Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zitten volgens mij nog veel ''slechte'' dingen in. neem liever brinta of havermout. i.p.v. kaas pindakaas? Denk dat je nog enorm kan winnen op je voedingsschema.
@Nars 171 gram brood ga ik uit van 57 gram per sneetje dus 3 stuks. Zit ik te hoog denk je?
@Nance die slagroom was een theelepeltje uit de koelkast (slagroom had ik gister geklopt met een beetje tagatesse, soort fruitsuiker) Slagroom is mijn grote zonde...oeps!
Ik heb dus een flinke portie kwark verdeel over de dag en mijn 'avond eten' is nu uit tijdnood die eiwitreep.
Vanaf volgende week wil ik op werkdagen een bakje rijst/pasta met kip meenemen.
Want ik ga om 20.00 uur sporten(KT) dus ik moet 2 uur van te voren langzame kh en eiwit en half uur voor training snelle (dus mueslireep)
Of zou ik beter een belegd broodje moeten nemen op t station ipv eiwitreep?
I don't care what the whisperers say Cos' they whisper too loud for me
na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.
ik vind dat je op gebied van voeding niet helemaal de juiste keuze's maakt..
Pak ook lekker een eitje, wat tonijn, wat meer groenten...
ik zou musli in ochtend eruit halen.. vervangen voor brinta/havermout met sojamelk en eiwitpoeder
broodbeleg filet american en kaas 40+ .. >> vervangen door kipfilet en ei als beleg
avondeten ......dus rijst met kip + GROENTEN !! >> iets van 200 gram..
muslireep er ook uitgooien.. vervangen voor blikje tonijn of iets dergelijks...
ff in schema zitten en dan kijken hoe je verhoudingen uitkomen.. Dan kunnen andere leden nog altijd wat opmerkingen e.d. plaatsen..
Ga eens serieus werken aan je voedingschema, ga na wat je behoeftes zijn en probeer dit zo goed mogelijk te volgen. Op rustdagen zo min mogelijk koolhydraten die die vervangen voor groene groenten. Brood proberen zo veel mogelijk te beperken en vervangen door zilvervliesrijst. Als je je vet percentage wil minderen zal je echt goed om moeten gaan met je voeding.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment