afvallen :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afvallen :)

Hallo allemaal, ik ben van plan af te gaan vallen, ik ben ong 1.80 (geschat!)

en weeg nu 87.2 kg. en ben 17 jaar.

voor mij veel te zwaar vindt ik zelf maar ben ook breed gebouwd., maarja, ik wil dus flink gaan afvallen en ben van plan vanaf de mei vakantie, het vet vrij dieet te gaan doen van de Nederlandse hart stichting. ( dat vet vrij dieet houdt in 10kg in 3 weken kwijt te zijn, kheb het 2 jaar gelenden al is gedaan goed bevallen dus nog maar een keer )

Maar ik had vandaag ook ergens gelezen dat er nu een citroen kuur uit is. heeft iemand hier evering mee. of weet iemand hier wat over?
    ik hoorde ook dat als je citroen sap in je flesje water gooit, dat het vet afbrekend is.

ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen!

bedankt alvast!

Ik neem elke ochtend op lege maag een halve citroen met een eetlepel olijfolie..
    Heb het ook overal gelezen ook op hier,
    Ik denk dat het wel goed voor je is.
    Je krijgt in ieder geval ook wat vitamine C binnen!

Comment

Originally posted by Jadelynn View Post
      Ik neem elke ochtend op lege maag een halve citroen met een eetlepel olijfolie..
      Heb het ook overal gelezen ook op hier,
      Ik denk dat het wel goed voor je is.
      Je krijgt in ieder geval ook wat vitamine C binnen!
      ok dan, maar is het ook vet afbrekend als ik een potje cintroen sap koop, scheutje in me waterflesje doet, vetafbrekend ?

Comment

Lees de zomersticky a.u.b.
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ik weet alleen als je bij de eiwitten óók citroensap eet/drinkt: dat de vitamine C de eiwitten helpt te verteren zodat de waardevolle aminozuren op de plaats van bestemming aankomen: de cel.

er zitten ook minder kcal in een citroen dan in een sinasappel.

Citroen heeft een vetafbrekend resultaat,
          Stel je voor je wast je vette handen met citroen dan worden ze gelijk schoon.
          Maar dat is volgens mij alleen buiten het lichaam zo hoor.

Comment

Nog een keer dan maar : http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...tml#post550279.
            En laat dat citroensapgedoe maar voor wat het is.

Comment

Sticky lezen.

Succes trouwens met afvallen .
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Dave17 View Post
                ok dan, maar is het ook vet afbrekend als ik een potje cintroen sap koop, scheutje in me waterflesje doet, vetafbrekend ?
                door het zuur krimpt je maagwand sneller waardoor je kleinere maaltijden moet eten. gebeurd vanzelf ook in de loop der tijd als je gewoon kleine maaltijden eet. verder is het nutteloos en moet je gewoon kcal berekenen en fatsoenlijk eetschema opzetten en je er aan houden.

Comment

als je 10 kilo vet verliest in 3 weken, dan is dit niet enkel vet. dat is iets wat ik je kan garanderen. het is grotendeels vocht en spiermassa. en vooral spiermassa wil je denk ik niet kwijt.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                    als je 10 kilo vet verliest in 3 weken, dan is dit niet enkel vet. dat is iets wat ik je kan garanderen. het is grotendeels vocht en spiermassa. en vooral spiermassa wil je denk ik niet kwijt.
                    nee klopt, ik wil binnenkort gewoon weer trainen in sportschool, en weer verder gaan aan bodybuilding ( iedereen zij dat ik heel snel groeide:$ dus das een goed teken!)

maar ik neem aan als ik dat dieet ga volgen, zal op een gegeven moment me lichaam de reserves vet weer weg gaan branden toch ? ik voetbal ook 3/4 keer in de week.

Comment

Originally posted by Dave17 View Post
                      nee klopt, ik wil binnenkort gewoon weer trainen in sportschool, en weer verder gaan aan bodybuilding ( iedereen zij dat ik heel snel groeide:$ dus das een goed teken!)

maar ik neem aan als ik dat dieet ga volgen, zal op een gegeven moment me lichaam de reserves vet weer weg gaan branden toch ? ik voetbal ook 3/4 keer in de week.
                      Damn wat een rotzooi allemaal, cintroensapkuur, vetvrij dieet!
                      Vergeet de sap kuur vergeet het vetvrije dieet, lees de zomersticky's , bereken je behoefte , maak een voedingschema (-500) , bereken je k/e/v.

Anywaise.... De zomer van 2010 haal je niet meer, ben je wat te laat mee begonnen.
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                        Damn wat een rotzooi allemaal, cintroensapkuur, vetvrij dieet!
                        Vergeet de sap kuur vergeet het vetvrije dieet, lees de zomersticky's , bereken je behoefte , maak een voedingschema (-500) , bereken je k/e/v.

Anywaise.... De zomer van 2010 haal je niet meer, ben je wat te laat mee begonnen.

nee klopt om helemaal strak te zijn niet nee, heb je gelijk in, maar ik kan wel me buik weg werken, maar 2 jaar geleden had ik geen buik meer , en was het behoorlijk strak, en toen was ik pas in eind mei begonnen, maar dan ga ik het doorzetten, en hoop ik volgend jaar zomer goed strak te zijn

Comment

Succes met de voetbal
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Wat een onzin allemaal. Is dit een verlate 1 april grap?
                            Of is dit een rickroll van de dames van Ellegirl?
                            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Vetvrij dieet? Citroensap? Vitamine C die helpt bij de vertering van eiwitten? 87kg zwaar?

Waar gaat het heen met bodynet?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X