Toch al resultaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Toch al resultaat

Hey,
    20 jaar
    183 cm
    73 kg

ik ben nu sinds januari bezig in de sportschool en sinds begin maart serieus met voedingsschema en full body schema. Ik had een klein buikje dat ik er ook af wilde hebben.
    Ik begon op 79 en zit nu op 73 (3maanden later) met een bf van ongeveer 13%. Ik zie zeker wat resultaat qua massa dat ik win, terwijl ik maar 2340 kcal per dag eet (schoon).
    Ik zou graag nog meer afvallen om een klein beetje de buikspieren eruit te halen, maar ik zit vast. Ik val niet meer af.

En eigenlijk vraag ik me iets af.

-Ik wil heel graag afvallen terwijl ik toch massa blijf winnen, maar hoe? Kcal verlagen?

-Als ik tevreden ben met mijn bf%, hoe moet ik dan meer Kcal gaan eten? Als ik bijvoorbeeld 2900 kcal ga eten (voorgeschreven om 'lean muscle mass' toe te voegen), is dat niet te veel? Omdat ik nu 2340 kcal eet en er niks gebeurt met mijn gewicht ben ik bang dat ik dan opeens vet aan ga zetten... ik heb totaal geen idee wat te doen om toch op die hoge kcal te zitten zonder jojo effect te krijgen of iniedergeval vet aan te komen???

Originally posted by maxime View Post
    Hey,
    -Ik wil heel graag afvallen terwijl ik toch massa blijf winnen, maar hoe? Kcal verlagen?
    Hoe zie je dat voor je, massa winnen en afvallen tegelijk?
    leeftijd: 22 lengte: 1.89 gewicht: 75kg, BULKEN!!

Comment

Originally posted by vinniieee View Post
      het zou mogelijk moeten zijn met UD2.

Comment

Originally posted by vinniieee View Post
        Oke het is misschien niet optimaal, maar ik ben er van overtuigt dat het wel kan. Ook al is het zeer langzaam. Ik ben nu dus 3 maanden bezig en je kan het misschien betere spierdefenitie door minder bf noemen, maar je ziet resultaat bij de spiergroepen die ik train.

Hoe ik dat voor me zie? Clean Voedingsschema, plusminus 300 kcal onder behoefte. kev% = 30-50-20
        En fullbody trainen zodat elke spiergroep 3x in de week belast wordt.

Comment

nou ik ga nu iniedergeval even een week op basisbehoefte 2700 kcal eten. Om mijn metabolisme tevreden te stellen. daarna ga ik weer hetzelfde proberen. op 2340 kcal eten en sporten, hopen dat ik dat laatste beetje BF eraf krijg. (tot 11% ben ik tevree)

Comment

in het begin kan het zeker, maar na een tijd kan je niet meer massa bouwen en cutten tegelijk.

Comment

ja dat dacht ik ook, en het lijkt te werken!!!
              maar ja, nu val ik dus niet meer af, en dat wil ik eerst bereiken voor ik 'echt' voor de massa ga. Dus ga ik nu even op normale energeibehoefte eten om metabolisme te herstellen. is dat slim?

Comment

wil je absoluut minder vet of relatief?

Comment

dat snap ik niet helemaal,
                  ik wil mijn bf% gewoon verlagen zonder mijn spiermassa aan te tasten

Comment

ik vind jou wijze wel straf, met resultaat bedoel je dat je je spierlijnen beter zichtbaar zijn of echt dat je armen gegroeit zijn? ;D
                    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

gegroeit.. Maar ik ben er zeker van dat het langzamer gaat dan met hogere Kcal's (nogal logisch) en ik zei spierdefenitie omdat sommige me niet zullen geloven als ik zeg 'massa'

Comment

dat snap ik niet helemaal,
                        ik wil mijn bf% gewoon verlagen zonder mijn spiermassa aan te tasten

Als je spiermassa wint en je vet blijft hetzelfde zal je bf% dalen, terwijl je geen vet verliest en eigenlijk geen vet afvalt, wel zal je droger komen te staan.

Comment

gegroeit.. Maar ik ben er zeker van dat het langzamer gaat dan met hogere Kcal's (nogal logisch) en ik zei spierdefenitie omdat sommige me niet zullen geloven als ik zeg 'massa'
                          mag ik wat metingen weten van begin en 3 maanden verder?
                          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                            Ben ik ook benieuwd naar.

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                              Ja dat is een beetje het probleem, ik ben nu bij meerdere sportscholen geweest hier in de buurt. En ze hebben gewoo geen vet% meter. Superslecht van de sportscholen maar ik weet niet waar ik dat kan doen.
                              DUs helaas heb ik geen aantoonbare metingen op het gebied van bf.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X