Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
geen supplementen gebruiken zoals weightgainers en andere troep. gewoon stouwen dat voer ook al wordt je misselijk. Je hebt geen enkel excuus om moeilijk te gaan lopen doen en dat je "veel" eet tot dat je zo'n 5000kcal of meer per dag moet weg werken.
maaltijd vergeten dan doe je delen van die maaltijd die je vergat gewoon bij de andere maaltijden er bij. of je vergroot de porties van de andere maaltijden zodat je dag totaal nog steeds klopt.
Wederom een dag verder, en ik ben voor het eerst aan de 2500kc gekomen
Kc 2577
Eiwit 236
Vet tot 110 ( waarvan verzadigd 32.3)
Khd 174
Uit, 4 snee volkoren brood met gerookte kip, 2 gekookte kipfilets, 3 gekookte eieren, een blikje tonijn op water met een scheut olijfolie, een haring, een bak magere kwark, 2 glazen jus, en pasta met rundergehakt en saus.
Is dit voldoende en zijn de verhoudingen ook redelijk verdeeld?
En is het eigenlijk de bedoelling dat ik dit ook aanhoud op rustdagen?
Is er ook nog iemand die tips heeft voor mij met bankdrukken of dumbelldrukken ivm mijn schouder blessure? zie eerdere post.
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment