Refeed verplicht? En suikers en afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bambix is valt volgens mij onder de complexe KH soorten. En suikers zitten in magere melk, magere kwark en ongezouten cashewnoten. Moet ik dit dan gaan vermijden?

Comment

Je eet geen ladingen van kwark of cashews. Het zal hoogstens 500gr kwark en iets van 50-100gr noten zijn per dag. De suikers die daarin zitten zijn verwaarloosbaar. Je kan suikers niet 100% uitbannen, maar ga niet 100'en grammen er van per dag naar binnen werken. Probeer het zo min mogelijk te houden. Dus vervang Bambix met Brinta/Havermout(vlokken).

Comment

In bambix zit minder suiker dan in Brinta. En ik eet 60 gr. bambix per dag (zoals je op mijn eetschema ziet) en ik eet 105gr havermout per dag.

Overigens: wat mij zo stoort is dat mijn wangen en buik "lelijk" blijven, maar mijn onder en boven lichaam vermageren weer wel....

Comment

Originally posted by Mindgamer View Post
          Oke, ik sta nu op 14% en ik wil richting 12%.

Wat kan ik dan wel eten om nog weinig suikers binnen te krijgen? In cashewnoten zitten suikers, in magere kwark, in magere melk, en dat zijn voor mij belangrijke producten waarvan ik niet eens weet door wat ik dit kan vervangen en wat dus beter is.

Zie hier mijn eetschema: http://i33.tinypic.com/1111lsi.jpg
          Wat je nu doet is bij mijn weten niet het warrior dieet. Warrior was twintig uur niet eten, en je vier uur te pletter vreten.

En de hoeveelheid suikers in noten en kwark zijn te verwaarlozen. Die in melk kun je eruitgooien door deze te vervangen door water.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Oke, als ik niet het warrior dieet volg, is het dan handig wat ik doe? Ik heb sowieso ontbijt nodig, anders blijf ik vaag in mijn hoofd...En overdag kan ik dus niet eten, enkel werken en me blijven focussen..

Comment

Het Warrior Diet (www.warriordiet.com) is een zogenaamd Low-Carb Diet, er zijn er meerdere hiervan.

Bijzonder is dat hierbij dat er overdag ondereten en ´s avonds overeten moet plaatsvinden.

Enkele stuks vet/eiwit hapjes (stukje vlees of vis, ei, stuk kaas, kwarktoetje) en vruchten (appel) of groenten worden overdag genomen, naar behoefte.

Maar dan na zessen: Minstens anderhalve maaltijd en later nog meer. Alles is naar eigen keuze (letterlijk, ook patat, ijs etc.). Volgens Ori Hofmekler kiezen lichaam en geest op den duur vanzelf wel de goede voedingsmiddelen.

Enige aanwijzing: minder koolhydraten.

Hiermee ben ik in zo´n 6 maanden 11 kilo afgevallen. Daarbij elke avond feest . Dit is geen grap!

Ik heb uitvoerig naar mogelijke schadelijke gezondheidseffecten gezocht en alleen maar positieve aspecten gevonden.
              Ik verwacht dat het ook beter is voor suikerziektepatienten.

Tip: Gebruik koffie om de vetverbranding te stimuleren, neem olijvonaise met sambal zoveel je maar kan. Als je sport gaat het sneller, maar wel sporten voordat je (veel) gaat eten!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Wat je nu doet is bij mijn weten niet het warrior dieet. Warrior was twintig uur niet eten, en je vier uur te pletter vreten.

En de hoeveelheid suikers in noten en kwark zijn te verwaarlozen. Die in melk kun je eruitgooien door deze te vervangen door water.
                Mja, dan kan ik veel beter bambix, magere melk en havermout vervangen door volkoren pasta. Kijken of dat verschil maakt..

Comment

Zie hier mijn nieuwe schema: http://i35.tinypic.com/5k52mh.jpg

Comment

Mmm, als alles goed gaat is cutten veel vetter dan bulken:P Altijd al zo gevonden...

Comment

Wat is dat voor programmatje dat je gebruikt?
                      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                        Wat is dat voor programmatje dat je gebruikt?
                        Maak een account aan op valtaf.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X