Nieuw en vraag om advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw en vraag om advies

Hoi Dames en Heren.

Ik ben pas nieuw en ik heb mijn eerst voorgesteld. Ik ben even door de form gaan zoeken en vele adviezen en informatie gelezen.

Ik ben een Vrouw.

1.60 Lang
    75 kilo

Ik train 4x per week, maar het was 3x groepslessen en 1x hardlopen. Maar ik zie het helaas niet terug in mijn figuur. Dus ik moet wel iets fout doen.

Na het lezen van de verschillende topic. Heb ik besloten om mij schema te veranderen.

Ik wil nu 4x per week aan KT Fullbody doen en 20 min cardio of 2x per week na het KT een spinningles.

Is dat wel verstandig?

Hieronder mij voedingschema vindt best wel moeilijk. Ik eet gezond maar hoe ik nu eet kwam ik amber boven de 1200 Kcal. Maar ik val niet af.
    .
    Attached Files

ik zou zeggen 4 daagse split of 3x fulbody komt vaak fijner uit voor tijd indeling!

Comment

Originally posted by Furryx94 View Post
      ik zou zeggen 4 daagse split of 3x fulbody komt vaak fijner uit voor tijd indeling!
      Bedankt voor je advies

O Oke dus het is beter 3x fulbody en na de fullbody spinnen of de beter de voor doen.

Dat wil ik 2x doen en 1x crosstrainer 20 min.

maar is 3 dagen meer dan genoeg of zal ik 1 dag de bij doen?

Wat vindt u van de voedingschema?

Comment

Beste Zipje als je de topics goed had gelezen! had je nu gezien dat je te weinig vetten en eiwitten eet. Voeg noten en vetten aan je voedingschema en je mag best 2x fruit als tussendoor. Probeer in de middag salade met tonijn of een andere soort salade als het maar voedzaam en gezond is. Neem voor dat je naar bed gaat magere kwark, om 19:30 uur kun je b.v iets van noten nemen.

Comment

Beste Zipje als je de topics goed had gelezen! had je nu gezien dat je te weinig vetten en eiwitten eet. Voeg noten en vetten aan je voedingschema en je mag best 2x fruit als tussendoor. Probeer in de middag salade met tonijn of een andere soort salade als het maar voedzaam en gezond is. Neem voor dat je naar bed gaat magere kwark, om 19:30 uur kun je b.v iets van noten nemen.

Comment

Originally posted by Missafvallen View Post

Beste Missafvallen,

Ik worstel ind. met mij vetten en eiwitten. Ik vindt het best moeilijk, omdat ik voorheen heel erg weinig at. Maar ik zal het verwerken in mij voedingschema.

Salade als lunch of als tussendoor?

Comment

Als je op deze manier blijft eten en sporten dan zul je al snel beginnen met het "opvreten" van je lichaam. Je zult niet op de juiste manier afvallen als je maar 1200 calorieën eet en ook 1700 calorieën is te weinig.

Je activiteitsfactor is ook zeer zeker 1.55 als je KT fullbody gaat doen. Dus je kunt minimaal 2000 calorieën eten, als je er maar voor zorgt dat je alléén gezonde dingen eet!
              Zorg er ook voor dat je de hele dag door water drinkt!!

Succes! Afvallen is niet de oplossing, je moet je voedingsstijl en levensstijl structureel veranderen!

Groeten Nils.

Comment

Originally posted by zipje View Post
                Bedankt voor je advies

O Oke dus het is beter 3x fulbody en na de fullbody spinnen of de beter de voor doen.

Dat wil ik 2x doen en 1x crosstrainer 20 min.

maar is 3 dagen meer dan genoeg of zal ik 1 dag de bij doen?

Wat vindt u van de voedingschema?
                Wat snapte jij niet aan mijn advies aan jou in een eerder topic en waarom heb jij er niets mee gedaan?....

Originally posted by okidoki71 View Post
                1. stop of beperk je groeplessen tot 1 keer per week op een rustdag.
                2. ga krachttraining doen, 3 x p/w fullbody
                3. eet minimaal 1800 kcal als je onderhoud 2035 blijkt te zijn en je af wilt vallen.
                4. eiwitten op 175 gram/ vetten op 75 gram/ KH op 125 gram
                5. eet 70% van je kh rondom je training, de rest bij je ontbijt.
                6. geen vetten rondom je training en beperkt bij je ontbijt.
                7. snelle eiwitten bij ontbijt en direct na training.
                8. voedingschema hier.
                9. sticky hier.
                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                There is no failure except in no longer trying

Comment

Je kunt het ook als tussendoortje eten maar ook als lunch. Als je het als lunch gaat eten moeten wel meer calorieën bevatten. In makriel en zalm zitten gezonde vetten probeer die meer te nuttigen of visolie capsulen. En ik heb ontdekt pure cocosvet daarmee bakken en braden echt heerlijk.

Comment

Wat snapte jij niet aan mijn advies aan jou in een eerder topic en waarom heb jij er niets mee gedaan?....

Hoi

Ik heb de advies juist wel gevolgd en heb ik eerst voor gekozen om eerst goed informatie in te winnen. is meer voor mij gevoel om nu eens goed te weten wat ik aan het doen bent.

Mijn doel is pas 1 juni 2011 om 8 kilo de af. Ik verwacht ook geen wonderen resultaten. Wat ik vergeten was bij toe tevoegen. Ivm jaar geleden gelukkig helemaal hersteld van een goed aardig tumor. Is mij schildklier wat trager, geen punt. Maar ik heb nooit honger gevoel.
                    Attached Files

Comment

Originally posted by Missafvallen View Post
                      Je kunt het ook als tussendoortje eten maar ook als lunch. Als je het als lunch gaat eten moeten wel meer calorieën bevatten. In makriel en zalm zitten gezonde vetten probeer die meer te nuttigen of visolie capsulen. En ik heb ontdekt pure cocosvet daarmee bakken en braden echt heerlijk.
                      Heel erg bedankt voor je nuttige Tips

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X