carb cycle cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by punani View Post
    suc6 kerel gaat goed komen.

kijk eens op xxx nutrion. en dan night proteine. daar 50 gram van ipv kwark en je bent helemaal goed gekeurd.

Yoghurt is trouwens niet zo erg. Als je het dan wel weg krijgt gewoon doen!
    Thxx, ik ga denk ik ook wel een logje bijhouden. Vooral met eten enzo hoe het daarmee gaat en training ook. Mss dat ik er nog wat gains bij kan pakken gedurende deze periode.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Sjoerd vraagje,

TMUSCLE.com | Carb Cycling Codex

jij hanteerde deze site om je voeding op te stellen volgens een ander topic...
      op deze site hebben ze het over:

3,3gram eiwit per kilo en 2,75gram Kh per kilo. rest is vet.

Dat zal bij jou zijn 290 gram eiwit, 242 gram Kh. is totaal 2128 cal.
      in de cut is jouw behoefte ongeveer 2700cal?! dus zou je op 64 gram vet zitten.

jij hebt op lage intensiteits dagen 100gram vet inname.. waarom?

Comment

Ik heb de verdeling van dynobet gebruikt. Hij heeft ook een tijd lang gecarbcycled en heeft hier goede resultaten mee geboekt. Hij is ongeveeer van dezelfde lengte als mij, dus ik ga het eerst even met zijn verdeling proberen, als dit niet goed gaat, ga ik weer wat veranderingen doorvoeren.
        Wat ik nu doe:
        High: 300 450 50
        Medium: 250 250 80
        Low: 250 100 100

Je moet ook maar even mn logje checken, daar zie je hoe de progressie bij mij gaat. Heb er nu 4 dagen opzitten, over 3 dagen weer meting dus dan weet ik of ik ook echt resultaten boek.

Comment

Ah ok... lastig hoor ieder zijn eigen ervaring...
          moeilijk om er achter te komen wat voor jezelf werkt..

Ik ga nu maar eens hetzelfde proberen als jij doet.
          ik hou je log in de gaten.

succes!

Comment

Dankje!!! Jij ook succes. Ik ben nu 4 dagen bezig en heb nog niet ect het idee dat ik afval ofzo, maja je ziet het ook niet meteen, vrijdag zullen we het wel zien aan het gewicht, maar daar zit natuurlijk ook wel veel vochtverlies bij de eerste week.

Comment

Misschien domme vraag maar ik lees dat hier vaker dat je de eerste week kans heb op alleen vocht verlies, hoezo verlies je vocht dan?

Comment

Originally posted by stukput View Post
                Misschien domme vraag maar ik lees dat hier vaker dat je de eerste week kans heb op alleen vocht verlies, hoezo verlies je vocht dan?
                Doordat je minder koolhydraten eet houd je minder vocht vast in je spieren.
                @ ketIF

Comment

je lichaam moet ook wennen aan het nieuwe voedingspatroon. Het kan dus wel even duren voordat je echt resultaat gaat zien. Ik zou dus niet gelijk je schema omgooien als je niet direct resultaat boekt

Comment

je vocht welke je vasthoud kan tijdens een carb cycle sterk toe of afnemen. de ene dag weeg je zo een kilo lichter als de andere dag.

je hebt over de hele week gezien een aardig kcal tekort, en je gaat dus vet verliezen. PUNT. als je perse gewicht wil meten, doe het dan 1x per week. op dezelfde dag voor ontbijt nadat je naar wc bent geweest.

soms was het bij mij twee weken hetezelfde gewicht, of meer zelfs, en opeens boem 1.2 kilo eraf. dat heeft met vocht enzo te maken.

gewoon doorzetten, en hard trainen.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Dyno, denk je wel dat ik met mijn carb cycle zo binnen 8 weken wel 4% verlies of moet ik toch nog ietjes lager gaan zitten in cals??? Morgen ga ik weer wegen dus dan zullen we wel merken hoe de progressie zit. Eten tot nu toe gaat goed, alleen die rijst is zo schaal:S. Droog en eenzijdig, maja tis maar voor 8 weken, en ik heb t er wel voor over, mits de resultaten behaald worden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X