Hallo, na grondig veel stickies te lezen, en mijn eigen eet gewoontes onder de loep te nemen van afgelopen weken. Heb ik een schema gemaakt van het eetschema dat ik nu volg, en een schema dat ik zou willen gaan volgen.
Jullie advies omtrend mijn voedingschema is dan ook zeer welkom.
Lichaamsgewicht: 88 KG
Lichaamsvet percentage: 14%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 3043 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 166 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 68 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 442 Gram
dit zijn mijn benodigde voedingstoffen per dag.
Ik volg een training schema van 3x per week kracht training, ik doe daar meestal 1,5 uur over, en doe dan een full body work-out.
Ik gebruik na de training een ei-wit shake omdat ik te weinig eiwit binnen krijg met mijn huidige schema.
En daarnaast gebruik ik Hydroxycut hardcore X, maar die werkt onvoldoende want merk er niks van.
Heeft iemand een beter advies voor een energie supplement die ook afvallen ondersteunt?
Jullie advies omtrend mijn voedingschema is dan ook zeer welkom.
Lichaamsgewicht: 88 KG
Lichaamsvet percentage: 14%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 3043 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 166 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 68 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 442 Gram
dit zijn mijn benodigde voedingstoffen per dag.
Ik volg een training schema van 3x per week kracht training, ik doe daar meestal 1,5 uur over, en doe dan een full body work-out.
Ik gebruik na de training een ei-wit shake omdat ik te weinig eiwit binnen krijg met mijn huidige schema.
En daarnaast gebruik ik Hydroxycut hardcore X, maar die werkt onvoldoende want merk er niks van.
Heeft iemand een beter advies voor een energie supplement die ook afvallen ondersteunt?
Comment