Afvallen voor volgend schooljaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen voor volgend schooljaar

Hallo mensen,,Ik ben nieuw hier dus vergeef mij als ik een fout maak

ik wil voor volgend schooljaar ff weer goed in vorm zijn. Ik heb me afgelopen jaar even laten gaan haha jullie kennen het vast wel...

maarja
    Ik heb een crosstrainer thuis,en een abking pro dus naar een fitnessgym te gaan hoeft niet voor mij en zo een gewichttrainer geval sorry ik weet niet hoe het heet

ik heb nu 7 weken om af te vallen
    Ik ben 181 cm ik weeg 91 รก 92 Kilo

hoe kan ik het beste en zoveel mogelijk + zo snel mogelijk afvallen?

mijn doel is de 85kg halen

Welkom!

Even de stickies lezen, daar staat dit allemaal uitgelegd.

Greets
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
      Welkom!

Even de stickies lezen, daar staat dit allemaal uitgelegd.

Greets
      wat zijn stickies?

Comment

Zie links:

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/2...g-schemas.html

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html

Asje .
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

dus gewoon puur cardio? ik heb een crosstrainer dus gewoon lekker door crossen? en buikspier oefeningen op de ab king pro helpt dat??

Comment

De king of rotzooi waar je niks aan hebt pro zou ik niet gebruiken. Met alleen een crosstrainer ga je het niet redden, ga aan de krachttraining met een fatsoenlijk schema, let op je eten en je zult in 7 weken 3,5 kg kunnen afvallen.

Comment

Originally posted by Viva View Post
              dus gewoon puur cardio? ik heb een crosstrainer dus gewoon lekker door crossen? en buikspier oefeningen op de ab king pro helpt dat??
              Iemand geeft je notabene de links naar de stickys, en vervolgens ga je ze niet lezen. Want in de stickys staat duidelijk dat cardio doen niet perse nodig is (maar krachttraining wel), en ook waarom buikspieren doen of je king pro ding niet nuttig is.

verder boeit het totaal gewicht welke je verliest ook niet echt. Het is pas relevant als je weet hoeveel van dat gewicht vocht, spier en vet is. (als voorbeeld ik weeg evenveel als jou, maar mijn lichaam ziet er compleet anders uit dan dat van jou. dat komt doordat onze lichamen een andere verhouding hebben tussen de ratio spier/vet).

Vet wil je verliezen!!. Als je spieren verliest, heb je relatief gezien meer vet, en oog je dus ook vetter ondanks je lagere gewicht.

Het doel zou dus moeten zijn om Spieren te behouden, en tegenlijkertijd veel vet te verliezen. Het probleem van enkel cardio doen en letten op je eten, is dat je wel vet verliest, maar ook veel spieren. daardoor zal je resultaat niet echt super zijn. je bent wat kleiner in omvang, maar nog steeds ongeveer even vettig.

We trainen al onze spieren in het lichaam, zodat we tijdens een dieet zoveel mogelijk spiermassa behouden. We stemmen onze voeding op de juiste manier af, en eten genoeg zodat onze spieren wel nog goed herstellen van de zware trainingen (ook veel eiwitten), maar net niet zoveel, dat je toch nog wel een goede hoeveelheid vet verliest.

Ga eerst maar eens de stickys serieus doorlezen, en als je dan nog vragen hebt horen we het wel. gr dyno
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X