20 kilo afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 20 kilo afvallen

hallo allemaal ik zit met een probleem ik wil namelijk 20 kilo in 3 maanden afvallen, voor de zomervakantie zodat ik in bikini op het strand kan verschijnen, ik weet dat ik aan de late kant ben begonnen maar wie kan mij helpen en is het wel mogelijk.
    alvast bedankt

Is mogelijk maar niet op een gezonde manier. Ik zou gewoon een grotere bikini kopen

Comment

Originally posted by bonita View Post
      hallo allemaal ik zit met een probleem ik wil namelijk 20 kilo in 3 maanden afvallen, voor de zomervakantie zodat ik in bikini op het strand kan verschijnen, ik weet dat ik aan de late kant ben begonnen maar wie kan mij helpen en is het wel mogelijk.
      alvast bedankt
      Of het mogelijk is.. ligt helemaal aan jezelf. Lees de zomersticky. Precies voor mensen zoals jouw gemaakt... Daar staat van A tot X hoe het moet.

Comment

thnx ik hoop dat het me gaat lukken

Comment

thnx ik hoop dat het me gaat lukken
          Ik hoop het ook voor je. Maak een voedingsschema en zet het hier neer zodat wij je advies kunnen geven. Maak ook een trainingsschema en het vet vliegt eraf op een gezonde en goede manier.

Comment

Originally posted by gameface View Post
            Ik hoop het ook voor je. Maak een voedingsschema en zet het hier neer zodat wij je advies kunnen geven. Maak ook een trainingsschema en het vet vliegt eraf op een gezonde en goede manier.

dat is nou het probleem ik weet niet wat ik moet eten en hoe vaak ik moet trainen. ik heb nog nooit een dieet gevolgd...ik eet nu onregelmatig ontbijt bijna nooit. ik zal het natuurlijk wel drastisch moeten veranderen om resultaat te boeken.

Comment

Originally posted by gameface View Post
              Of het mogelijk is.. ligt helemaal aan jezelf. Lees de zomersticky. Precies voor mensen zoals jouw gemaakt... Daar staat van A tot X hoe het moet.
              waar staat de zomersticky ik kan het niet vinden ?

Comment

dat is nou het probleem ik weet niet wat ik moet eten en hoe vaak ik moet trainen. ik heb nog nooit een dieet gevolgd...ik eet nu onregelmatig ontbijt bijna nooit. ik zal het natuurlijk wel drastisch moeten veranderen om resultaat te boeken.
                Dat moet je zeker!

Daarom verwijs ik je ook naar de zomersticky. Daar staat precies uitgelegd hoe je moet eten/wat je moet eten/wanneer je moet eten en zelfs waar je moet eten.

Comment

waar staat de zomersticky ik kan het niet vinden ?
                  http://forum.bodynet.nl/algemeen/333...er-sticky.html

Comment

20kg in 3 maanden is uit den boze, hiermee bereik je geen beachproof lichaam, sorry.
                    Groeten

Comment

20 kg in 3 maanden, dus 1,6 kg in 1 week aan vet? Nee dat gaat je never nooit lukken.

Comment

Originally posted by Revius View Post
                        20kg in 3 maanden is uit den boze, hiermee bereik je geen beachproof lichaam, sorry.

hoe weet jij dat? wat kan er mis gaan ?

Comment

Ik wil je trouwens niet demotiveren, misschien kwam me post wat vervelend over.
                          Je kan in 3 maanden wel heel wat bereiken al, maar 20kg afvallen zou dan geen vet zijn, er blijft dan niks meer van je vormen over.

hoe weet jij dat? wat kan er mis gaan ?
                          Je verliest buiten vet, dan veel spiermassa, en daar schiet je niks mee op. Hangende shit als gevolg.
                          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            Ik wil je trouwens niet demotiveren, misschien kwam me post wat vervelend over.
                            Je kan in 3 maanden wel heel wat bereiken al, maar 20kg afvallen zou dan geen vet zijn, er blijft dan niks meer van je vormen over.

Je verliest buiten vet, dan veel spiermassa, en daar schiet je niks mee op. Hangende shit als gevolg.
                            oke bedankt voor je tip, ik ga in ieder geval mijn best doen om zo veel mogelijk kracht training te doen in combi met cardio.

Comment

Voeding is de sleutel naar succes.
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X