Groentje help met afvallen en dieet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groentje help met afvallen en dieet

Hey allenmaal ik snuffel nu al even rond op dit forum maar kan net niet vinden wat ik precies zoek..
    ik ben 22 jaar 187cm en weeg 98 kilo
    ik heb echt een dikke buik de rest is normaal geen dikke armen benen of vingers echt puur me buik

ik woon opmezelf en heb niet al te veel geld voor supplementen etc
    ik wil zeker 10 kilo afvallen en een strakker buikje krijgen!

ik weet niet wat een goed dieet is ik snoep niet geen cola drink veel water melk en eet yoghurt en kellogs 6 bruine broodjes verdeelt over de dag en savonds

maar nu wil ik graag weten hoe en wat !
    Alvast bedankt

Groetjes Misha ik ga nu sporten met een vriend

stickys lezen .. moeite doen, schema opstellen, poste, en tadaa in no time 10 kg weg op een gezonde manier maar klant en klaar doen we niks

Comment

De link in me onderschrift heeft alle antwoorden...

Comment

Kan er niet een soort functie ingesteld worden dat je pas kan posten als aangetoond is dat je de regels en de sticky's hebt gelezen? Ik raak het eerlijk gezegd zo langzamerhand wel een beetje beu. Of ben ik nu de enige?
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
          Kan er niet een soort functie ingesteld worden dat je pas kan posten als aangetoond is dat je de regels en de sticky's hebt gelezen? Ik raak het eerlijk gezegd zo langzamerhand wel een beetje beu. Of ben ik nu de enige?
          Je bent niet de enigste....gewoon doen wat het gross doet, niet reageren
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Doe ik normaal gesproken ook niet meer.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Wat Xomgeek zegt.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X