1.5 maand fitness voor de eerste keer !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by adon1s View Post
    Ik denk we hier nu met een aanstormend beest te maken hebben.. Nee grapje, leuk dat je het bevalt. Het begin weet je ook vaak niet wat je moet doen. Imo wordt het alleen maar leuker als je het meer onder de knie krijgt. Dan snap je ineens waarom welke schema's en voeding wel werken en leer je je lichaam beter kennen.
    +10000
    Lost all i got

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
      en meer zin in sex !!
      Gut, wat het maar zo'n feest.
      Sinds ik train ben ik zo moe dat ik gelijk in slaap val.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Gut, wat het maar zo'n feest.
        Sinds ik train ben ik zo moe dat ik gelijk in slaap val.
        Dan weet je hoe wij mannen ons voelen als jullie steeds willen "praten" en al die onzin. We willen gewoon slapen :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Dan weet je hoe wij mannen ons voelen als jullie steeds willen "praten" en al die onzin. We willen gewoon slapen :P
          true.
          ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Slapen, valt me dan weer tegen hoor :P Als ik lekker zwaar getraind heb wil ik het liefst eten, even rusten en daarna...
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

Zie je nou wel dat wij moeten trouwen, Fal???
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

se er schiet me nog een vraagje binnen, je mag nooit 2 dagen achtereen een spiergroep trainen!
                mar als er 1 dag tussen zit waar je geen training hebt gedaan maar wel nog voelt daje getaraind hebt mag ik dan diezelfde groep trainen?

Dus BV maandag armen, dinsdag benen, woensdag terug armen "maar je voelt wel nog daje je armen hebt getraind"
                Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

bijna een half jaar ben nog altijd super content dat ik werd overtuigd !

nogmaals dank aan deze personen en Bodynet
                  Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X