Afslanken, goed bezig?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afslanken, goed bezig?

He,

Ik ben vanaf Juni/Juli bezig om af te slanken.
    Sinds Oktober ben ik begonnen met krachttraining.
    In begin November kreeg ik de griep te pakken, waardoor ik drie dagen lang alleen maar junkfood heb gegeten gezien ik anders niks binnenkreeg. Hierdoor ben ik dus aangekomen. Ondanks ik zo goedkoop mogelijk probeer te cutten, is dit mijn voedingsschema: http://i45.tinypic.com/15d000n.jpg En mijn ervaring is dat het vooral om de calorieën gaat, maar ook om macronutriënten gezien ik veel sport.
    Aan voedingssuplementen gebruik ik: visolie, vitamine van A tot Z, spirulina, L-tyrosine/B6, en DMAE.
    Ik doe een fullbody schema voor krachttraining, en dit doe ik 3x in de twee weken. Verder loop ik 1x in de week 30 minuten hard.

Mijn BF weet ik niet, maar dit een foto van mij van vandaag, en gister avond heb ik een refeed dag ingelast na 6 dagen lang gecut te hebben: http://i50.tinypic.com/k15u2w.jpg

Helaas word ik de laatste tijd steeds sneller zwak, ziek en misselijk. Komt waarschijnlijk omdat ik voor mijn doen redelijk laag sta in mijn calorieën, koolhydraten en BF. Ik ben dan ook sneller moe en chagrijnig.

Heeft iemand een idee hoe ik nog beter kan afvallen zonder dat ik last krijg van vermoeidheid en verotte stemming? Nog meer koolhydraten eten misschien?

Groeten.

Je moet niet afvallen maar bulken, eten en spiermassa aankomen en waar de F zijn je groentes??
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

Veel te skinny. bulken en in het voor jaar weer gaan cutten.

Comment

De reden dat je snel moe bent de laatste tijd is omdat je ijzer tekort komt......groentes eten!!

Comment

Je eet ook allemaal troep man, gezouten noten?Pistasche noten?drumsticks?
          Owja, en je bent skinny
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

160 gram noten niet een beetje veel?

Eet je maar van 1200 tot 1800?

500 gram drumstick?
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post

500 gram drumstick?
              Incl bot
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                Incl bot
                Of een reuze kuiken!
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

De tijden kloppen niet en dit is een schema exclusief groentes en supplementen. Kipdrumsticks zijn niet slecht, en die gezouten noten al helemaal niet. Tenminste, zo denk ik erover.

Betreft dat bulken: ik wil juist in BF zakken. Ik wil trouwens een kickboks figuur en geen bodybuilding figuur. Maar als ik wil bulken hoef ik alleen maar meer zilvervliesrijst te eten toch?

Comment

Originally posted by Mindgamer View Post
                    De tijden kloppen niet en dit is een schema exclusief groentes en supplementen. Kipdrumsticks zijn niet slecht, en die gezouten noten al helemaal niet. Tenminste, zo denk ik erover.

Betreft dat bulken: ik wil juist in BF zakken. Ik wil trouwens een kickboks figuur en geen bodybuilding figuur. Maar als ik wil bulken hoef ik alleen maar meer zilvervliesrijst te eten toch?
                    Waarom vraag je dan of het goed is, als je het zelf toch beter weet?
                    Je wil een kickboks figuur? Moet je toch us ef uitleggen wat dat inhoud.

Spieren winnen en vet verliezen gaat niet gebeuren. Of je hebt super genen.
                    Last edited by Kevster; 20-11-2009, 01:01.
                    The Sky Ain't The Limit

Comment

Je hebt een hele vage houding gast....Je was bezig te cutten, waar je overigens ook al de nodige adviezen heb gekregen, daarna gaf je 2 weken terug klaar te zijn met cutten en dat je tevreden was enzo, over hoe je de rest van je leven je superlichaam kon behouden....
                      Nu zeg je dat je maar liefst!! 3 dagen griep heb gehad en dus junkfood heb gegeten en dat je daardoor aangekomen bent (wat mij dus overigens zeer verbaasd??!!...in 3 dagen aankomen?) en dus weer wilt gaan cutten zodat je weer advies aan ons vraagt en dan zoals je, teruglezend op je eerdere topics, al die tijd al doet, ons advies in de wind slaat en het zelf denkt beter te weten.......?!!!

Je leest graag studies over voedsel?, lees dan de studie over zout om te beginnen.
                      Jij neemt ons niet serieus, waarom zouden wij jou wel serieus moeten nemen?
                      Groentes niet opgenomen in je schema?, omdat je het niet waardig genoeg vind om ze te benoemen of omdat je ze niet eet?
                      En als jij een kickboksfiguur heb, dan ben ik Jay Cutler.....
                      En ruim je kamer op!!, die troep onder je bed kan een aanwijzing zijn naar oa die moeheid van je, maar dat is pure psyche.

Comment

Adviezen in de wind slaan? Ik had een studie gelezen over zout en daarin zijn ze tot de conclusie gekomen dat je niet teveel moet veranderen in de aantal grammen zout wat je per dag eet. Als ik elke dag via het schema eet dan eet ik ong. elke dag dezelfde aantal grammen zout, waardoor je dus niet zoveel vocht opslaat.

Verder was dat topic over je superlichaam behouden eigenlijk voor in de toekomst bedoelt.

Groentes had ik niet opgenomen in mijn schema omdat ik elke dag een ander soort berg groente opeet.

Mijn plan voor nu is om meer zilvervliesrijst en rundergehakt aan mijn schema toe te voegen, waardoor ik meer eiwitten en koolhydraten ga eten, plus meer calorieën. Ik blijf hardlopen en ik hoop nu meer spiermassa te gainen, waardoor ik over 2 maanden weer ga cutten.

Comment

Ik ben toch benieuwd naar die studie die je gelezen hebt maar de studies die ik ken wijzen allemaal uit dat teveel zout slecht is voor o.a. je nieren, 2 gr per dag is meer dan zat, en daarbij houd je lichaam onnodig vocht vast.
                          En het verhaal dat je zegt dat je dezelfde hoeveelheid zout eet op een dag en je daaraan houd gaat ook niet op, in een eerdere schema gaf je aan ongezouten noten te eten en nu eet je plotsklaps gezouten troep......

wie maakt zichzelf hier wat wijs?

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                            En ruim je kamer op!!, die troep onder je bed kan een aanwijzing zijn naar oa die moeheid van je, maar dat is pure psyche.
                            Ja pa....
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Mindgamer View Post
                              Ik blijf hardlopen en ik hoop nu meer spiermassa te gainen, waardoor ik over 2 maanden weer ga cutten.

Als jij spiermassa wil gainen is hardlopen echt een slecht plan.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X