Dringend Afvallen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nouja, ik vind opzich die stickies best duidelijk en dit lijkt mij voldoende (was het iig voor mij toen ik begon). Het is alleen alsof mensen het niet willen zien of over het hoofd zien. Elke persoon kan toch ook andere voedingschemas bekijken om op ideeën te komen wat gezonde voeding is? Aan de hand van comments op andere schema's krijg je vanzelf snel een indruk wat goed is en wat niet en hoe je schema maakt. Vervolgens probeer je zelf wat, en dan kunnen mensen je altijd nog helpen, er is immers al wat moeite in gestoken!

Mijn gevoel zegt dat het dus een beetje vergeefse moeite zal zijn, want veel mensen zijn gewoon lui. Maar ALS je het maakt, moet het gewoon echt overduidelijk te vinden zijn wanneer mensen zich aanmelden. Kennelijk is de tekst ''lees dit eerst'' of ''sticky'' niet genoeg. Ik weet het ook niet, heb er al eens vaker over nagedacht (je moet wat in bed, hehe)

Edit: wat nog wel in zomersticky erbij zou kunnen eventueel, is een voorbeeld voedingschema met e/k/v waarden en een lijst van gezonde producten, in word en excel. Ik denk dat hij dan compleet is. Ik kan eventueel wel een word voorbeeld aanleveren.

Edit 2: misschien een apart topic aanmaken? We gaan nu beetje off topic. Titel zoals ''hoe kunnen we het makkelijker maken voor nieuwelingen'' ofzo.

Edit 3: heb ook maar mijn schema erbij gedaan als voorbeeldje
    Attached Files
    Last edited by Viking18; 03-09-2011, 21:24.

Comment

Originally posted by Buffalo Bill View Post

Om de 2-3 uur een maaltijd eten dus zo 5-6 maaltijden op een dag, dit zorgt voor een efficientere vetverbranding. Die drie extra maaltijden zullen wel lichtere maaltijden zijn.

Comment

Geloof me of niet maar sommige mensen weten niet wat protein carbs en vet zijn... kwam laatst een kerel vragen of ik ook rijst om de training heen at, voor de eiwitten... heb hem doordringend aangekeken of hij me bullshitte, want zeg nou zelf:P Maar snap het ergens ook wel, als je er nooit mee bezig bent geweest... ik wist op mijn 12e ook echt niet wat ik at hoor.. daar heb je ouders voor
        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Heel fijn viranelly.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X