 cm
    gewicht- 71 kilo

maar op de website staat dat ik vetpercentage van 10 of lager heb. maar zie geen sixpack. ik zie wel dat love handles weg zijn en je voelt ook goed de buikspieren en je ziet dat kleine laagje erover.maar bij mijn onderkant buik is het stukje dikker dan de bovenkant.

mijn vraag is is dit betrouwbaar ?

ik denk zelf dat ik rond 13 a 14 % zit. en mijn andere vraag is
    is het juist om op zo 13% te gaan bulken tot de 20 % ? of gewoon doorgaan tot de 9%. en daarna cleanbulken ?

tips

Huidplooi is betrouwbaar.
    Je moet die berekeningen op internet als een brede schatting zien.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
      Huidplooi is betrouwbaar.
      Je moet die berekeningen op internet als een brede schatting zien.
      Heeeeeeel breed. Is vandaag bewezen, dat er gewoon bijna 3% tussen kan zitten...... Ik heb het ook bij mijzelf gedaan, en daar kwam uit 8,8% terwijl ik dus echt wel op 11% zit.....

Comment

Sorry ik zag je andere vraag te laat.. Is heel persoonlijk hoor.. Ik zeg voor mijzelf altijd, komt de winter eraan Bulken. Niet voor niets, daar je in de winter ook meer energie verbruikt. En bij n laag vetpercentage ben ik veel te vatbaar, en heb het altijd koud.. Maar daar zal niet iedereen het mee eens zijn.

Comment

heb net nog gemeten zit op 12% . zal ik op deze vetperecentage gaan bulken tot 20 %?

Comment

ow ja ik ben sinds paar een week biergist en appelzijn capsules gaan gebruiken. gekocht bij de kruitvat. heb net gelezen dat niet zo goed ofzo en je gig moe van word. nou dat had ik dus de hele week. ik sliep overdag en soctends kon me ogen niet opendoen ?

Comment

Permalink 5. ja waarom niet, je wilt toch massa zeker? Maar moet het meteen naar 20%? Rustig aan he, kijk anders even naar de stick hoe de andere jongens clean bulken... Over je volgende vraag, weet ik niet zo goed en heb het ook pas gelezen hier op site.. Ik koop ook geen spullen daar sorry.

Comment

Het klinkt allemaal n beetje vaag he? dat kan ik je wel uitleggen hoor. En er word wel vaker aan mij gevraagd om n voeding schema in elkaar te fietsen. Daar ben je helaas veel te laat mee, ik bereken al jaren helemaal niets meer ook niet voor mijzelf. Ik werk voor mijzelf alleen met weegschaal en spiegel.En luister naar mn lichaam (klinkt stom maar is waar)...Er zijn hier mannen en dames niet te vergeten die met berekenen veel beter zijn dan ik, en met betere en nieuwere technieken.. Daarom bemoei ik mij niet met de voeding van anderen..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Permalink 5. ja waarom niet, je wilt toch massa zeker? Maar moet het meteen naar 20%? Rustig aan he, kijk anders even naar de stick hoe de andere jongens clean bulken... Over je volgende vraag, weet ik niet zo goed en heb het ook pas gelezen hier op site.. Ik koop ook geen spullen daar sorry.

ik heb gehoord dat het heel moeilijk is.

maar ja ik ben nu veel vet verloren die sicpack zie ik ook al bijna. maar ja wil niet gaan weer bulken , ik word heel snel dik. gewoon met goed voeding. en ja ik kan andere kant ook weer heel snel afvallen ZONDER spier kwijt te raken. waarbij ik ook nog meer til.

Comment

Originally posted by saliman1 View Post
                    ik heb gehoord dat het heel moeilijk is.

maar ja ik ben nu veel vet verloren die sicpack zie ik ook al bijna. maar ja wil niet gaan weer bulken , ik word heel snel dik. gewoon met goed voeding. en ja ik kan andere kant ook weer heel snel afvallen ZONDER spier kwijt te raken. waarbij ik ook nog meer til.
                    Als je snel afvalt komt het er ook weer snel bij.. Alles met mate. Maar als je kan afvallen zonder spier massa verlies, ging ik mooi weer in de bulk.. Als jij zover bent dat je je buikspieren kunt zien zit je waarschijnlijk al wel lager dan 12%bf.. Als je clean bulkt zoals er meerdere doen hier, hoef je geen vet aan te komen hoor... Wil je meer spier massa? Zal je toch wel moeten, doe je het niet duurt het wel erg lang voor goede resultaten...

Comment

Hoeft niet per se, mijn BF was een half jaar geleden 14% maar je zag m'n buikspieren nog wel..

Of misschien was die meting niet zo jofel
                      Je moet wel WILLEN

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X