Platter worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Marv View Post
    Pro-Anorexia.nl De Nederlandse Pro-ana website/forum

hier vind je alles voor een mooie slanke fysiek
    interessant, dank je wel. Zal het lezen!
    ~love what you do, do what you love~

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
      Als je op 19% staat ben ik wel benieuwd hoeveel je weegt in combinatie met je lengte.
      Ik ben 1.83 en de laatste keer dat ik mezelf woog was ik iets van 82 kilo

Comment

jij wil toch zo'n brad pitt-fysiek als in fightclub?
        gwn heel laag vetpercentage proberen te krijgen door cutten
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
          Ik ben 1.83 en de laatste keer dat ik mezelf woog was ik iets van 82 kilo
          Dan vraag ik me af of je meso bent met die 19% en of je wel zo snel spiermassa kweekt.

Maar in ieder geval als je platter wilt worden zou ik inderdaad minder eten en hard trainen. Zoiets als 5ocent deed voor die film. Word je vanzelf plat.

Tenzij die laatste keer dat je je woog natuurlijk een jaar geleden is.

Comment

Originally posted by roelinho View Post
            jij wil toch zo'n brad pitt-fysiek als in fightclub?
            gwn heel laag vetpercentage proberen te krijgen door cutten
            dat zou heel mooi zijn ja, maar ik denk dat totaal onbereikbaar is voor mij

dank je wel voor een van de enige serieuze reacties in dit topic

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
              Dan vraag ik me af of je meso bent met die 19% en of je wel zo snel spiermassa kweekt.

Maar in ieder geval als je platter wilt worden zou ik inderdaad minder eten en hard trainen. Zoiets als 5ocent deed voor die film. Word je vanzelf plat.
              Zou kunnen dat ik het niet ben, maar ik kom nauwelijks vet aan, kan alles eten wat ik wil maar ben ook echt niet dun?

dacht dat dat een goede indicatie was. Misschien heb ik dat helemaal fout, ik probeerde alleen een beeld te schetsen zodat ik wat serieuze reacties kan krijgen

Comment

als die stats kloppen, heb je gwn een kluchtefysiek
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Kan zijn dat het niet klopt, want de laatste keer dat ik mezelf woog was een behoorlijke tijd geleden.. eerlijk is eerlijk

Comment

Maar oke:

- veel minder eten
                    - hard trainen (doe ik al, maar dan maar eens op een andere manier proberen)

en een xbox spelletje kopen

Dank je voor de tips, ik zal wel een keer een resultaat laten weten

Comment

Ik snap je vraag niet? Je wilt breed maar plat worden? Is dat je vraag? Of wil je gewoon zakken in vet%. Je lichaamscompositie is afhankelijk van meerdere dingen: Bouw, vet% (en ook voeding), training. Een sterke core is over het algemeen ook een iets dikkere core. Een groot frame is in de regel sterker dan een klein frame.
                      Heb je al eens gecut? Zit je dan nog steeds met die vragen?
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik ga dat eens proberen, te cutten, want dat heb ik nooit gedaan en waarschijnlijk beantwoord dat inderdaad mijn vragen wel

Ik wil dus eigenlijk niet breed worden, bij breed denk ik aan Stalone ofzo, en ik zou gelukkiger zijn met een Jason Stantham lichaam

Comment

je wil toch in de top3 rare vragen?
                          Mijn stem heb je.

Of ben je een meisje? Dan neem ik alles terug.
                          Ssssmoking

Comment

Dus je bent alleen een man als je ambitie hebt er super breed uit te zien als de hulk? okee, dan koop ik morgen wel een jurk

bodybuilding & fitness, respecteer dan ook mensen die vragen om fitness onderwerpen

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
                              Dus je bent alleen een man als je ambitie hebt er super breed uit te zien als de hulk? okee, dan koop ik morgen wel een jurk

bodybuilding & fitness, respecteer dan ook mensen die vragen om fitness onderwerpen
                              Je hebt helemaal gelijk. Als je nou gewoon in vet naar 12 % zakt zul je als snel 75KG wegen of wil je ook geen lelijk spieren zien?

ps. ik wil ook geen hulk worden, echter bij 75kg wapperen je kleren zo.
                              Ssssmoking

Comment

12%, dat klinkt als een hele pittige klus maar als ik me ergens op richt dan lukt het me.

Kan jij mij advies geven hoe ik op dat vet % terecht kan komen? Overduidelijk door goede voeding en training, maar specifieker

Lelijke spieren? Ik wil gewoon geen vet zien/het vet wat er nog zit weg krijgen, boeiend wat voor spieren er onder zitten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X