Wat is de beste methode om vet kwijtteraken?
Collapse
X
-
Hey iedereen,
Bedankt voor de reacties. Ik zal antwoord geven op de vraag hoe ik het de afgelopen maanden gedaan hebt.
Trainen
Ik probeerde mijn auto en ov-kaart thuis te laten en ging overal met de fiets naar toe. Hierdoor was ik meer in beweging. Op deze manier fietste ik 6 dagen per week ongeveer 1,5 uur. Daarnaast ging ik 4x per week 1,5 uur erbij lopen.
Voeding
Ik at in het begin slecht. Je voelt dan dat je steeds minder kracht over hebt om te trainen. Dit was dan ook heel slecht. Nadat ik begreep dat ik te weinig at, heb ik mijn eetschema drastische veranderd. Ik at veel koolydraten, vitaminen (uit fruit) en eiwitten. en probeerde verzadigde vetten en suikers te vermijden. Ik at ongeveer 6 maaltijden per dag.
Nadat mijn voedingsschema op peil was, viel ik minder snel af. Terwijl mijn vetpercentage wel aan het dalen was. De afgelopen maand ben ik zelfs 2 kg bijgekomen en is mijn vetpercentage ook nog meer afgenomen. Het klinkt raar, maar het klopt.
Kortom wat ik uit deze ervaring geleerd heb is dat je voldoende moet eten en verzadigde vetten en suikers zoveel mogelijk moet ontwijken. Daarnaast is bewegen heel belangrijk.
Ik heb nu een nieuwe doel ik wil nu spiermassa kweken. Ik wil 10 kg aan spiermassa bijkomen.
Comment
-
Sorry mijn eetschema vergeten bijtoetevoegen. Ik heb de afgelopen maanden voornamelijk het volgende gegeten:
Brintapap
magere melk
gekookte Soja
gerookte of gekookte vis
gekookte ei
bonen
groente at ik gekookt of rauw
appel, banaan, kiwie, aardbei
zilvervliesrijst
bruin brood
magere kaas
Ik dronk veel water
na het trainen sportdrankjes
Comment
-
Je bent gewoon het levende bewijs dat je met meer eten af kan vallen.Vind ik goed om te horen, de meeste mensen zijn bang om meer te eten omdat in hun ogen meer eten aankomen betekend.
leuk dat we nu een topic hebben om die mensen naar door te verwijzen.
Goed bezig hoor
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Hé Doorzetter, klinkt helemaal niet raar hoor klinkt juist heel logisch...
Daarom hebben we het je ook aangeraden natuurlijk!
Heel goed ook dat je het op deze manier gedaan hebt, is verreweg de gezondste manier en het vet blijft er ook véél makkelijker af nu. Het resultaat is dus veel blijvender, toch niet onbelangrijk.
Nogmaals complimenten.
Comment
-
Vetpercentage kan toch wel eens wat schommelen hoor vooral als je met zo'n apparaat meet.
Spiermassa kweken zonder aan te komen zal moelijk worden. Om echt spiermassa aan tekomen moet je meer eten dan je dagelijkse behoefte. Dit omdat je lichaam z'n voedingstoffen optimaal kan gebruiken om te herstellen en opbouwen.
Als je nu onder je dagelijkse behoefte zit zal je toch iets er boven moeten gaan zitten. Dit moet je natuurlijk wel opbouwen en niet in 1keer veel meer gaan eten. Dan zal het aankomen wel meevallen. Net zoals bij het afvallen is de voeding weer de basis van je doel. Je moet dus weer een goed voedingschema hebben..
grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Apr. 11 2005,20:17)]Vetpercentage kan toch wel eens wat schommelen hoor vooral als je met zo'n apparaat meet.
Spiermassa kweken zonder aan te komen zal moelijk worden. Om echt spiermassa aan tekomen moet je meer eten dan je dagelijkse behoefte. Dit omdat je lichaam z'n voedingstoffen optimaal kan gebruiken om te herstellen en opbouwen.
Als je nu onder je dagelijkse behoefte zit zal je toch iets er boven moeten gaan zitten. Dit moet je natuurlijk wel opbouwen en niet in 1keer veel meer gaan eten. Dan zal het aankomen wel meevallen. Net zoals bij het afvallen is de voeding weer de basis van je doel. Je moet dus weer een goed voedingschema hebben..
grtz..
Zou het mischien dan wel lukken om kg's bij te komen zonder vet?
Comment
-
Kenne jullie een goede site waarin de voedingswaarde worden weergegeven? Op dit moment heb ik magere kwark van 500 gram bij mijn dagelijkse voeding toegevoegd.
Ga naar www.voedingscentrum.nl en zoek de caloriechecker.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher hindu squat:
- 40kg 3x10
Safety bar back extension:
- 45kg 2x
- BW 35x
Military...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 92.5kg 11x
-box goblet squat 8kg 30x
One legged paused calf raise:
- BW 22x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
1 week geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
2 weken geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment