Afvallen en tegelijke tijd spiermassa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen en tegelijke tijd spiermassa

Hallo!

Ik ben nieuw hier! Ik fitness nu een jaartje maar heb dit 2 maand onderbroken i.v.m. stage. Ik was al redelijk vors maar ben nu heel wat aangekomen. Was 75 kilo en nu 83.5 kg. Mijn streven is dus dan ook weer 75 kilo. Maar wil graag ook spiermassa opbouwen. Nu heb ik de zomersticky gelezen en ben ik naar een shop geweest die me shakes adviseerde en een goede eetpatroon. Nu ben ik dus gestopt met frisdrank en andere snoepgoed etc. Maar val ik dan hier echt van af? En is inderdaad die eiwitten shakes aan te raden?

Hoor het graag!!

Groeten Rik

Ten eerste, Welkom, misschien moet je je even voorstellen in het daardoor bedoelde forum ^^

Door het stoppen van snoepen en frisdrank zal je waarschijnlijk al wel iets afvallen ja aangezien snoepen sowieso al niet goed voor je is. Daarnaast is een goed in elkaar gezet voedingsschema ook heel belangrijk en hier zul je vrijwel zeker wat kilo's mee afvallen.

Shakes doe ik zelf (nog) niet aan. Ik ga binnenkort ook even rondkijken wat er allemaal is. Maar ben nu net begonnen met een voedingsschema en ga eerst eens even aankijken hoe dat allemaal verloopt.

Succes!
    Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.

Comment

Volgens mij heb je de sticky's niet echt goed doorgelezen dan, want de meeste antwoorden op deze vragen zijn gewoon terug te vinden daarin..

Comment

@wesleytaheij

Zoals in de zomersticky vermeld staat zal ik een voedingsschema moeten maken. Zal is proberen om er 1 samen te stellen omdat het nu nogal varieert.

Comment

Ik heb dit voedingschema ingevuld. Heb het van iemand anders gezien en ingevuld naar mijn behoefte.

Hoop dat het goed is. En nu zou ik dus wel afvallen?
          Attached Files

Comment

Tegelijk spier opbouwen en vet verliezen is hormonaal gezien onmogelijk. Maar dat is een momentopname, op een dag zelf kun je meerdere malen heen en weer shiften van catabole toestand naar anabole toestand. Alleen is het heel moeilijk voor beginners die hun lichaam niet kennen.

Je kan je beter richten op eerst vet verliezen, en daarna spiermassa opbouwen.
            the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X