vet afvallen, genoeg eiwitten? mijn schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je hoeft niet zo te reageren hoor.

Wat is er mis met een crossaint, ham en kaas?

Je ziet toch dat ze aan genoeg eiwitten en vetten komt en geen junk in haar schema heeft staan?

Niet iedereen is een fanatieke bodybuilder die graag op rijst en tonijn leeft.

Comment

• Nee niet iedereen, maar wannneer de resultaten wegblijven zal ze zich afvragen wat er aan de hand is. Dan zal ze door de kaas een vochtbuik krijgen.

Je moet eerst leren om een beetje strict te eten en daarna wat snackjes af en toe erin doen

Comment

• Ze wil haar vet percentage verlagen en mooi gevormde armen en billen krijgen.

Doet 3/4 keer per week aan krachttraining en heeft een schema waarin ze goed aan haar behoeften komt.

Denk je echt dat die crossaint, ham en kaas ook maar een beetje invloed op haar progressie zullen hebben?

Comment

• om 12:30 neemt ze nog een keer kaas.

Chocolademelk bomvol suiker.

Comment

• Ze heeft een nieuw schema wat ik er best netjes uit vind zien

chocolademelk is weggehaald.

Ik denk dat het voor vrouwen die er gewoon beter uit willen zien niet zo'n streng gedoe hoeft te zijn

zolang ze maar aan hun behoeften komen.

Het is niet zoals met hardgainers die moeten knokken voor elke gram.

Comment

• Originally posted by Viranelly View Post
              Ze wil haar vet percentage verlagen en mooi gevormde armen en billen krijgen. Klopt helemaal Viranelly

Doet 3/4 keer per week aan krachttraining en heeft een schema waarin ze goed aan haar behoeften komt.

Die Ham en Kaas komt van mijn tosti bij de lunch! Zó lekker af en toe.
              Meestal neem ik rookvlees, osseworst of nutella

"Dan zal ze door de kaas een vochtbuik krijgen. " van kaas? En hoe ziet zo'n buik eruit?
              Ik vind mijn billlen nog wat stevig. En te veel 'hang' zegmaar.
              I don't care what the whisperers say
              Cos' they whisper too loud for me
              na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

• Squatten en Lunges tot dat je neervalt

Maak foto's voor jezelf om het te vergelijken. Ik heb foto's van 30 mei toen ik begon en van 2 weken geleden en ik al een duidelijk verschil. (het kan nog 10x beter.. maar die squats doen het bij mij echt goed).. Doe tegenwoordig trouwens ook de leg press erbij voor nog wat extra spierpijn net onder m'n billen. Heerlijkheid!
                "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

• Bedankt voor de tip Supernatural!
                  ik doe inderdaad wel lunges en squad met en zonder barbell.
                  Ga ik zeker proberen de legpress toe te voegen aan mijn schema.

Helaas heb ik nog alleen vandaag om te trainen. Daarna moet ik 3 tot 6 weken rust houden.
                  Daarom ga ik vanaaf helemaal los met ZUMBA! i LOVE zumba.

Ik zal morgenochtend mijzelf wegen en taille, benen, heupen meten met een meetlint.
                  dan kan ik goed bijhouden of ik cm verlies of aankom tijdens mijn rust periode.

doei doei

Comment

• Originally posted by Bodypopje View Post
                    Meestal neem ik rookvlees, osseworst of nutella
                    Nou die nutella zou ik er maar uithalen

op TV doen ze natuurlijk alsof het hartstikke goed is maar eigenlijk is het gewoon een van de vele dieet-verpesters.

Comment

• Oke, je hebt gelijk. Veels te veel suiker he?

Komende weken ga ik mijn schema aanpassen ivm met weinig tot geen lichamelijke activiteit.
                      daarvoor zal ik af en toe hier komen posten hoe het gaat.

groetjes, BP

Comment

• Komen er ook foto's

Comment

• na 3 weken van luieren, weinig bewegen en (niet altijd gezond) eten wil ik nu weer goed gaan beginnen.

Vandaag tot nu toe gegeten:

2 plakjes roggebrood met soja-boter

1 beker warme halvolle melk
                          1 glas water
                          1 stroopwafel ( tja, geen verklaring voor)

volkorenboterham
                          filet americain

kh:59
                          e: 22
                          v:20
                          kcal: 512

voor de namiddag staat er magere kwark op het menu.
                          Daarna ga ik naar de sportschool.
                          Echt efficient full body krachttraining kan ik nog niet doen, dus vooral onderlichaam en beetje cardio(fietsen).
                          Maaltijd na trainen rijst met kip en portie groente.

Ik moet er echt weer even in komen.
                          Vanochtend al meteen weer in de fout met suiker. Dus komende dagen staat in het teken van detoxen en suiker minderen.

Nog tips?

Comment

• Ik heb nu al 3 posts getypt na het lezen van een paar pagina's, maar elke keer trek ik de conclusie dat het veeeeeeeeeel te onaardig is. Daarom maar 1 kort vraagje:

Wil je het wel echt?

Comment

• Originally posted by Viking18 View Post
                              Ik heb nu al 3 posts getypt na het lezen van een paar pagina's, maar elke keer trek ik de conclusie dat het veeeeeeeeeel te onaardig is. Daarom maar 1 kort vraagje:

Wil je het wel echt?
                              Ik heb ooit iemand proberen te helpen met afvallen maar degene bleef tegen in gaan met alles wat ik vertelde en vooral over voeding. Uiteindelijk werd zij ook nog een teleur gesteld omdat zij maar niet afviel. Ik zal je een ding zeggen geef gewoon op soms is het de beste. Mensen willen afvallen en een mooi lichaam maar willen zo min mogelijk daarvoor doen.

Comment

• Bodypopje is veel lucht maar weinig doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X