Originally posted by punani
View Post
carb cycle cut
Collapse
X
-
Sjoerd vraagje,
TMUSCLE.com | Carb Cycling Codex
jij hanteerde deze site om je voeding op te stellen volgens een ander topic...
op deze site hebben ze het over:
3,3gram eiwit per kilo en 2,75gram Kh per kilo. rest is vet.
Dat zal bij jou zijn 290 gram eiwit, 242 gram Kh. is totaal 2128 cal.
in de cut is jouw behoefte ongeveer 2700cal?! dus zou je op 64 gram vet zitten.
jij hebt op lage intensiteits dagen 100gram vet inname.. waarom?
Comment
-
Ik heb de verdeling van dynobet gebruikt. Hij heeft ook een tijd lang gecarbcycled en heeft hier goede resultaten mee geboekt. Hij is ongeveeer van dezelfde lengte als mij, dus ik ga het eerst even met zijn verdeling proberen, als dit niet goed gaat, ga ik weer wat veranderingen doorvoeren.
Wat ik nu doe:
High: 300 450 50
Medium: 250 250 80
Low: 250 100 100
Je moet ook maar even mn logje checken, daar zie je hoe de progressie bij mij gaat. Heb er nu 4 dagen opzitten, over 3 dagen weer meting dus dan weet ik of ik ook echt resultaten boek.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Dankje!!! Jij ook succes. Ik ben nu 4 dagen bezig en heb nog niet ect het idee dat ik afval ofzo, maja je ziet het ook niet meteen, vrijdag zullen we het wel zien aan het gewicht, maar daar zit natuurlijk ook wel veel vochtverlies bij de eerste week.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
-
je vocht welke je vasthoud kan tijdens een carb cycle sterk toe of afnemen. de ene dag weeg je zo een kilo lichter als de andere dag.
je hebt over de hele week gezien een aardig kcal tekort, en je gaat dus vet verliezen. PUNT. als je perse gewicht wil meten, doe het dan 1x per week. op dezelfde dag voor ontbijt nadat je naar wc bent geweest.
soms was het bij mij twee weken hetezelfde gewicht, of meer zelfs, en opeens boem 1.2 kilo eraf. dat heeft met vocht enzo te maken.
gewoon doorzetten, en hard trainen.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Dyno, denk je wel dat ik met mijn carb cycle zo binnen 8 weken wel 4% verlies of moet ik toch nog ietjes lager gaan zitten in cals??? Morgen ga ik weer wegen dus dan zullen we wel merken hoe de progressie zit. Eten tot nu toe gaat goed, alleen die rijst is zo schaal:S. Droog en eenzijdig, maja tis maar voor 8 weken, en ik heb t er wel voor over, mits de resultaten behaald worden.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-