Jaja afvallen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jaja afvallen!

Hee iedereen

Ik zou graag wat droger worden (zo noem je dat toch? hihi)
    Alleen ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen!
    Ik weet natuurlijk wel wat de dingen zijn die je niet moet eten, maar wat is verstandig om te beginnen? Je moet je je cal.inname verminderen las ik.
    Beetje bij beetje.

Het probleem is ook dat ik gewoon op school zit en ik loop 3 x in de week stage.
    Dus dan vind ik dat al helemaal lastig om te weten hoe en wat.

Verder ben ik 18 jaar oud,
    1.53 en 57 kilo. Mijn vetpercentage weet ik niet, maar ik weet wel dat het meer is dan ik wil.
    En daar wil ik graag van af.
    Vind het heel moeilijk. Heb ook veel problemen met eten gehad. Daarom ben ik nu ook zwaarder dan hoe ik begon voor al het gedoe.
    Nu wil ik het op de goede en gezonde manier doen!
    Ik doe aan fitness (3x in de week), hardlopen en ik heb een eigen paard dus stallen uitmesten en paardrijden!

Hoop dat het een beetje duidelijk is en dat jullie me in de goede richting kunnen duwen
    Alvast bedankt!

Originally posted by palomita View Post
    Het probleem is ook dat ik gewoon op school zit en ik loop 3 x in de week stage.
    en ik heb stage van half 8 tot 4 en de meeste van ons hebben een vaste baan of school.
    dit is simpelweg tijd maken hiervoor.
    soms leuke dingen aan de kant moeten zetten zoals een avondje voor de tv schansen aan de frituur happy hoi hoi mix van beckers ofzo :/
    zoals je al zei doe je ook aan fitness, doe je dit in een sportschool? of heb je thuis iets staan?
    tip is om met vrienden/vriendinnen samen een doel op te stellen indien je motivatie wat aan de lage kant is.

maar in ieder geval moet er hard gewerkt worden om een mooi lichaam te creƫren
    BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Daar heb je hartstikke gelijk in!
      Het is alleen wel moeilijk en zoals ik al zei wat moet je dan allemaal meenemen?
      Ik zou het echt niet weten, of dat komt omdat ik bang ben dat ik te veel meeneem ofzo. Aangezien ik voor een lange tijd bang ben geweest voor eten.

Ik ga naar de sportschool, ging met een vriendin van mij maar die heeft het er bij gelaten. Het was ook de bedoeling om erlkaar te motiveren. Maar nu moet ik zelf de discipline opbrengen! Gaat aardig goed gelukkig

Mag ik vragen wat jij dan zoal meeneemt of oe je bent begonnen?

Comment

ik denk dat een betere optie is om een voedingschema te maken, dan weet je wat je mee moet nemen en dat ga je gewoon eten elk mens heeft ook pauze's ik red het ook op mijn school/werk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X