Originally posted by The Phoenix
View Post
Afvallen 21 Killo
Collapse
X
-
5pagina's lang naar onzin lopen lezen...
voeding/rust/training kan je denk nog veel uit leren.
zomersticky's lezen helpt heel wat.
daarna voeding/training schema neerzetten en de ervaren gasten hier geven hierop hun advies.
kuren moet je nog lang niet aan denken!!!
en al die sups van je kunnen bijna allemaal de prullenbak in als je voeding niet in orde is.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Het zijn wel de sups die ik over langere tijd heb gebruikt en niet alles tegelijk meestal gebruikte ik standaart eiwiten een keer per jaar creatine/crealkaline 6 weken jaar stoppen 6 weken voor oud en nieuw de no producten zijn wel leuk maar voor mijn gevoel moet je dat is af en toe doen en je dan helemaal stuk pompen en efedrine heb ik half jaar non stop geslikt word je wel droog van maar opbouw/groei word er niet beter van en altijd raar en niet slapen enz vitamine neem ik standaart en glucosamine. Glutamine vind ik niet werken en de rest de oude stakers allemaal troep em cafeine allemaal troep voor mij niet afdoende efect waar ik heel erg last van had is een jojo efect.
Ik weet heel goed dat goed voedings schema heel belangrijk is ik hou dat ook wel regelmatig is 2 maandjes vol maar het gaat me dan niet snel genoeg dus stop ik er mee of begin ik aan andere sooi
drink dan ook geen alcohol enz en daarbij weet ik ook dat het een lyfstyle is enja wil wel er in verders dus zal me er toe moeten zetten alleen ja het juiste moment ff veel stres veel wisselende diensten enz
nacht avond dach enz en dat wisselt niet per week maar per dag en ga zo maar door
enja ik weet dat kuren ooit gaat komen weet dat ik ook nog ff weer 100% in top conditie moet komen en non blesures en mijn voeding goed moet hebben maar ja paar keer shouder blesure gehad shouder achter uit de kom en dan rek er op en dan weer rust houden gaat nu eindelijk goed een tijdje en nu doorzetten maar wil wel veel advies inwinnen wil zoizo niet het eerste het beste nemen en ook best wel er wat voor uitgeven en niet voor paar tientjes aan de rommel en vind het ook zekker een hele moelijke stap het idee dat ik niet meer kan zegge heb ik van mij zelf!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment