me laatste kans

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by 1latino View Post
    Hallo Ricardo,

hoe verloopt je training/afvallen?

totaal ruk, eet alleen nog de dingen die ik nodig heb , sport volop( al ben ik 2 weken goed ziek geweest, maar afvallen ho maar en gespierder worden ook nie helemaal dus zit even in een dip

Comment

hey ricardo,

probeer gewoon door te gaan en niet te veel denken aan je gewicht, ik weet hoe kut het is als je er meer van had verwacht!
      maar gewoon je beste beentje voor zetten en je komt er!

Comment

Even ben me voeding schema aant aanpassen maar ik kom op 1400 kcal max vul ik het verkeerd is of doe ik het echt zo slecht?
        Attached Files

Comment

Originally posted by Ricardo88 View Post
          Even ben me voeding schema aant aanpassen maar ik kom op 1400 kcal max vul ik het verkeerd is of doe ik het echt zo slecht?
          meer eten, want 1400kcal is veel te weinig.. Ik weet niet wat je onderhoud is maar in ieder geval geen 1400kcal, toch?
          "Straight outta gym"

Comment

Wat er onder andere fout gaat is dat je bij sommige voedingsmiddelen geen hoeveelheid hebt ingevuld. Het schema is daar afentoe wat lastig mee, dus let goed op. Zo staat er bij appelstroop geen hoeveelheid en je hoeveelheid sperziebonen staat boven de eigenlijke sperziebonen :P

Daarnaast vind ik sowieso dat je erg weinig eet. Eet je geen vlees bij je avondeten? Gebruik je totaal geen vetbronnen in je maaltijden? Echt álles invullen!
            createmybody.net

Comment

Originally posted by phormicola View Post
              Wat er onder andere fout gaat is dat je bij sommige voedingsmiddelen geen hoeveelheid hebt ingevuld. Het schema is daar afentoe wat lastig mee, dus let goed op. Zo staat er bij appelstroop geen hoeveelheid en je hoeveelheid sperziebonen staat boven de eigenlijke sperziebonen :P

Daarnaast vind ik sowieso dat je erg weinig eet. Eet je geen vlees bij je avondeten? Gebruik je totaal geen vetbronnen in je maaltijden? Echt álles invullen!
              Dit is echt alles wat ik eet , ik.kan de rijstewafels.nog.omwisselen voor volkorenbrood?

maar wat ik begreep moet je zo weinig mogenlijk brood eten ivm met de koolydraten?

Comment

Ik zou gewoon echt meer eten. Ik ben een vrouw en ik eet al 1000 kcal meer dan jij.
                createmybody.net

Comment

Als ik dan meer brood eet krijg ik ook meer kh binnen en dan word ik weer dikker toch?

Comment

Waarom zou je alleen meer brood gaan eten? Je komt ook eiwitten en vetten tekort. Het begint al bij het feit dat je bij je avondeten geen vlees hebt ingevuld, je gaat mij niet wijsmaken dat je alleen aardappelen en sperziebonen eet. Je eet ook vlees, gebruikt daar eventueel nog boter/olie voor om dat klaar te maken enz, enz.

Ga je schema GOED invullen!
                    createmybody.net

Comment

Heb hem wat aangepast en inderdaad de juiste dingen er bij gevult(al kan ik geen thee en water toevoegen)

zouden jullie nog ff naar me schema willen kijken ?

Tevens is nou de vraag sinds in lange tijd zo weinig gegeten heb moet ik zeker eerst weer veel meer eten? zoja nog tips wat ik dan moet eten om alles weer op pijl te krijgen?

Tevens train ik
                      Maandag : benen , borst, biceps
                      dinsdag : rug , schouders , triceps
                      woensdag : cardio
                      donderdag : benen , borst , biceps
                      vrijdag : rustdag
                      zaterdag :benen , borst biceps
                      zondag : cardio

is dit goed voor afvallen?
                      Attached Files

Comment

trainingschema lijkt echt nergens op en je voedingschema vind ik ook niks.. stickies lezen jongen

Comment

Tevens train ik
                          Maandag : benen , borst, biceps
                          dinsdag : rug , schouders , triceps
                          woensdag : cardio
                          donderdag : benen , borst , biceps
                          vrijdag : rustdag
                          zaterdag :benen , borst biceps
                          zondag : cardio

is dit goed voor afvallen?
                          Zou ten eerste gwn stickies lezen, ten tweede zou ik elke spiergroep 2x per week trainen en niet benen, borst, biceps 3x en rug, schouders, triceps 1x dat is niet goed verdeeld. Verder zou ik ook je buik meetrainen met als oefeningen: crunches, reverse crunches, side bend

Comment

Nu ik het terug lees heb ik een fout gemaakt , het is inderdaad , benen borst biceps 2x en rug schouders triceps 2x en buik train ik na cardio sorry volgende keer zal ik het nalezen voordat ik het post

aangezien ik fouten heb ik me schema.kwa eten en sportuh kunne jullie me niet tips/ advies geven?

Comment

Nu ik het terug lees heb ik een fout gemaakt , het is inderdaad , benen borst biceps 2x en rug schouders triceps 2x en buik train ik na cardio sorry volgende keer zal ik het nalezen voordat ik het post

aangezien ik fouten heb ik me schema.kwa eten en sportuh kunne jullie me niet tips/ advies geven?
                              Ik heb een goede tip:

Stickies lezen!
                              Train hard or go hormone

Comment

Omdat je me het vroeg in een pm, zal ik je hier (hopelijk met hulp van anderen) proberen te helpen.

Vertel eerst eens iets over hoe je er nu voor staat:
                                Lengte:
                                Gewicht:
                                Vetpercentage: (en hoe je die gemeten hebt).

Qua trainingsschema raad ik je het UB/LB schema van Dynobet aan:

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ngsschema.html

Mocht je vragen hebben over bepaalde oefeningen dan horen we dat wel, maar ga eerst eens snuffelen op youtube om te zien wat het allemaal betekent. Mocht je een oefening echt niet kunnen om wat voor reden dan ook dan zien we dat later wel weer.

Ik zal je misschien de meest waardevolle tip geven die je nu kan krijgen: probeer niet zelf het wiel uit te vinden, maar doe wat anderen al eerder hebben gedaan en die daar succes mee hebben behaald. Dat trainschema wat je nu hebt ziet er niet uit. Stop ook ff met al die cardio en zorg dat je goed herstel hebt tijdens het UB/LB schema. Cardio is niet noodzakelijk om af te vallen, voeding is wel noodzakelijk.
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X