Originally posted by Ellie
View Post
me laatste kans
Collapse
X
-
damm krijg me vorige post niet weg haha , naja hier is me eet schema in excel
( me complimenten voor degene die het excel bestand heeft gemaakt!)Attached FilesLast edited by Ricardo88; 02-01-2012, 21:42.
Comment
-
Originally posted by Ricardo88 View PostIs het een goed schema? of is het belabbert?
Volgens je schema moet je ong 2700 Kcal p/dag gaan eten en je eet rond de 2100. Daar krijg je commentaar op.
Ik onthoud me even van commentaar op je voedingsschema omdat ikzelf vooralsnog minder Kcal P/dag eet en veel meer sport. Wel kracht en cardio combi, voor mij werkt het goed. Ik heb dit in het topic ''afvallen'' twee weken geleden gepost en je kunt daar de reacties lezen. Ik ben toen iets meer gaan eten nav de reacties maar niet zoveel als mij werd aanbevolen, tja eigenwijs he.......inmiddels 13 Kilo kwijt in 9 weken, vetpercentage 2% omlaag en spier 2% omhoog........
Succes ermee..........en haal uit alle reacties die dingen waar jij je goed bij voelt.
Comment
-
Originally posted by Pershing View PostIk denk dat je veel reacties krijgt dat het belabbert is....
Volgens je schema moet je ong 2700 Kcal p/dag gaan eten en je eet rond de 2100. Daar krijg je commentaar op.
Ik onthoud me even van commentaar op je voedingsschema omdat ikzelf vooralsnog minder Kcal P/dag eet en veel meer sport. Wel kracht en cardio combi, voor mij werkt het goed. Ik heb dit in het topic ''afvallen'' twee weken geleden gepost en je kunt daar de reacties lezen. Ik ben toen iets meer gaan eten nav de reacties maar niet zoveel als mij werd aanbevolen, tja eigenwijs he.......inmiddels 13 Kilo kwijt in 9 weken, vetpercentage 2% omlaag en spier 2% omhoog........
Succes ermee..........en haal uit alle reacties die dingen waar jij je goed bij voelt.
trouwens creatine gebruikt is afteraden zkr als spieren wil opbouwen en afvallen?Last edited by Ricardo88; 04-01-2012, 09:17.
Comment
-
Originally posted by Ricardo88 View Post13 kilo in 9 weken dat wil ik ook wel , wil jij is uitleggeb wat je eet en hoe jebtrain?
trouwens creatine gebruikt is afteraden zkr als spieren wil opbouwen en afvallen?
Comment
-
Originally posted by Pershing View PostIk snap dat jij dat ook wil, maar je kunt ons niet met elkaar vergelijken, ik had 30 kg overgewicht, nu weeg ik 88kg ben begonnen op 102 kg, jij hebt 12 kg overgewicht volgens BMI dan he... dus het zal bij jou niet zo snel gaan als bij mij en ik merk dat ik nu ook minder afval dan in het begin maar dat is normaal, ik zal straks even posten wat ik eet en doe.....moet nu even naar de sportschool.....die 2% vet en spier in mijn vorige post zijn trouwens van de afgelopen 4/5 weken en niet vanaf het begin gemeten..........verder ben ik het eens met mensen die zeggen dat je niet te veel waarde moet hechten aan de weegschaal, als ik nu in de spiegel kijk zie ik gewoon een normaal tot slanke vent met meer schouders en armen dan voorheen ondanks dat ik nog een kilo of 15 te zwaar ben.......
Comment
-
Originally posted by Ricardo88 View PostIk ben het met je eens dat je niet teveel waarde aan de weegschaal moet besteden maar 90 kilo wegen is voor mij een heel goed begin om echt flink spieren te gaan opbouwen zegmaar , wat ik alleen niet snap u ben denk ik kleiner dan 1m90 maar de afstand tussen u 102 naar 88 en mij 101 a 102 naar 88kg is toch het zelfde?
Verder moet je eerst de ene stap doen: afvallen......... en dan de volgende: spieropbouwen.
Waarbij je bij het afvallen moet voorkomen dat je spiermassa verliest. En mij lukt dat kennelijk.
Heb net 1,5 uur gefitnessed nu ga ik nog een paar uur fietsen(buiten), heb nog vakantie dus dan kan dat lekker........zal straks wel even posten wat ik eet en doe,.......
Comment
-
Originally posted by Pershing View PostDie afstand wel ja, maar het is algemeen bekend dat hoe meer overgewicht hoe harder het afvalen in het begin gaat, hoe dichter je bij je BMI komt,zeg maar, hoe lastiger het kwijtraken van vet gaat. Dus jij zal echt geen 13 kilo in 9 weken kwijt raken dat wil ik ermee zeggen. Je moet ook geduld hebben en als je een halve kilo of iets minder p/week afvalt is dat toch prima.......
Verder moet je eerst de ene stap doen: afvallen......... en dan de volgende: spieropbouwen.
Waarbij je bij het afvallen moet voorkomen dat je spiermassa verliest. En mij lukt dat kennelijk.
Heb net 1,5 uur gefitnessed nu ga ik nog een paar uur fietsen(buiten), heb nog vakantie dus dan kan dat lekker........zal straks wel even posten wat ik eet en doe,.......
maar succes met fietsen!
Comment
-
De eerste weken ging nog niet sporten in de sportschool maar vooral fietsen en lopen(snelwandelen) want hardlopen dat was met mijn gewizht niet verstandig.
Ik heb gekeken naar mijn verbranding p/dag zonder sport en dan kwam ik op 2300 kcal uit.
Ik ben ongeveer dagelijks tussen de 1600 en 1800 kcal per dag gaan eten waardoor ik zonder sporten bijna een halve kilo p week zou afvallen.
Door erbij te sporten zat ik tot twee weken geleden op een verbranding van 1,5 kilo p/week.
Ik ging elke dag 2 uur fietsen gemiddeld tot stevig tempo en soms daarnaast nog snelwandelen, uur anderhalfuur.
Hiermee verbrand je nog eens 900 tot 1100 kcal p/dag waardoor je eigenlijk een tekort hebt van 1500 kcal p/dag.
Elke 7000 kcal staan ongeveer voor één kilo erbij of eraf dus dat klopt wel aardig.
Omdat je lichaam na een paar weken in de ''spaarstand'' kan gaan moet je ook eens een dag tussendoor 2600 kcal eten en een keer minder sporten, hierdoor raakt je lichaam niet gewend aan de tekorten en voorkom je dat je snel in die spaarstand komt.
Ik ben na een paar weken erbij gaan fitnessen, eerst 4 x p/week fullbody en nu 2 dagen split schema 6 dagen p/week en daarbij nog 4/5 keer p/week fietsen wandelen 1,5/2 uur...
Ik ben wel na de training gelijk eiwitten in gaan nemen zoals kip,vis magere melk en krabsticks want voorheen lette ik niet op KH, eiwtitten of vetten alleen op calorieen.
Hieronder wat ik tot nu toe vandaag heb gegeten, ik hou dit bij op voedingcentrum.nl, accountje aanmaken en dagelijks invullen, vind ik makkelijker dat de excellsheet die hier op de site staat, ook omdat ik nu nog geen rekening houd met KH eiwitten verhouding enz...
Jij zit ook ver onder je onderhouds niveau aan calorieen doordat je erbij sport, dus vergelijkbaar met mijn methode denk ik.
gr Pershing
ik weet even niet hoe ik bestandje bij moet voegen, zoek ik uit.......
Comment
-
Hier wat ik bijv vandaag eet in excellsheet, tot nu toe, eet vanavond nog wel wat.....
Ik eet vandaag wel weinig brood, dat is normaal meer.Attached Files
Comment
-
Zo dag dat ik al.extreem veel sporte maar jij ben nog erger
ik heb zowieso zwaar lichamelijk werk en dan 4 a5x per week sporte dus krijg gelukkig ook hoop beweging.
Alleen jammer dat de rest niet meer reageert op me post ivb met me eet schema, zal vanavond jou.eetschema is bekijken.
Comment
-
Zouden jullie me eetschema willen bekijken en beoordele? kan wel wat hulp gebruiken daarin:PAttached Files
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
14 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment