Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zat in het begin te kokhalsen als ik een hap brinta nam maar na een een paar weken dacht ik, hmmmm best lekker eigenlijk.
Ik doe er wel wat zoetstof in voor de smaak.
Ik denk dat ik er weer eens een poging ga wagen, en dan maar gewoon doordauwen.
Hoe pakken jullie het aan als jullie rond lunchtijd gaan eten? Ik heb echt geen tijd om tijdens mijn werk een eitje te bakken. Is brood met kipfilet niet voldoende? Ik zit namelijk nog wel even op werk, ( van 9 tot 6 ) en heb meestal bruin brood met magere ham of kipfilet mee en brood met kaas.
All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Ik denk dat ik er weer eens een poging ga wagen, en dan maar gewoon doordauwen.
Hoe pakken jullie het aan als jullie rond lunchtijd gaan eten? Ik heb echt geen tijd om tijdens mijn werk een eitje te bakken. Is brood met kipfilet niet voldoende? Ik zit namelijk nog wel even op werk, ( van 9 tot 6 ) en heb meestal bruin brood met magere ham of kipfilet mee en brood met kaas.
Ik doe gewoon kipfilet op brood op school. En "bruin" brood eruit gooien en volkoren brood kopen, "bruin" brood is vaak wit brood met een kleurstofje.
ik kook vaak s'avonds 18 eieren, dan heb ik genoeg voor 3 dagen. als ik het dna op brood wil neem ik 2 eieren mee. die pel ik dan en eet ik op, of ik doe ze op een broodje kipfilet
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment