Afvallen, zwaar overgwicht...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bpcars View Post
    nee, niet in 1 maand... ben al 4 a 5 maanden bezig.. maar me ''echte'' weegpunt was 8/9 weken terug...

dus ben in 2+ maand 16 kilo kwijt...
    Zelfs dan is het een uitzonderlijk resultaat.
    En je hebt nu kunnen waarnemen hoe belangrijk goede voeding is: ook zonder training val je dan behoorlijk af.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

vandaag weer gewogen, kwam op 146.2... een matige 5killo in een maandje dus...

even weer hard tegen aan gaan, en kijken of we eind van dit jaar onder de 140 kunnen sluiten....

Comment

Brian dat moet gewoon lukken, heb je stuk net gelezen.
        Respect voor je, ik zie dat het begin er is.

140 moet jouw lukken, met de feestdagen zal je soms weg moeten kijken als mensen zwaar ongezond eten. Dat is niet gek. Ik hoop voor je dat het lukt!
        Voor sommige dingen moet je wat opofferen helaas.

ps. If you got a dream, you gotta protect it!
        Make it count!
        Always look on the bright side of life...

Comment

even weer hard tegen aan gaan, en kijken of we eind van dit jaar onder de 140 kunnen sluiten....
          Dude, dat is hardstikke goed toch? Als je dit vol houdt dan kom je er wel.
          Train hard or go hormone

Comment

Je gaat heel goed hoor Zou willen dat ik het je kon nadoen, 5 kilo per maand, poe! En doe het rustig aan, te snel is ook niet gezond.
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Vijf kilo verliezen in een (1) maand? Ik denk dat er zeer velen zijn die daar erg jaloers over zullen zijn.
              Misschien is 140 kg aan het eind van dit jaar een te makkelijk doel voor je. Misschien is 135 ook haalbaar?
              Zet 'm op!

Comment

Als ik het rtl programma Obese goed heb gevolgd, doen ze er een jaar over om de helft van hun gewicht kwijt te raken. Waarvan de helft in de eerste drie maanden, daarna gaat het langzamer. Veel langzamer, en moeten ze blijven sporten, twee uur per dag en eten ze ook erg weinig en aan het einde hangen de vellen erbij. Volgens mij is er ook een topic over dat programma hier op bodynet. Afgaande op de resultaten van die tv-afvallers, kun je het daarom denk ik beter wat langzamer aan doen!

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                  Als ik het rtl programma Obese goed heb gevolgd, doen ze er een jaar over om de helft van hun gewicht kwijt te raken. Waarvan de helft in de eerste drie maanden, daarna gaat het langzamer. Veel langzamer, en moeten ze blijven sporten, twee uur per dag en eten ze ook erg weinig en aan het einde hangen de vellen erbij. Volgens mij is er ook een topic over dat programma hier op bodynet. Afgaande op de resultaten van die tv-afvallers, kun je het daarom denk ik beter wat langzamer aan doen!
                  de snelheid waarmee je afvalt heeft geen invloed op de hoeveelheid overtollig vel hoor.
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

zo, dacht laat ik weer eens wat hier komen melden...

sinds me laatste weegmoment, weer druk bezig geweest met sport. Ook nog extra op me voeding gelet..

laatste weging : 146,2
                    Vandaag gewogen: 131.8
                    in 2 maanden toch nog 14 kilo eraf weten te krijgen...

nu ga ik lekker genieten van de kerst (blijf wel op me voeding letten)...

Wil hierbij ook iedereen fijne feestdagen wensen...

Comment

Netjes ! Vooral zo door blijven gaan

Fijne feestdagen!

Comment

Zo hey, 14 kg in 2 maanden! Dat is iets om echt trots op te zijn! ; )
                        ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Als je zo zwaar bent vliegen de kilo's er in het begin af,
                          Het wordt steeds moeilijker.

Maar ga iig zo door bpcars,
                          En jij ook fijne feestdagen alvast.
                          keep the focus going!

Comment

Netjes man!
                            Train hard or go hormone

Comment

Dat blijft maar doorgaan aldaar. Alweer een goed resultaat. Zet 'm op!

Comment

zo vandaag weer mogen wegen, zit nu onder de 120 KG, daar ben ik erg blij mee... zo blij dat ik meteen vakantie geboekt hebt naar curaçao

vanaf nu verander ik me training schema ook, en gaan we wat meer kracht doen ipv cardio.... voel me rond dit gewicht prima, maar wil alleen wel wat ''droger/gespierder'' worden....

dus we gaan er weer hard tegen aan..

allemaal bedankt voor de steun/advies.... het is raar, maar je hebt er toch wel wat aan (soms meer zelf als van de mensen in je omgeving)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X