.....
Dilemma: Cutten of niet?
Collapse
X
-
Dilemma: Cutten of niet?
Last edited by GespierdeMug; 27-11-2022, 12:14.Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."Tags: Geen
-
Tsjah, als je er echt zo mee zit dat je op 14% staat lijkt het me logisch dat je eerst gaat snijden in bf. Is gewoon persoonlijk, kunnen anderen niet echt voor je bepalen denk ik. Ik zit overigens nu precies met hetzelfde probleem, maar hou het voorlopig nog op wat massa bouwen
Edit: bedoel als anderen zeggen ''massa bouwen'' en je ergert je elke dag voor de spiegel schiet het ook niet op.Last edited by Viking18; 20-11-2011, 14:28.
-
Ja ik erger me er wel aan, maar als ik meer massa kan pakken voor de zomer door gewoon verder te gaan met bulken dan kijk ik gewoon de andere kant opCurrent status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
-
Originally posted by marnop View PostDenk dat je wel weet wat ik zou zeggen?
Go MUD. Mart's Ultieme Dieet.
Lekker droger worden en gelijk toch voller worden.
klinkt intressant“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by marnop View PostDenk dat je wel weet wat ik zou zeggen?
Go MUD. Mart's Ultieme Dieet.
Lekker droger worden en gelijk toch voller worden.
Ff alle gekheid op een stokje, Martins dieet werkt dus echt goed hoor ben een pak vet verloren en veel voller qua spiermassa geworden....echt de moeite ik ga zo denk ik blijven trainen haha
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postwat houd dat in?
klinkt intressant
komt in feite een beetje neer op jouw vorige post.
Je hebt als bodybuilder 2 belangen:
1 grotere spiermassa
2 lagere vetpercentage
Daar stem je je voeding en training zo optimaal mogelijk op af.
Dus je voedt je spieren en niet je vet door de juiste hoeveelheden van de meest optimale voedingsmiddelen. Aangepast op je trainingen of herstel/rustdagen1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Domenique View PostJe gaat hoog in eiwitten(440gr), low in carbs (112 gram zit ik atm) , en hoog in vetten (150 gr) dat zijn mijn voedingsbehoeftes, dan doe je cardio op nuchtere maag op rustdagen en op trainingsdagen doe je 15 min cardio en knal je voluit
Maar jij gaat straks weer een stukkie omhoog in KH hoor maatje...dan gaan we er flinke volume en kracht in blazen.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by Wilcodemug View PostHeb een probleem en wil jullie om advies vragen. Ik train nu al een tijdje en langzamerhand is m'n vetpercentage toch wel lekker opgeklommen door de flinke bulk waar ik al een half jaar in zit ongeveer. Nu sta ik toch echt wel rond de 14% en vindt dit eigenlijk niet zo tof... veel vet rond de pecs wat er echt uitziet als van die hangers en 6 pack ligt zo'n beetje begraven onder het buikvet..ook mijn armen zit niet echt veel definitie meer in, de arm is meer rond dan dat je m'n biceps/triceps kan zien.
Nu heb ik voor mezelf twee dingen gesteld die ik kan doen:
-Nog een maandje of 5/6 bulken en vervolgens UD om het vet eraf te trainen.
-Nu 2 maandjes UD en dan lichte/clean bulk
Wat zeggen jullie?
Verder weet ik natuurlijk niet hoelang je al traint. Maar ud2 is een zeer heftig protcol qua voeding en training. Ik zou het dan ook niet aanraden aan beginners. (heb je bijvoorbeeld al eens een minder heftige manier van dieten uitgeprobeerd?).
Ik zou mijn voeding en training zo aanpassen, dat je de komende 4-5 maanden verder kunt bouwen aan je spiermassa, en in die tijd toch je vet% kunt verlagen met een 2% ofzo. (dit kan bijvoorbeeld met de bulk variant van ud2, mits je dit goed uitwerkt. Maar dit kan ook via andere dieet en trainings methoden).
Als je denkt dat je wel klaar bent voor ud2. Dan zou ik de bulk variant van ud2 aanraden. En je macro's zo aanpassen dat je over 8 weken tijd je vet% met ongeveer 2% kunt verlagen, en ondertussen droge massa bouwen.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Hmm... interessante reacties
Nou ik zal je vast zeggen dat 400gram eiwitten naar binnen kegelen hem zeer zeker niet gaat worden voor mij dus martin heb je dan ook andere oplossingen? Ik weeg nu 71kg en krijg gemiddeld zo'n 280gr eiwitten binnen per dag.
En inderdaad ik dacht zelf ook al dat "gewoon doorbulken" niet de way to go zou zijn, aangezien mijn bf dan nog hoger zou oplopen
Over de beginnerskwestie, tja ik train nu ongeveer 1½ jaar waarvan ik 6-7 maanden serieus met voeding en training bezig ben. Heb geen moeite met het volhouden van een voedingsschema eerlijk gezegd dus het lijkt me dat dit geen probleem zou zijn.
Een ding is nu in ieder geval duidelijk; ik ga niet doorbulken zoals ik nu doe, maar dan is nu de vraag wat ik dan wel ga doen?
-Luisteren naar martin, flink vet verlagen en spiermassa behouden/beetje winnen voor even en dan verder massa bouwen tot de zomer.
-UD variant bulken -> Massa bouwen en lichtjes aan wat vet verliezen
Ik heb echt geen idee hoe ik dit aan moet pakken en wat beiden keuzes inhouden voor mijn voeding/training :sCurrent status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
400 gram eiwit past ook niet echt bij jouw gewicht, is wat teveel voor jou.
Domenique is een stuk zwaarder en die hoeveelheid past goed in zijn totale voedingplan.
Jij zit met 280gram ook al op ongeveer 4 gram per kilo lichaamsgewicht. Meer moet je niet nemen.
Je kan nu beter wat gaan spelen met je KH inname en doseren op de hoeveelheden die je werkelijk nodig hebt. Vetten lekker hoog nemen en de KH dus minimaliseren.
Daarnaast je trainingen wat aanpassen en een tijdje gaan periodiseren in volume trainingen plus HIT cardio en daarna iets richting krachtgericht trainen met wat HIT cardio. Daarna weer een periode op volume trainen.
1e periode 3 weken, 2e periode 3 weken, 3e periode 6 weken pakken en daarna 4e periode 4 weken meer krachtgericht trainen en dan weer, de volgende periode op volume gaan.
de eerste 3 periodes alle rust tussen sets lekker kort houden op max 30seconden dan vanaf de 4e periode mag je langer rust pakken.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by Wilcodemug View PostHmm... interessante reacties
Nou ik zal je vast zeggen dat 400gram eiwitten naar binnen kegelen hem zeer zeker niet gaat worden voor mij dus martin heb je dan ook andere oplossingen? Ik weeg nu 71kg en krijg gemiddeld zo'n 280gr eiwitten binnen per dag.
210g is ruim voldoende voor jou.
En inderdaad ik dacht zelf ook al dat "gewoon doorbulken" niet de way to go zou zijn, aangezien mijn bf dan nog hoger zou oplopen
Over de beginnerskwestie, tja ik train nu ongeveer 1½ jaar waarvan ik 6-7 maanden serieus met voeding en training bezig ben. Heb geen moeite met het volhouden van een voedingsschema eerlijk gezegd dus het lijkt me dat dit geen probleem zou zijn.
Ok dan heb je iig genoeg ervaring.
Een ding is nu in ieder geval duidelijk; ik ga niet doorbulken zoals ik nu doe, maar dan is nu de vraag wat ik dan wel ga doen?
-Luisteren naar martin, flink vet verlagen en spiermassa behouden/beetje winnen voor even en dan verder massa bouwen tot de zomer.
-UD variant bulken -> Massa bouwen en lichtjes aan wat vet verliezen
Ik heb echt geen idee hoe ik dit aan moet pakken en wat beiden keuzes inhouden voor mijn voeding/training :s
3-4 dagen eiwitten hoog, carbs 100g, vetten hoog.
2 dagen: eiwitten hoog, carbs hoog, vetten laag. (carbs reloaden).
2 dagen: hoog eiwit, carbs gemiddeld, vetten gemiddeld.
De training en voeding zijn exact op elkaar afgestemd, en het is zeer belangrijk dat je je voor 100% aan de richtlijnen houdt.
Kijk eens naar mijn logje voor info over de ud2 bulk variant:
http://forum.bodynet.nl/trainingslog...tml#post766306
Ik heb in die tijd mijn vet% zeer laag gehouden, en geleidelijk aan massa gewonnen. Ik was er zeer tevreden over. Zowel qua kracht als massa winst.
-----------------------------
als je dit wilt gaan proberen, raad ik je eerst aan om het boek te lezen. vervolgens mijn log door te nemen. En mocht je eventueel nog vragen hebben, kun je deze aan mij stellen, en dan probeer ik deze te beantwoorden.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by marnop View PostMaar jij gaat straks weer een stukkie omhoog in KH hoor maatje...dan gaan we er flinke volume en kracht in blazen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment