Originally posted by Richard075
View Post
Advies gevraagd bij voedingsschema cutten
Collapse
X
-
het forum is om elkaar verder te helpen. Er komen eindeloos 'nieuwe' mensen die dezelfde dingen vragen die precies omdat iedereen ze wil weten -> in stickies staan.
Het is geen vendor machine, waar je een muntje ingooit en de antwoorden kant en klaar uit rollen. Beetje eigen inzet mag wel.
De volgorde is daarom -> stickies lezen, informatie toepassen, dan tips en adviezen vragen om te finetunenFear is the mind killer
Comment
-
Originally posted by sf01 View Posthet forum is om elkaar verder te helpen. Er komen eindeloos 'nieuwe' mensen die dezelfde dingen vragen die precies omdat iedereen ze wil weten -> in stickies staan.
Het is geen vendor machine, waar je een muntje ingooit en de antwoorden kant en klaar uit rollen. Beetje eigen inzet mag wel.
De volgorde is daarom -> stickies lezen, informatie toepassen, dan tips en adviezen vragen om te finetunen
Maar er wordt nu gereageerd alsof ik zelf niks uitzoek.
Ik heb zelf ook uitgezocht wat mn caloriebehoefte is etc, zelf uitgezocht wat mn vetpercentage is ipv hier topics aanmaken om te vragen hoe ik dit moet doen.
Ik heb zelf nu een voedingsschema geprobeerd samen te stellen aan de hand van de info die ik hier heb gelezen en van andere mensen heb gekregen. Hierover heb ik een topic gemaakt en met de vraag of er advies is op myn voedingsschema.
Jullie hebben daarop reactie gegeven, mijn dank daarvoor. Maar sommige dingen zijn dan niet duidelijk voor mij, en om die reden vraag ik dus om verdere uitleg. En dan wordt er gezegd dat ik hetzelf moet uitzoeken.
Maar bedankt hoor jongens, zal nog eens iets vragen .
Comment
-
-
Originally posted by marnop View Postrijst, vis, kip enz. Een paar eieren eten kan ook geen kwaad.
En ik ben er eigenlijk nog niet overuit of ik nu me kcal hoger moet gooien. Ik zit nu op 2200 ongv en als ik mn onderhoud uitreken dan komt er 2900 - 3000 uit ( verschillende methode)
Comment
-
-
Originally posted by WESJE View PostOke bedankt, ben zelf niet zo'n voorstander van fatburners, maar het zou mn laatste redmiddel kunnen zijn in de laatste maand ofzo .
Wat is die multi energy booster? (vitamine C met caffeine ofzo)
Nog een vraagje daarnaast, voor het slapen gaan. Wat is dan eigenlijk beter?
Magere kwark of tonijn?
Had gelezen, dat het beide eiwitten zijn die langzaam worden afgegeven.
Kwark heeft 500 gram, dus iets meer eiwitten dan een blik tonijn van 150 gram. Beiden hebben ze weinig vet. Maar kwark zit wel hoger in de koolhydraten dan de tonijn.
Multi energy booster, zit veel caffeine in en nog wat extra boosters voor energie. Tevens is caffeine ook goed voor de vetbranding. Agja fatburner helpt wel gemakkelijker als je een goed voedingsschema hebt.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment