barry aan de cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• barry aan de cut

vandaag dus gesprek met me persenol coach gehad die mij gaat helpen met trainingen en evt voeding etc
    vandaag dus eerste gesprek gehad. dan gaan ze meteen meten hoeveel je weegt enzo en wat je doelen zijn met je trainingen en overleggen hoe jaar naar toe kunt werken etc.. je kent het wel

gewogen dus vandaag: resultaat 117,8kg met kleren en schoenen aan, dus 115kg
    vet volgens dat ding 24%, klopt lekker als je je abs nog kunt zien etc..
    was ook geen betrouwbare meting maar goed

conditie: 1woord: sucks
    had gezegt dat me doel kracht was.
    na lang overleg tog besloten om eerst te gaan afvallen en conditie op te bouwen

heb me doel gesteld op 8% en niet minder dan 100kg wegen met goede conditie.
    van daaruit ga ik dan kracht opbouwen
    en hou ook vocht vast, en afvallen heb ik sinds dat ik train eigenlijk niet gedaan, omdat ik er geen zin in had. en wil dit nu eigenlijk doorzetten

totaal: eiwit 300gr
    totaal: kh: 220
    totaal vet: 100gr
    totaal: kcal 3400
    behoefte: 3680

0615
    50gr havermout
    40gr zero lactose protein
    1snee volkorenbrood
    50gr kip
    1gr vit.c
    3gr visolie

0930
    4snee volkoren brood
    200gr kip

1230
    150gr tonijn in water
    60gr cashewnoten

1500
    500gr magere kwark
    60gr cashewnoten

1730
    warm eten rond de 700kcal ( vlees groente aardappelen )

2030:
    50gr havermout
    150gr tonijn in water
    20gr zero lactose protein
    200ml karnemelk

2300
    100gr kip
    1gr vit.c
    3gr visolie
    2,5gr chlorella

stats:
    198cm, 115kg, 17%vet ( mijn schatting )
    doel: 8% en niet minder dan 100kg wegen en kracht behouden
    cardio: 3x per week 15minuten HIIT

opmerkingen: hou ook vocht vast, tips??????

trainingschema is: ub/lb, beide 2x per week. 1x zwaar en 1x licht voor beide
    Last edited by bodybuildr1990; 23-12-2009, 19:08.
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Denk dat dat vocht in het begin van je cut al wel aardig wat weg trekt.
    Anders als je vindt dat je nog teveel vocht vast houdt misschien zuivel minderen of een product ervoor zoeken, in de vorm van voeding of supps. Heb weleens een product "Water Out" gezien, en scheen te werken.

Succes met je doelen te verwezenlijken!
    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
      Denk dat dat vocht in het begin van je cut al wel aardig wat weg trekt.
      Anders als je vindt dat je nog teveel vocht vast houdt misschien zuivel minderen of een product ervoor zoeken, in de vorm van voeding of supps. Heb weleens een product "Water Out" gezien, en scheen te werken.

Succes met je doelen te verwezenlijken!
      heb ook fluid fighter is een vochtafdrijver, werkt nog niet, maar die dingen werken eigenlijk ook pas als je droog staat en niet als je op 17% staat
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

En wat kan die coach leveren wat jij zelf niet kan? Wat voor coach is het. Zo'n fitness joker of iemand die verstand van zaken heeft?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          En wat kan die coach leveren wat jij zelf niet kan? Wat voor coach is het. Zo'n fitness joker of iemand die verstand van zaken heeft?
          hij kan je inprinciepe alleen advies geven.

hij heeft er wel verstand van, dat heb ik wel gehoord.

maar ja, zon coach krijg je nu eenmaal voor een jaar lang en elke maand heb je dan een afspraak met hem om te zien hoe het gaat, of je vooruit gaat, zo niet, wat wordt er dan aangepast etc...
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

Vocht vasthouden boeit toch niet, je houdt altijd vocht vast. Hoeveelheid hangt af van aantal factoren maar nu er sneeuw ligt buiten heb je echt geen enkele reden daar aandacht aan te besteden.

Heb beetje zelfde vraag als fallus, wat doe je nu wel met die coach dat je normaal niet kunt, want let's face it; jij betaald voor die (onnodige) service. Misschien komt-ie wel met je praten als je op conditie aan het rennen bent.

Voedingsschema lijkt wel prima, al heb je echt onortodoxe keuzes; zero lactose whey, serieus? Wat voor verschil gaat dat maken, behalve het feit dat het overgrote deel eruit gefilterd wordt als ik het niet mis heb? Karnemelk, no thanks damn. Carbs laat in de avond in cutschema, vind allemaal niet echt super. Maar ga hem toch ff kopieren misschien komtie nog eens van pas

Dat 1e sneetje brood doet natuurlijk ook niks sochtends, mis nog groentes eigenlijk in je schema?
            Last edited by Yawgmoth; 23-12-2009, 20:05.
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
              Carbs laat in de avond in cutschema, vind allemaal niet echt super.
              Waarom niet volgens jou?
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                Waarom niet volgens jou?
                Als je toch de oude vertrouwde methode aanhoudt qua cutschema, waarom dan niet gewoon ook de standaard carb cutoff doen na de avondmaaltijd is wel zo logisch. Is het wetenschappelijk bewezen, vast wel ergens. Is er wat voor te zeggen om het niet te doen, waarschijnlijk ook wel. Doen alle pr0's het, ja.

Zijn ook studies die aantonen dat complex vs simple carbs geen enkel verschil maken als het aankomt op vet% verlies in de cut, betekend nog niet dat je net zo goed suiker kan gaan wegkanen ipv havermout.

Hoofdreden was overigens dat hij aan K/E, V/E combo's doet en K/V combinaties vermijd, vandaar dat de carbs in de avond raar overkomen. Redelijk strict schema, als je kh en vetten scheid neem ik aan dat je gewoon alle regels na wilt leven en daar hoort een carb-cutoff nou eenmaal bij.

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Als je toch de oude vertrouwde methode aanhoudt qua cutschema, waarom dan niet gewoon ook de standaard carb cutoff doen na de avondmaaltijd is wel zo logisch. Is het wetenschappelijk bewezen, vast wel ergens. Is er wat voor te zeggen om het niet te doen, waarschijnlijk ook wel. Doen alle pr0's het, ja.

Zijn ook studies die aantonen dat complex vs simple carbs geen enkel verschil maken als het aankomt op vet% verlies in de cut, betekend nog niet dat je net zo goed suiker kan gaan wegkanen ipv havermout.

Hoofdreden was overigens dat hij aan K/E, V/E combo's doet en K/V combinaties vermijd, vandaar dat de carbs in de avond raar overkomen. Redelijk strict schema, als je kh en vetten scheid neem ik aan dat je gewoon alle regels na wilt leven en daar hoort een carb-cutoff nou eenmaal bij.
                  ok
                  Reden dat ik het vraag is dat ik 's avonds train en daarna dus wel wat suikers inneem.
                  Was hier ongerust over omdat het zowat algemeen aangenomen is dat in de uren voor het slapen carbs het best zoveel mogelijk vermeden worden.
                  GeneralIx zegt dat dat allemaal geen barst uitmaakt en dat het enige waar je vetter van wordt een calorieoverschot is. Ale zo verstond ik het toch.
                  Als iemand daar nog iets nuttig over te zeggen heeft, mss beter hier doen http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...t-trainen.html voor dat ik hier het topic verknoei.
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

yawgmoth:

carbs savonds is na de training

maar inprinciepe geen carbs meer in de avond, lijkt me beter, maar wat dan na de training?

shake met tonijn?

coach betaal je wel voor, maar dat is standaard daar dat iedereen die krijgt en wou wel eens weten wat het brengt en 50 euro op jaar basis kan ik niet wakker van liggen.

was wel een jong kereltje, maar praatte niet echt onzin, en zit ook niet bij een healthcentre, dus

hij is nu bezig voor een trainingsschema voor mij, dus zal zien wat het is
                    Last edited by bodybuildr1990; 23-12-2009, 20:50.
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

en vocht is voor mij wel een probleem, als ik het warm heb zijn me tieten net een luchtkussen
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

Na trainen uiteraard wel carbs, is wel belangrijker dan de carb cutt-off s'avonds.

Dat hele geen reet uitmaken, geloof dat niet zo in. Als alle pr0's het doen moet je wel met betere resultaten komen dan zij wil je aantonen dat iets werkt, tenminste in mijn realiteit.

Kijk voor de gein maar naar natty BB's, die eten ook geen/gelimiteerde carbs in de avond (groenten uiteraard uitgezonderd). Zet het er even bij voor het geval roids weer ter sprake komt als tegenargument. Eten praktisch alleen maar rijst, kip en groente, maar dat ook terzeide.

Hoe dat ook zla je log niet verder vervuilen

Suc6

Comment

Na trainen uiteraard wel carbs, is wel belangrijker dan de carb cutt-off s'avonds.

Dat hele geen reet uitmaken, geloof dat niet zo in. Als alle pr0's het doen moet je wel met betere resultaten komen dan zij wil je aantonen dat iets werkt, tenminste in mijn realiteit.

Kijk voor de gein maar naar natty BB's, die eten ook geen/gelimiteerde carbs in de avond (groenten uiteraard uitgezonderd). Zet het er even bij voor het geval roids weer ter sprake komt als tegenargument. Eten praktisch alleen maar rijst, kip en groente, maar dat ook terzeide.

Hoe dat ook zla je log niet verder vervuilen

Suc6
                          tis geen log gabber ohwnee bedoel ouwe

havermout na de training laten staan en niet trainingsdagen no carb savonds

groente staat tog bij avondmaal. duh

owja, 1230 komt nog 2 mandarijnen bij

wat zal ik de eerste paar dagen honger hebben
                          160kg squat
                          225kg deadlift
                          130kg benchpress

Comment

En de dagen daarna ook

Comment

check deze link

Lijst van vochtafdrijvend voedsel
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X