weinig resultaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• weinig resultaat

beste bodynetters!

ik ben sinds vorig jaar december begonnen met krachttraining voor een mooier figuur. daarom heb ik ook beroep gedaan op alle sticky's qua voeding en trainingsschema.

voedingsschema:
    voeding
    hoeveelheid
    Kcal
    eiwit
    koolh
    vet tot
    vet verz
    onverz vet
    vezels
    6:00
    havermout
    100g
    380
    13,1
    62
    7
    1
    10,65
    melk
    0,2l
    92
    6,8
    9,6
    3
    1,8
    0
    9:30
    ei (gekookt)
    3
    277
    23,2
    1,3
    20,2
    6,3
    0
    12:00
    kipfilet
    100g
    176
    18
    1,5
    11
    5
    0
    wortel
    50g
    17
    0,5
    2,6
    0
    0
    1,7
    brocolli
    50g
    15
    1,6
    1
    0,1
    0
    1,8
    ui
    30g
    11
    0,4
    1,8
    0,1
    0
    0,8
    sla
    50g
    6
    0,6
    0,5
    0,1
    0
    0,6
    14:30
    tonijn
    75g
    86
    19,4
    0
    0,8
    0,3
    0
    sla
    50g
    6
    0,6
    0,5
    0,1
    0
    0,6
    wortel
    50g
    17
    0,5
    2,6
    0
    0
    1,7
    brocolli
    50g
    15
    1,6
    1
    0,1
    0
    1,8
    18:00
    kip
    200g
    314
    60
    0
    8
    3
    0
    wortel
    100g
    34
    1
    5,2
    0
    0
    3,4
    brocolli
    100g
    30
    3,2
    2
    0,2
    0
    3,6
    ui
    100g
    22
    0,8
    3,6
    0,2
    0
    1,6
    sla
    100g
    12
    1,2
    1
    0,2
    0
    1,2
    whey
    30g
    140
    25
    4
    3
    0
    1
    21:00
    kwark
    500g
    250
    44,5
    18,5
    8
    5
    0
    cashewnoten
    10g
    60
    1,8
    2,2
    4,6
    1
    0,8
    walnoten
    10g
    68
    1,4
    1,2
    6,3
    0,5
    0,8
    totaal
    2028
    225,2
    122,1
    73
    23,9
    49,1
    32,05
    sticky advies
    2500
    243
    157
    60

mijn trainingsschema is opgedeeld in twee dagen:

dag 1: borst, schouders, triceps, buikspieren
    dag 2: benen, rug, biceps

de basis van mijn training bestaat uit compounds zoals: squats, deadlifts, lunges, benchpress, militarypress,...met aanvulling door geïsoleerde oefeningen.

maandag: dag 1
    dinsdag: dag 2
    woe: rust
    donderdag: dag 1
    vrijdag: dag 2
    zaterdag: rust
    zondag: rust (lopen)

ik begin mijn training met opwarming op de crosstrainer (15min) en eindig de training ook altijd met 20-25min crosstrainer; intensief om vetverbranding te stimuleren.

het probleem is dat ik het gevoel heb dat ik niet snel vet verbrand ik daal wel in vetpercentage(van 25% januari naar 12% juni) maar de vetlaag op buik slinkt maar traag weg. moet ik nog verder cutten, of inleveren op krachttraining en meer cardio?

alvast bedankt voor jullie tijd en moeite,

mvg,

jan
    Last edited by firenzo; 02-08-2010, 19:20.

Meer eten Jan
    How you like them apples?

Comment

er is blijkbaar iets misggegaan

nog meer...?

ik zit dagelijks rond de 2200-2500Kcal
      Last edited by firenzo; 02-08-2010, 19:23.

Comment

sorry maar ik vind het nogal zeer onprettig bekijken je voedingsschema..

Verder wat is weinig resultaat in jouw ogen?
        "Straight outta gym"

Comment

hier nogmaals mijn voedingsschema...

bedankt
          Attached Files

Comment

Je lichaam went aan je eetschema , als je wilt bulken en je word zwaarder zul je weer meer moeten gaan eten .
            Het zelfde geld voor afvallen als je cut en je valt aardig wat af zul je ook je schema moeten veranderen. Je metabolische past zich aan.
            Mind is everything.

Comment

ja mijn excuses, dacht even snel een ctrl c/ctrl v-actie in te schakelen...lukt dus niet...

ik ben echt wel intensief bezig, spieropbouw is goed zichtbaar daar ben ik ook tevreden over. enkel dus de vetverbranding...buik komt niet strak, nog veel vet op de borst...

ben bang dat als ik meer ga eten, ik minder snel vet zal verbranden tijdens krachttraining en cardio. ik heb de sticky's gelezen en meer eten zorgt idd voor sneller metabolisme maar toch denk ik dat als ik meer eet, ik langer cardio zal moeten doen voor ik aan mijn vetreserves zit.

grt

Comment

waar je over klaagt is eigenlijk dat het vet op je buik niet weggaat ? zo ja dit zou kunnen betekenen dat er veel "stroef" vet zit daar, vet wat niet gemakkelijk mobiliseert zou je adviseren om zowieso eerst 2 weekjes te bulken en dan door te cutten met geavanceerder dieet

Comment

kan wel, ik ben vroeger heel zwaar geweest +/-100kilo...afgevallen naar 75kg op een jaar tijd...vetlaag is er altijd geweest en is blijkbaar niet van zin om weg te gaan :d

ik zie goede resultaten aan mijn rug en ribben, enkel die vetlaag op mijn buik
                  gaat verschrikkelijk traag.

bedankt

Comment

je verliest vet, maar niet snel? zoiets heet geduld hebben. het gaat steeds trager en moeizamer. vergeet niet om de 2 maanden even een maand gewoon op onderhoud te eten om je metabolisme op gang te houden. Na die onderhouds periode kun je verder gaan met cutten zoals je er voor deed.

Comment

dus ik mag concluderen dat ik terug even iets meer mag gaan eten +/-300Kcal en daarna terug ga cutten. mijn vraag: aan wat kan ik die calorieën best besteden?

is het niet zo dat ik terug vet ga opbouwen tijdens dat ik terug op onderhoud eet?

bedankt

Comment

Originally posted by resike View Post
                        Je lichaam went aan je eetschema , als je wilt bulken en je word zwaarder zul je weer meer moeten gaan eten .
                        Het zelfde geld voor afvallen als je cut en je valt aardig wat af zul je ook je schema moeten veranderen. Je metabolische past zich aan.
                        ??? huh ??
                        als je wil bulken en je wordt zwaarder dan moet je meer gaan eten? waarom dan?

volgens mij was je net ff te snel met plaatsen? Lijkt me niet dat je het zo bedoeld iig.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by firenzo View Post
                          dus ik mag concluderen dat ik terug even iets meer mag gaan eten +/-300Kcal en daarna terug ga cutten. mijn vraag: aan wat kan ik die calorieën best besteden?

is het niet zo dat ik terug vet ga opbouwen tijdens dat ik terug op onderhoud eet?

bedankt
                          Je vetten mogen omhoog. Goede vetten/oliën, visolie caps enz.
                          Eet je ook wel eens iets anders dan wortel en broccoli?
                          Pasta's en rijst e.d.?

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            ??? huh ??
                            als je wil bulken en je wordt zwaarder dan moet je meer gaan eten? waarom dan?
                            Hij bedoelt dat wanneer je spiermassa hebt aangezet (en we gaan er even vanuit dat je dan dus zwaarder bent geworden) dat je onderhoud dan verandert. Als je dan 400 kcal boven onderhoud wil blijven eten in je bulk (ik noem maar wat) zul je dus meer kcal naar binnen moeten spelen.
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by firenzo View Post

bedankt
                              Dat ligt aan hoe intens jij traint en cardio doet na de KT.
                              Dus train je als een watje of als een pro? Zet je bij een paar honderd cal al behoorlijk vet aan, dan train je als een watje, wordt je droger en harder, dan train je als een pro.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X