Afvallen 21 Killo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by The Phoenix View Post
    Pilletjes: xtc-pilletjes, smilies, bmwtjes, mitsus. Ik kom uit de streek waar ze tegen pilletjes okkenoten zeggen.
    Duidelijk....vroeger vroeg je gewoon om pillen
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Okkenoten wat zijn dat?
      Het is ook Vlaams voor walnoten

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
        Het is ook Vlaams voor walnoten
        Hmm toch zou ik de okkenoten niet innemen als walnoten.

@ ash, zo heeft elke regio wel weer een benaming voor bepaalde dingetjes. Ik denk ook dat dit soort namen gebruikt worden als "geheim taal".

Comment

5pagina's lang naar onzin lopen lezen...
          voeding/rust/training kan je denk nog veel uit leren.
          zomersticky's lezen helpt heel wat.
          daarna voeding/training schema neerzetten en de ervaren gasten hier geven hierop hun advies.

kuren moet je nog lang niet aan denken!!!
          en al die sups van je kunnen bijna allemaal de prullenbak in als je voeding niet in orde is.
          Calisthenics / Street workout

Comment

gwn old fashion lopen en gezonde voeding will do the trick!

Comment

Het zijn wel de sups die ik over langere tijd heb gebruikt en niet alles tegelijk meestal gebruikte ik standaart eiwiten een keer per jaar creatine/crealkaline 6 weken jaar stoppen 6 weken voor oud en nieuw de no producten zijn wel leuk maar voor mijn gevoel moet je dat is af en toe doen en je dan helemaal stuk pompen en efedrine heb ik half jaar non stop geslikt word je wel droog van maar opbouw/groei word er niet beter van en altijd raar en niet slapen enz vitamine neem ik standaart en glucosamine. Glutamine vind ik niet werken en de rest de oude stakers allemaal troep em cafeine allemaal troep voor mij niet afdoende efect waar ik heel erg last van had is een jojo efect.

Ik weet heel goed dat goed voedings schema heel belangrijk is ik hou dat ook wel regelmatig is 2 maandjes vol maar het gaat me dan niet snel genoeg dus stop ik er mee of begin ik aan andere sooi
              drink dan ook geen alcohol enz en daarbij weet ik ook dat het een lyfstyle is enja wil wel er in verders dus zal me er toe moeten zetten alleen ja het juiste moment ff veel stres veel wisselende diensten enz
              nacht avond dach enz en dat wisselt niet per week maar per dag en ga zo maar door

enja ik weet dat kuren ooit gaat komen weet dat ik ook nog ff weer 100% in top conditie moet komen en non blesures en mijn voeding goed moet hebben maar ja paar keer shouder blesure gehad shouder achter uit de kom en dan rek er op en dan weer rust houden gaat nu eindelijk goed een tijdje en nu doorzetten maar wil wel veel advies inwinnen wil zoizo niet het eerste het beste nemen en ook best wel er wat voor uitgeven en niet voor paar tientjes aan de rommel en vind het ook zekker een hele moelijke stap het idee dat ik niet meer kan zegge heb ik van mij zelf!

Comment

Half jaar non-stop aan efedrine...
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dat is corect! ben er zonder moeite van af gegaan heb me nog nooit beter gevoelt toen ik stopte alleen wel heel lang moe hehe

Comment

Goed bezig man.
                    Zonde..
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X