Advies gevraagd bij voedingsschema cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Richard075 View Post
    probeer er eens zelf achter te komen nu,je hebt volgens mij wel meer dan genoeg aan info gekregen ,en het zou je niet misstaan om zelf uit wat uit te dokteren nietwaar!
    Het forum is er toch om dingen te bespreken etc. en vragen te stellen als je iets niet weet of iets niet snapt. Ik snap niet waar jij je druk om maakt .

Comment

het forum is om elkaar verder te helpen. Er komen eindeloos 'nieuwe' mensen die dezelfde dingen vragen die precies omdat iedereen ze wil weten -> in stickies staan.
      Het is geen vendor machine, waar je een muntje ingooit en de antwoorden kant en klaar uit rollen. Beetje eigen inzet mag wel.

De volgorde is daarom -> stickies lezen, informatie toepassen, dan tips en adviezen vragen om te finetunen
      Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
        het forum is om elkaar verder te helpen. Er komen eindeloos 'nieuwe' mensen die dezelfde dingen vragen die precies omdat iedereen ze wil weten -> in stickies staan.
        Het is geen vendor machine, waar je een muntje ingooit en de antwoorden kant en klaar uit rollen. Beetje eigen inzet mag wel.

De volgorde is daarom -> stickies lezen, informatie toepassen, dan tips en adviezen vragen om te finetunen
        Ja dat snap ik.
        Maar er wordt nu gereageerd alsof ik zelf niks uitzoek.
        Ik heb zelf ook uitgezocht wat mn caloriebehoefte is etc, zelf uitgezocht wat mn vetpercentage is ipv hier topics aanmaken om te vragen hoe ik dit moet doen.
        Ik heb zelf nu een voedingsschema geprobeerd samen te stellen aan de hand van de info die ik hier heb gelezen en van andere mensen heb gekregen. Hierover heb ik een topic gemaakt en met de vraag of er advies is op myn voedingsschema.

Jullie hebben daarop reactie gegeven, mijn dank daarvoor. Maar sommige dingen zijn dan niet duidelijk voor mij, en om die reden vraag ik dus om verdere uitleg. En dan wordt er gezegd dat ik hetzelf moet uitzoeken.

Maar bedankt hoor jongens, zal nog eens iets vragen .

Comment

Er zijn genoeg eiwit bronnen om voor het slapen te nemen..

Kwark / tonijn / Koolvis.. enz...

Ik neem meestal 200 gram Koolvis voor het slapen..

Comment

bedankt man, neem nu ook tonijn in de avond.
            Ben er nu alleen nog niet uit wat ik verder overdag moet eten

Comment

Originally posted by WESJE View Post
              bedankt man, neem nu ook tonijn in de avond.
              Ben er nu alleen nog niet uit wat ik verder overdag moet eten
              rijst, vis, kip enz. Een paar eieren eten kan ook geen kwaad.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                rijst, vis, kip enz. Een paar eieren eten kan ook geen kwaad.
                ja ik eet ook al vis en kip overdag. (zie schema)

En ik ben er eigenlijk nog niet overuit of ik nu me kcal hoger moet gooien. Ik zit nu op 2200 ongv en als ik mn onderhoud uitreken dan komt er 2900 - 3000 uit ( verschillende methode)

Comment

gewoon 500 kcal onder onderhoud eten, niet meer. Anders gaat het teveel ten koste van je spiermassa
                  Fear is the mind killer

Comment

Ja maar zoals ik had aangegeven, heb ik via 2 methodes gerekend. Tussen die 2 methodes zit een verschil van 200 kcal.. dus welke methode moet ik dan hanteren en vervolgens 500 onder gaan zitten?

Comment

500 onder de hoogste gaan zitten. Later kun je altijd bijstellen.
                      Fear is the mind killer

Comment

oke dan zou ik op 2500 kcal uitkomen

Is 50 gram brinta + 28 gram whey + water genoeg voor een ontbijt, ik heb geen ervaringen met brinta dus ik weet niet of het vult.

Comment

ik neem 100 gram + 500ml volle melk + whey. Dus vind 50 gram met water behoorlijk weinig.
                          Fear is the mind killer

Comment

Maar bedankt hoor jongens, zal nog eens iets vragen .

Ben je nou beledigd? Volgens mij werd je aan alle kanten geholpen en dan ga je nog mokken?
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Oke bedankt, ben zelf niet zo'n voorstander van fatburners, maar het zou mn laatste redmiddel kunnen zijn in de laatste maand ofzo .
                              Wat is die multi energy booster? (vitamine C met caffeine ofzo)

Nog een vraagje daarnaast, voor het slapen gaan. Wat is dan eigenlijk beter?

Magere kwark of tonijn?
                              Had gelezen, dat het beide eiwitten zijn die langzaam worden afgegeven.
                              Kwark heeft 500 gram, dus iets meer eiwitten dan een blik tonijn van 150 gram. Beiden hebben ze weinig vet. Maar kwark zit wel hoger in de koolhydraten dan de tonijn.
                              Lees um nu pas,

Multi energy booster, zit veel caffeine in en nog wat extra boosters voor energie. Tevens is caffeine ook goed voor de vetbranding. Agja fatburner helpt wel gemakkelijker als je een goed voedingsschema hebt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X