Advies over mijn voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies over mijn voedingschema

Hallo, na grondig veel stickies te lezen, en mijn eigen eet gewoontes onder de loep te nemen van afgelopen weken. Heb ik een schema gemaakt van het eetschema dat ik nu volg, en een schema dat ik zou willen gaan volgen.

Jullie advies omtrend mijn voedingschema is dan ook zeer welkom.

Lichaamsgewicht: 88 KG
    Lichaamsvet percentage: 14%

Totale dagelijkse energiebehoefte: 3043 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 166 Gram
    Dagelijkse behoefte vetten: 68 Gram
    Dagelijkse behoefte koolhydraten: 442 Gram

dit zijn mijn benodigde voedingstoffen per dag.

Ik volg een training schema van 3x per week kracht training, ik doe daar meestal 1,5 uur over, en doe dan een full body work-out.

Ik gebruik na de training een ei-wit shake omdat ik te weinig eiwit binnen krijg met mijn huidige schema.
    En daarnaast gebruik ik Hydroxycut hardcore X, maar die werkt onvoldoende want merk er niks van.
    Heeft iemand een beter advies voor een energie supplement die ook afvallen ondersteunt?

Attached Files

Eierekoek, boter en jam? Lijkt me niet kerel

Zoek eens wat gepostte voedingsschema's op en kijk eens wat voor producten daar in zitten
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Wat is je doel? Als dat spiermassa kweken is eet je te weinig. Dan moet je boven, en niet onder je behoefte eten.
      The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

Mijn doel is af te vallen, en vet percentage verlagen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X