Bepaald lichaamsdeel afvallen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bepaald lichaamsdeel afvallen

Ik ben 1.83 en weeg 83 kilo, het gewicht ben ik tevreden mee, maar ik heb volgensmij behoorlijk wat spiermassa, maar ik heb het idee dat een behoorlijke laag vet het bedekt, vooral op mijn buik, ik ben uit mijzelf al breed gebouwd en hier ben ik blij mee, maar ik ben simpelweg niet tevreden met teveel buikvet en een nogal ronde kop ik weet dat er geen hoofdoefeningen bestaan waarmee je vet verliest op je hoofd maar ik vroeg mij af of dirt zal wegtrekken samen met mijn buik wanneer ik een gezonder eetritme krijg, ik eet normaal wanneer ik honger heb (behalve avondeten). Maar een ritme lijkt me verstandiger. Hieronder wat ik gemiddeld op een dag eet.

~7:30 3-4 luchtige Cracker met kaas of ham/boterhamworst.
    glas melk

10:45 1-2/niks boterhammen ook met kaas of ham/boterhamworst

13:00 1-2/niks boterhammen ook met kaas of ham/boterhamworst

15:00 hongerstopper 2-3 gebakken eieren met brood(1 of 2x in de week)/heel soms wat chocola/koekje

19:00 avondeten, wat de pot schaft

21:00 soms nog stukje chocola of 1-2 koekje(s)

verder drink ik bijna altijd cola/fruitdrank light/appelsap

dit vind ik een slecht patroon, is een simpel dieet genoeg of zijn er bepaalde dingen die ik echt zal moeten nemen voor beter/sneller effect

mischien heeft het feit dat ik een heel erg slecht slaapritme heb er wat mee te maken, je kunt zien dat deze post na half 2 is gemaakt. Elke dag slaap ik ong tussen 1 en 3 en ik kan bijna niet zelfstandig opstaan. Met andere woorden:
    - inslapen gaat teringslecht
    - wakker worden gaat totaal niet

iemand tips? Als get handig is kan ik morgen wat maten opnemen, dan krijg je wat indruk van mijn bouw.

Hoi, nee je voeding is slecht, en in de latere avond koekjes? Het is makkelijker als je er meer bijzet, zoals je bf, en je leeftijd.. En je trainings schema.. Je buik valt pas als laatste af.. Het model van je hoofd kun je niet veranderen, maar het vet kan er wel af....Meer plaatsen dus, doe je best...

Comment

Lees de stickies eens. Vergeet ook vooral de zomersticky niet. Daarna praten we weer.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X