Weight Watchers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ Stukput
    Waarom zoek je nog steeds de easy way out? Meen dat we je een tijdje terug op het juiste spoor hebben gezet.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      @ Stukput
      Waarom zoek je nog steeds de easy way out? Meen dat we je een tijdje terug op het juiste spoor hebben gezet.
      Ik volg het ook niet. Een maat van me wil afvallen toen heb ik hem de link gegeven naar het zomersticky, hij zei dat dit erg leek op dat Weight Watchers, toen heb ik vervolgens wat info er overgezocht en wilde ik jullie mening weten. Maandag gaat hij beginnen met dat Weight Watchers. Ik ga maandag beginnen met me eetschema volgens het zomersticky.

Comment

Originally posted by stukput View Post
        Ik volg het ook niet. Een maat van me wil afvallen toen heb ik hem de link gegeven naar het zomersticky, hij zei dat dit erg leek op dat Weight Watchers, toen heb ik vervolgens wat info er overgezocht en wilde ik jullie mening weten. Maandag gaat hij beginnen met dat Weight Watchers. Ik ga maandag beginnen met me eetschema volgens het zomersticky.
        +15 bier iedere zaterdag?
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by stukput View Post
          Als mijn zomersticky ook maar iets op weight watchers lijkt schiet ik me ter plekke door de kop. Die maat van je heeft zomersticky overduidelijk niet gelezen laat staan begrepen. Als jij het wel goed doet en hij weigh****************chers...hij zal misschien sneller afvallen en dan een lekker jojo-effect krijgen terwijl jij gewoon afgeslanken blijft.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            +15 bier iedere zaterdag?
            Wahhaha, dat zit nog.

hij zal misschien sneller afvallen en dan een lekker jojo-effect krijgen terwijl jij gewoon afgeslanken blijft.
            Ja, dat dacht ik ook al ja.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X