Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@ Stukput
Waarom zoek je nog steeds de easy way out? Meen dat we je een tijdje terug op het juiste spoor hebben gezet.
Ik volg het ook niet. Een maat van me wil afvallen toen heb ik hem de link gegeven naar het zomersticky, hij zei dat dit erg leek op dat Weight Watchers, toen heb ik vervolgens wat info er overgezocht en wilde ik jullie mening weten. Maandag gaat hij beginnen met dat Weight Watchers. Ik ga maandag beginnen met me eetschema volgens het zomersticky.
Ik volg het ook niet. Een maat van me wil afvallen toen heb ik hem de link gegeven naar het zomersticky, hij zei dat dit erg leek op dat Weight Watchers, toen heb ik vervolgens wat info er overgezocht en wilde ik jullie mening weten. Maandag gaat hij beginnen met dat Weight Watchers. Ik ga maandag beginnen met me eetschema volgens het zomersticky.
+15 bier iedere zaterdag?
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Als mijn zomersticky ook maar iets op weight watchers lijkt schiet ik me ter plekke door de kop. Die maat van je heeft zomersticky overduidelijk niet gelezen laat staan begrepen. Als jij het wel goed doet en hij weigh****************chers...hij zal misschien sneller afvallen en dan een lekker jojo-effect krijgen terwijl jij gewoon afgeslanken blijft.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment