Ik ben een vrouw van 33, weeg 100 kg en 1.73 lang
Ik wil graag afvallen(meer spieren mag), heb vorig jaar een dieet gevolgt met begeleiding, dit was met shakes (1000 KCAL per dag) hier 13 kilo mee afgevallen, maar helaas het zit er zo weer op en dit was niet goed vol te houden.
Nu via de forums, boeken enz aan het uitzoeken hoe ik mijn schema in elkaar moet zetten om nu op een Goede manier blijvend af te vallen.
Via internet en forums ben ik bezig met mijn rust stofwisseling aan het uitrekenen
Via de standaard rekenmachine op internet kom ik rond de 1777 rust uit.
Via reken som (van internet afgehaald) Voor vrouwen is de formule: 655 + (gewicht_in_kg x 9,6) + (lengte_in_cm x 1,7) - (leeftijd_in_jaren x 4,7)
dan kom ik voor mij gewicht uit op - 1754
Mijn eetschema nu is:
25 gram Brinta met melk(mager)
50 gram kip
4 eiwitten
2 tortilla (kleinste)
halve paprika
3 eiwitten
100 gr aardappel/rijst/ quina
100 kipfilet
100 gram broccoli
whey
pindakaas eetlepel
middel appel
150 gr sla
100 gr kalkoenfilet
Caseine
schaaltje aardbeien
nu kom ik uit op ongeveer 1700 kcal dus ik zou nog dingen aan moeten passen heeft een van jullie een idee en is dit schema een beetje goed? of ??
Ik train 4 keer per week kracht ( na de kracht een half uurtje cardio)
daarbij nog twee keer per week cardio een uur
Ik wil graag afvallen(meer spieren mag), heb vorig jaar een dieet gevolgt met begeleiding, dit was met shakes (1000 KCAL per dag) hier 13 kilo mee afgevallen, maar helaas het zit er zo weer op en dit was niet goed vol te houden.
Nu via de forums, boeken enz aan het uitzoeken hoe ik mijn schema in elkaar moet zetten om nu op een Goede manier blijvend af te vallen.
Via internet en forums ben ik bezig met mijn rust stofwisseling aan het uitrekenen
Via de standaard rekenmachine op internet kom ik rond de 1777 rust uit.
Via reken som (van internet afgehaald) Voor vrouwen is de formule: 655 + (gewicht_in_kg x 9,6) + (lengte_in_cm x 1,7) - (leeftijd_in_jaren x 4,7)
dan kom ik voor mij gewicht uit op - 1754
Mijn eetschema nu is:
25 gram Brinta met melk(mager)
50 gram kip
4 eiwitten
2 tortilla (kleinste)
halve paprika
3 eiwitten
100 gr aardappel/rijst/ quina
100 kipfilet
100 gram broccoli
whey
pindakaas eetlepel
middel appel
150 gr sla
100 gr kalkoenfilet
Caseine
schaaltje aardbeien
nu kom ik uit op ongeveer 1700 kcal dus ik zou nog dingen aan moeten passen heeft een van jullie een idee en is dit schema een beetje goed? of ??
Ik train 4 keer per week kracht ( na de kracht een half uurtje cardio)
daarbij nog twee keer per week cardio een uur
Comment