Cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cut

Hey guys,

Ik wil gaan cutten, maar weet niet precies wat de bedoeling is. Ik heb gehoord dat je tijdens je KT op je niveau moet blijven en je moet zorgen dat je 10 tot 12 reps maakt. Is dat zo? Verder probeer ik in mijn rustdagen laag in carbs te gaan, even gauw uitgerekend kom ik op zon 200 khs op rustdagen en op trainings dagen ga ik daar overheen.

Na mijn kt wil ik 10 min hiit doen.

Dit is wat ik in gedachte had, wat denken jullie? En is het zo dat je na een kt dag 0 khs moet nemen?
    All time PRs: 195/135/232,5
    Meet PRs: 185/132,5/232,5

Originally posted by Mushrambo View Post
    Hey guys,

Ik wil gaan cutten, maar weet niet precies wat de bedoeling is. Ik heb gehoord dat je tijdens je KT op je niveau moet blijven en je moet zorgen dat je 10 tot 12 reps maakt. Is dat zo? Verder probeer ik in mijn rustdagen laag in carbs te gaan, even gauw uitgerekend kom ik op zon 200 khs op rustdagen en op trainings dagen ga ik daar overheen.

Na mijn kt wil ik 10 min hiit doen.

Dit is wat ik in gedachte had, wat denken jullie? En is het zo dat je na een kt dag 0 khs moet nemen?
    Is idd prima om mee te beginnen.
    Op rustdagen je KH ver verlagen en op trainingdagen wat hoger houden is prima. Daarnaast idd lekker HIIT doen. Hoeft natuurlijk niet op de benendag, want als je dat wel kan dan moet je opnieuw je benen trainen....
    Zorg dat je met je totaal calorie intake ongeveer op onderhoudsbehoefte blijft, zodat je gewoon aan je spiermassa kan blijven werken voorlopig.
    Eventueel op rustdagen ochtendcardio toevoegen, half uur lekker voluit ook rennen of fietsen.
    Dan zal je vlot droger worden.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      Zorg dat je met je totaal calorie intake ongeveer op onderhoudsbehoefte blijft, zodat je gewoon aan je spiermassa kan blijven werken voorlopig.
      hier ben ik het niet helemaal met je eens. Je hebt als doel om vet te verliezen, niet om massa te kweken. Het is lastig om massa te krijgen en vet te verliezen tegelijkertijd. Ik ben dus van mening dat je beter kunt focussen op vetverlies ZONDER massa te verliezen.

Verder ben ik het wel met je eens, prima begin. Kgeloof dat 20 min HIIT het beste resultaat zou geven, maar dit weet ik niet zeker. Ik zou zeggen, probeer het een tijdje en kijk naar je resultaten. Pas je tactiek aan naar de resultaten die je krijgt.

Succes!

Comment

ja 15 tot 20 minuten HIIT geeft het beste resultaat.

De rest van wat ik zeg klopt ook gewoon hoor.......ik weet als begeleider en wedstrijdbodybuilder een heeeeeeel klein beetje hoe en wat werkt.

Comment

Originally posted by tve90 View Post
          hier ben ik het niet helemaal met je eens. Je hebt als doel om vet te verliezen, niet om massa te kweken. Het is lastig om massa te krijgen en vet te verliezen tegelijkertijd. Ik ben dus van mening dat je beter kunt focussen op vetverlies ZONDER massa te verliezen.

Succes!
          ik heb nog nooit iemand massa zien behouden i.c.m. onder behoefte eten, als ik massa kon behouden door onder mijn onderhoud te zitten zou ik op onderhoud in massa moeten aankomen (dus een lichte bulk)
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by marnop View Post
            Eventueel op rustdagen ochtendcardio toevoegen, half uur lekker voluit ook rennen of fietsen.
            Dan zal je vlot droger worden.

Daar begrijp ik uit dat je dit op nuchtere maag moet doen, right?

Verder bedankt, kan hier zeker meer mee

Comment

Daar begrijp ik uit dat je dit op nuchtere maag moet doen, right?

Verder bedankt, kan hier zeker meer mee
              ja op nuchtere maag. Je mag eventueel wat bcaa's en amino's nemen om je spieren te beschermen tegen afbraak maar geen ontbijt voor je cardio. En voluit gaan, flink veel verbranden en daarna direct een wheyshake nemen en dan je ontbijt er achteraan als je gedouched hebt.

Comment

Moet je wel rond 6 uur opstaan als je rond 7 uur ontbijdt. Maar als je het resultaat in je hoofd houd, is het het allemaal waard

Comment

cutten is leuk , heb een half jaar gebulkt. Ben een week bezig met de cut en ik zie al zeker resultaat. Dat geeft je echt motivatie voor die harde 45min cardio sessies.

Comment

Ik ben vandaag laag in khs gegaan, zo rond de 100 - 120 khs . In vetten ben ik hoog gegaan en in eiwitten ook.

Morgen wil ik iets hoger in khs.

Wat denken jullie hiervan?

Comment

Ik ben vandaag laag in khs gegaan, zo rond de 100 - 120 khs . In vetten ben ik hoog gegaan en in eiwitten ook.

Morgen wil ik iets hoger in khs.

Wat denken jullie hiervan?
                      ik zou of gaan carb cyclen
                      of gewoon kh ff laag houden toch wel rond de 100-120 zoals je al hebt gedaan

Waarom wil je je kh innamen eigenlijk verhogen
                      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Mijn dagen zijn dan iets actiever, heb vandaag vrijwel niks gedaan afgezien van wat skeeleren vandaag. Morgen kan ik het t zelfse houden maar maandag werk ik ( vakkenvullen ) en ben ik in de avond actief op gebied van muziek.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X