Originally posted by Bodypopje
View Post
vet afvallen, genoeg eiwitten? mijn schema
Collapse
X
-
Jeetje, het kan aan mij liggen, maar wat zit jij te zeuren, zeg!
Er wordt al tig keer gezegd dat je de stickies moet lezen, maar nee, daar kom jij weer met een ander flut eetschema. Ga lezen!"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostSorry hoor, maar ik vind dat je dom bezig bent, je doet maar wat.
je hebt ergens de klok horen luiden over een eiwitdieet blijkbaar.
ga gerust je gang uiteraard als je dit prettig vindt, maar erg verstandig is het niet.
Ga je eens verdiepen in normale en goede voeding, wedden dat je dan ook kunt afvallen?
Ik ben niet zomaar begonnen met eiwitshakes.
Op internet heb ik een pdf gedownload van slankmeteiwit.nl en daar staan dagmenuutjes, tips, beste eiwit en een 5 fase plan. In de 5e fase eet je weer gewoon brood en vlees of vis elke avond. Zo 'leer' je langzaam Kh toevoegen aan je lichaam en kijk je hoe je het beste kan blijven vetverbranden.
Omdat ik regelmatig sport/fitness/dans merkte ik al dat mijn lichaam begon tegen te stribbelen. Daarom ben ik nu hier belandI don't care what the whisperers say
Cos' they whisper too loud for me
na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.
Comment
-
Originally posted by Bodypopje View PostHoe krijg ik mijn vetpercentage verder omlaag?
ik zit nu op 28.9%
Het moet toch haalbaar zijn om 23% te halen voor een meisje door KT en voeding.
ik ben zo bang dat veel eetadviezen hier bedoeld zijn voor grote bodybuilders..."Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"
Comment
-
voedingsschema dinsdag 12 juli
7.15 uur eiwitshake met soja en 15 gram cocospoeder, 1 vitamine B pil en 1 visoliecapsule
10.00 uur capuccino met halvolle melk en 35 gram ontbijtkoek
12.30 3 gebakken eieren, 2 tomaten, 1 glas water
16.00 uur shake met chocoladepoeder en halvolle melk
19.00 uur bord volkorenpasta met gerookte zalm en broccoli
20.30 uur mueslireep aardbeien
21.00 uur sportschool
23 uur: magere kwark met 10 gram aadbei poederI don't care what the whisperers say
Comment
-
dit heb ik berekend met de calculator in sticky
Lichaamsgewicht: 68 KG
Lichaamsvet percentage: 28%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 2045 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 108 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 45 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 301 Gram
Vul de lege velden in: Lichaamsgewicht: KG
Lichaamsvet percentage: % (klik hierboven indien u dit wilt berekenen)I don't care what the whisperers say
Comment
-
Deze calculator gaat uit van je vetvrije massa, vandaar dat er soms vreemde dingen uit kunnen komen bij vrouwen of mensen die een erg hoog vetpercentage hebben. Onze VVM is namelijk laag in vergelijking met de meeste gebruikers van deze calculator. Daarom kun je de berekening beter even handmatig doen als je in die klassen valt. Kijken de ervaren mensen even mee?
Bij 68 kg en 28% vet heb je een VVM van 49 kg.
Er wordt aangeraden om >2,5 g/kg VVM aan eiwitten te nemen per dag. Dat zou bij jou uitkomen op 123 g eiwitten per dag (mag hoger als dat nodig is). Dit komt uit op 123*4= 492 cal aan eiwitten
Verder wordt aangeraden om 1 gram vet per kg VVM te nemen, alleen zit onze VVM zo laag dat we beter iets meer vetten kunnen nemen. Vetten zorgen namelijk voor de opbouw van cellen en het onderhoud van je hormoonsysteem. Aangeraden wordt om tussen de 60 en de 80 gram vetten te nemen. Laten we 70 gram zeggen voor de vetten, dit is 70*9=630 cal aan vetten.
Je verbruik is 2045, er blijven over voor de koolhydraten: 2045-492-630=923, dit zijn 923/4= 231 gram koolhydraten.
De verhoudingen worden dan 123 g eiwitten, 231 g kh en 70 g vetten.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Vul deze eens in en upload hem dan
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html
Inclusief handige calculatorStatus: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
I don't care what the whisperers say
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-