vet afvallen, genoeg eiwitten? mijn schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by michelboomkens View Post
    je kan gewoon hiit doen na de training kwartiertje. Lanzaam opbouwen en kortere rustpauzes ertussen. en dan lekker op de crosstrainer...

je zit toch geen boekje te lezen op de ligfiets he?
    Haha nee hoor, gisteren was mijn hartslag 157-163 tijdens fietsen.
    ik zweet me kapot.

Helaas kan ik niet op de crosstrainer... Ik mag pas in november de borstspier weer belasten/gebruiken/trainen.
    Alle oefeningen die lijken op stofzuigen en strijken en ramen lappen zijn uitgesloten
    I don't care what the whisperers say
    Cos' they whisper too loud for me
    na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

• hahaha ok dan doe je het op de fiets dat kan ook maar gaan die dingen dan niet te hard op en neer met hiit?

Comment

• Originally posted by Bodypopje View Post
        Aan hoeveel extra cardio moet ik dan denken Talal en michel?
        ik doe nu 20-40- min ligfiets. 3x per week.
        Dat is meer dan voldoende hoor als je 40 min 3x per week doet. Is al een pak calorieën dat je verbrand.

Je hartslag vind ik best al aan een te hoge kant. Zou het max 1 maal per week doen aan hartslag 168.

Andere keren max 135 Hartslag...ga je ook genoeg zweten. En blijf je er ook plezier in hebben.

Ik ken wel je conditie niveau niet?
        bulk off.

Comment

• nutella bij de lunch? is absoluut geen goede bron van vetten maar simpele koolhydraten waar je niks aan hebt. Beter eet je pindakaas ofzo, 40 gram vetten is echt te weinig

Comment

• Originally posted by snoeckx View Post
            Dat is meer dan voldoende hoor als je 40 min 3x per week doet. Is al een pak calorieën dat je verbrand.

Je hartslag vind ik best al aan een te hoge kant. Zou het max 1 maal per week doen aan hartslag 168.

Andere keren max 135 Hartslag...ga je ook genoeg zweten. En blijf je er ook plezier in hebben.

Ik ken wel je conditie niveau niet?
            Helaas weet ik mijn conditieniveau niet.
            kan dit in de sportschool testen denk ik.
            Gisteren 20 min gefiets en ik had ongeveer hartslag 157.
            De weerstand had ik staan op niveau 5 eerste 5 minuten en toen op niveau 11.

Originally posted by STED View Post
            nutella bij de lunch? is absoluut geen goede bron van vetten maar simpele koolhydraten waar je niks aan hebt. Beter eet je pindakaas ofzo, 40 gram vetten is echt te weinig
            Ja, die nutella was meer een lekkere trek aanval.
            Vandaag wil ik alleen kipfilet op mijn volkorenboterham nemen en een beker kwark.

Comment

• Vind 163 niet overdreven? Hoe oud ben je BP?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• ik ben 24. Hoezo? cardio is toch trainen met hoge hartslag...
                het cardiogrogramma van de fiets vroeg ook mijn leeftijd en die gaf aan ideale streefhartslag is 157.

Comment

• Er is een vuistregel met betrekking tot hartslag:
                  je theoretisch maximum hartslag is (220-leeftijd). Dus in BP's geval is dat 196 bpm. Als je dus een hartslag van ongeveer 160 bpm haalt, dan is dat 80% van het theoretisch maximum. Dit is op de grens van een HIIT training. De meesten doen een cardio op ongeveer 60% a 80% van hun theoretisch maximum hartslag. Meer info hierover kan je hier vinden: Exercise Zones - The Three Exercise Zones - Improve Fitness - Training Articles - Training With Polar - Polar Electro - Global English
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• voedingschema

dus ik zit goed met 157 hartslag tijdens cardiotraining?
                    Omdat ik nu nog weer bezig ben, hier mijn dagmenuutje van gisteren.
                    Ik was zó moe, waarvan...i don't know

dat ik om 21.00 uur in mijn bed ben gaan liggen en héérlijk in slaap gevallen.

Graag ontvang ik jullie reacties.
                    Attached Files

Comment

• Kom op dit is toch geen schema?

Je kan veel beter... en dat weet je ook wel. Bij jou is het gewoon, ik eet wat ik wil en dan eet je 1 productkeuze goed en derest slecht en dan denk je dat het gaat helpen. Hoeveel schema's heb je al gemaakt 10? Het moet telkens een stapje verder, niet terug.

suc6

Comment

• Ik ben de slechtse niet en help je wel met een schema maken, dan is het alleen nog discipline en een goed trainingsschema.

100 gram kipfilet
                        100 gram havermout
                        25 gram pindakaas
                        30 gram dextrose
                        30 gram whey
                        250 ml melk
                        250 gram kwark
                        75 gram pasta
                        3 eieren

Kcal: 1600 verdeling moet je ff zelf uitvogelen. Maar het is de helft van mijn schema gewoon. Mischien nog wat extra vetten die erbij komen door lekker te koken met roomboter.

Als je dit volgt ga je zeker strakker komen te staan. Hoop dat je het vol kan houden en dan spreken we af dat je elke zaterdag een lekkere junkmaaltijd mag eten.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                          Kom op dit is toch geen schema?

Je kan veel beter... en dat weet je ook wel. Bij jou is het gewoon, ik eet wat ik wil en dan eet je 1 productkeuze goed en derest slecht en dan denk je dat het gaat helpen. Hoeveel schema's heb je al gemaakt 10? Het moet telkens een stapje verder, niet terug.

suc6
                          +1 Heb geen zin om er meer woorden aan vuil te maken.
                          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                            Ik ben de slechtse niet en help je wel met een schema maken, dan is het alleen nog discipline en een goed trainingsschema.

Als je dit volgt ga je zeker strakker komen te staan. Hoop dat je het vol kan houden en dan spreken we af dat je elke zaterdag een lekkere junkmaaltijd mag eten.
                            Dankje je bent een engel
                            alleen...ik zie geen brood?
                            Kan ik bijvoorbeeld helft van de pasta inruilen voor 1 of 2 boterhammetjes, Talalelh?

Zaterdag lijkt me een prima dag voor een cheatmeal
                            Ik ga meteen aan de slag om er een mooi schema van te maken !

tot later!

Comment

Dankje je bent een engel
                              Kan ik bijvoorbeeld helft van de pasta inruilen voor 1 of 2 boterhammetjes, Talalelh?

tot later!

Uhm ja prima, geen probleem indd. Het moet niet te moeilijk voor je worden. Post jij nog even de totale waardes etc? Kunnen we hem nog perfectioneren en daarna evt een trainingsschema opstellen.

Comment

Dankje je bent een engel

tot later!
                                denk jij dat 1 boterhammetje gelijk staat aan 75 gram pasta?
                                4 sneden brood lijkt me beter en poppetje lees de stickies nogmaals want je voedingsschema die je hierboven hebt gepost raakt kant noch wal
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X