Hee iedereen
Ik zou graag wat droger worden (zo noem je dat toch? hihi)
Alleen ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen!
Ik weet natuurlijk wel wat de dingen zijn die je niet moet eten, maar wat is verstandig om te beginnen? Je moet je je cal.inname verminderen las ik.
Beetje bij beetje.
Het probleem is ook dat ik gewoon op school zit en ik loop 3 x in de week stage.
Dus dan vind ik dat al helemaal lastig om te weten hoe en wat.
Verder ben ik 18 jaar oud,
1.53 en 57 kilo. Mijn vetpercentage weet ik niet, maar ik weet wel dat het meer is dan ik wil.
En daar wil ik graag van af.
Vind het heel moeilijk. Heb ook veel problemen met eten gehad. Daarom ben ik nu ook zwaarder dan hoe ik begon voor al het gedoe.
Nu wil ik het op de goede en gezonde manier doen!
Ik doe aan fitness (3x in de week), hardlopen en ik heb een eigen paard dus stallen uitmesten en paardrijden!
Hoop dat het een beetje duidelijk is en dat jullie me in de goede richting kunnen duwen
Alvast bedankt!
Ik zou graag wat droger worden (zo noem je dat toch? hihi)
Alleen ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen!
Ik weet natuurlijk wel wat de dingen zijn die je niet moet eten, maar wat is verstandig om te beginnen? Je moet je je cal.inname verminderen las ik.
Beetje bij beetje.
Het probleem is ook dat ik gewoon op school zit en ik loop 3 x in de week stage.
Dus dan vind ik dat al helemaal lastig om te weten hoe en wat.
Verder ben ik 18 jaar oud,
1.53 en 57 kilo. Mijn vetpercentage weet ik niet, maar ik weet wel dat het meer is dan ik wil.
En daar wil ik graag van af.
Vind het heel moeilijk. Heb ook veel problemen met eten gehad. Daarom ben ik nu ook zwaarder dan hoe ik begon voor al het gedoe.
Nu wil ik het op de goede en gezonde manier doen!
Ik doe aan fitness (3x in de week), hardlopen en ik heb een eigen paard dus stallen uitmesten en paardrijden!
Hoop dat het een beetje duidelijk is en dat jullie me in de goede richting kunnen duwen
Alvast bedankt!
Comment