Patje wil zomer!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Janneke View Post
    Ja, I know! Maar weet jij dan ook dat 80% van je figuur wordt bepaald door je voeding.... En we zitten hier niet op het forum omdat we hele dagen op onze luie reet zitten.
    Maar joost, wees gerust, zal niet alles precies hetzelfde doen, ben tenslotte vegetarisch.
    Dat heeft er weinig mee te maken. Jij zoekt naar overeenkomsten waardoor het schema interessanter zou worden, naar eigen zeggen. Dit, terwijl voeding nogal persoon afhankelijk is.

Goed dat je niet op je luie reet zit, way to go.
    Squat 5 x 147.5
    Bench 5 x 122.5
    Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by Janneke View Post
      Ja, I know! Maar weet jij dan ook dat 80% van je figuur wordt bepaald door je voeding.... En we zitten hier niet op het forum omdat we hele dagen op onze luie reet zitten.
      Maar joost, wees gerust, zal niet alles precies hetzelfde doen, ben tenslotte vegetarisch.
      Vegetarisch?
      Dan tel jij je eiwitten niet mee.........of wel ? ff lol tussendoor.

Originally posted by maar7en8 View Post
      je moet ook gewoon de plantaardige eiwitten meetellen
      Originally posted by gameface View Post
      Jaa die kcals wel maar niet de EW.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
        Gehakt bevat verkeerde vetten Gen. zelfs roodvlees is beter tijdelijk te minderen in de cut voor je interne vet.
        Beter de vetten uit vis/olie pakken.
        Crash Course in Fat Basics

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ones-part.html
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post

Dus, (de vetten uit)(rood) vlees(series 2, PGE2) zijn voor een deel slecht(maar heeft ook goede eigenschappen) dus tijdelijk minderen. Niet geheel elimineren, maar wat minderen...witvlees en vis is beter.

The main series 2 prostaglandin, PGE2, on the other hand, causes water retention by promoting sodium retention in the kidneys and causes inflammation (which promotes higher cortisol levels - cortisol is an anti-inflamatory). Series 3 prostaglandins are thought to be "good" in that they prevent the production of series 2s.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Bedankt voor de reacties en tips!!!!!!!!!!

Rood vlees minderen vind ik geen probleem, voorkeur gaat toch niet uit naar rood vlees.

Qua noten lees ik bijna altijd pinda’s. Is dat om een reden ivm de voedingswaarden, of meer ivm de prijs?
            Pinda’s (en walnoten) vind ik niet echt super. Macadamia’s daarintegen… Hmm! En de voedingswaarden daarvan (zowel hoeveelheid vetten, als soort vetten) lijken beter.

Ik dacht dat in Griekse Yoghurt ook goede vetten zitten? In hoeverre is het verstandig om die toe te voegen?
            Eiwit 5, koolhydraten 4, vetten 10.

Ik hou tot nu toe extra zalm aan. Ik ben dol op vis, maar er zit wel een grens aan. Vind het zonde als ik vis ‘overeet’ en het gaat tegenstaan, aangezien bijna heel mijn schema uit vis bestaat.
            Viswijf hiero

En hoe zit het nu met een junkdag? Is dat puur psygologisch of heeft het wel degelijk invloed op je stofwisseling?
            Ik hoor er veel verschillende dingen over. Zoals (uit die dvd van ken skip hill) dat je juist een junkdag moet hebben met veel geraffineerde suikers en vrijwel geen vetten en vezels (omdat die de opname vertragen). Maar moet zeggen dat ik me daar niet echt gemakkelijk bij kan voelen haha. Goed, mijn (bijna) angst voor koolhydraten zal ook wel meespelen :P

Originally posted by Beaudien View Post
            Nou, ik ben wel benieuwd, ik vond je buikfoto er, eerlijk gezegd, heel goed uitzien.
            Originally posted by Beaudien View Post
            Je mag anders mijn "vetmeter" wel lenen, hoor. Dan kun je het zelf doen, maar ik weet niet of je in mijn buurt woont.
            Ik vond dat die foto best wel een vertekend beeld gaf. Het is maar een klein deel van de buik, dat is altijd makkelijk te manipuleren.

Dankje, maar hoeft niet joh Al zou ik een vetmeter hebben, dan nog weet ik niet hoe ik ermee om moet gaan. Dan is het alsnog een schatting.
            Zon weegschaal is opzich ook prima, ik kan erop zien of ik vooruit/achteruit ben gegaan. Maar om mn voeding beter uit te rekenen moet ik het toch zo precies mogelijk weten, dus laat ik het liever doen.

Comment

21% heb ik, zou vergelijkbaar zijn met 14% voor een man. Meeste vet zat op mijn triceps.

Op naar mijn eigen 14%.

Comment

Herkenbaar dat meeste vet op de triceps.

Verder keurige cijfers.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                  21% heb ik, zou vergelijkbaar zijn met 14% voor een man. Meeste vet zat op mijn triceps.

Op naar mijn eigen 14%.

Ik snap die metingen ook niet zo. Ik had volgens de laatste meting 14% maar als ik jouw foto zie, scheelt dat bijna niets.
                  Op dat weegding had ik rond de 18 maar in de atletische stand ook 14.
                  Ik laat het nu maar voor wat het is en hou mijn lijf gewoon goed in de gaten en of mijn broeken nog goed zitten.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X