Commentaar aangepast voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Commentaar aangepast voedingsschema

Hallo iedereen, ik heb ondertussen mijn voedingsschema een beetje aangepast.
    Alle commentaar is welkom. Oja mijn doel is op dit moment cutten tot <10. Alvast bedankt
    Attached Files
    > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
    BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

wat is je behoefte want 2500 lijkt me sterk dat dat het is.
    en wat bedoel je met doel?

ziet er opzich niet verkeerd uit
    Calisthenics / Street workout

Comment

Mijn dagelijkse behoefte is 3100kcal, om te cutten doe ik min 20% (is beter dan het forfaitaire -500kcal) dus kom ik op een onderhoud van 2480kcal per dag.
      > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm

Comment

Originally posted by Kingsley View Post
        Mijn dagelijkse behoefte is 3100kcal, om te cutten doe ik min 20% (is beter dan het forfaitaire -500kcal) dus kom ik op een onderhoud van 2480kcal per dag.
        Wie zegt dan dat dat daadwerkelijk beter is?
        Ik ben heel benieuwd.
        Sonja Bakker?

Comment

lees het boek 'burn the fat feed the muscle' maar eens.

Comment

Ik heb een vraag. Je moet je behoefte onderdelen in koolhydraten, vet en eiwitten, maar in het voedselschema zie ik bijvoorbeeld een appel staan, die heeft 63 callorieen maar die zijn niet alle onder te verdelen in koolhydraten, vetten en eiwitten, waar moet je ze dan onder plaatsen?

Comment

Het zijn alleen de macronutrienten, koolhydraten, eiwitten en vet die er toe doen. Als je van elk ding ook nog eens de micronutrienten zoals vitaminen vezels en andere moet gaan bijhouden dan zou dit iets te gedetaileerd worden. De totale energiewaardes hebje natuurlijk nodig om te weten aan hoeveel kcal je komt perdag en dit moet ongeveer gelijk zijn met het vooropgestelde onderhoud

Comment

En waar moet je die overige callorieen dan onder plaatsen aangezien je je behoefte onder verdeeld in koolhydraten, vetten en eiwitten?

Comment

Voedingswaarde appel per 100 gram of portie.

Comment

Kingsley heeft gelijk hoor.

Het boek: Burn the fat, feed the muscle moet je zeer zeker eens lezen. Een absolute aanrader voor diegenen die nog geen ervaring hebben met "calorie-cycling", ... :-)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X