Kun je me A.U.B helpen met afvallen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sticky voor mensen die echt vast zitten :P

Comment

Hey EL NIKO , ikzelf ben op 1 jaar tijd 33kg afgevallen dus ik weet echt goed hoe je moet afvallen... ik liep toen 45 minuten per dag en 1 dag in de week een rustdag (het lopen doe je op eigen tempo wat lekker voelt maar toch beetje proberen jezelf te "pushen") Wat ik ook deed is frisdrank/chips en alle fastfood proberen te vermijden...en als je dan bv frieten /kebap haalt dan zonder saus die friet en kebap met kip (zonder saus ook) Dan zou ik ook geen suikerwaren op je boterham smeren ipv chocopasta ofzo gelei/confituur of kipfilet (dat is allemaal in je plaatselijke supermarkt te verkrijgen) En dan goed eten maar jezelf niet overeten... je maag zal nog groot zijn en die moet ook krimpen daarom zal je je in begin "hongerig" voelen ! Veel drinken moet je ook doen pak flesjes van 0.5Liter dat drink je sneller op ! Probeer s'ochtends 1 groot glas melk te drinken voor je calcium en eiwitten en voor de rest water water water ! Het is heel wat discipline gevraagd en sommige mensen vragen hoe ik dat kan...dit doe je voor jezelf en je moet jezelf mijlpalen/doel voor ogen stellen ! Als je wilt kan je alles ! Oh en wat ik ook nam om sneller af te vallen is Maxalean (http://www.performance.be/nederlands/produkten/maxalean.htm) hier heb je ook een link ervoor ! Dit product zorgt ervoor dat je metabolisme (of vetverbranding) seller op gang komt ... 2 s'ochtends bij ontbijt nemen en 2 een uur voor je training (dit kan lopen/krachttraining zijn)

Als je dit alles volgt ben ik er 100% zeker van dat je ZULT AFVALLEN MET SUCCES en dat je zelf ook blij zult zijn ! Ik hoop dt je dit zult lezen en veel succes met je afvallings-periode :-)

Groetjes Doménique

Comment

@ domenique

Knap dat je zoveel bent afgevallen....kudo,s
        Maar ik denk dat je net zoveel was gevallen zonder dat supplement.
        Je zegt het zelf al. Eetpatroon veranderen en veel lichaambeweging....thats the key to succes!
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Als je zoveel te verliezen hebt dan voegen fat burners nog niks toe :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X