Hardlopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Volgens mij gaan de meeste hier een beetje voorbij aan je vraag. Je doet heel veel cardio en valt in lichaamsgewicht niet af.
    Dan heeft dit (zoals anderen ook al aangeven) toch met je voeding te maken.

Ik ben zelf ruim 20 kilo kwijt geraakt met hardlopen. Dus denk zeker wel, dat het moet kunnen, maar zal zeer bepalend zijn wat je daarnaast eet. Maak dus een goed voedingsschema (zie sticky's). Ga iets onder onderhoud zitten. Varieer in het lopen, zoals duurlopen, interval, HIIT. Laat je lichaam vooral nergens aan wennen, want dan zal het effect van afvallen inderdaad afnemen.

Zelf vind ik een combinatie van krachtsport en cardio (hardlopen) ideaal, maar dit is natuurlijk ieder voor zich.

Geniet vooral van het hardlopen als je daar veel plezier aan beleeft.

Comment

als je meer verbrand dan wat er binnen komt dan val je af. maar als je elke dag 3000kcal eet en je verbrand er 3000 heeft het geen nut. Je moet je ook niet gaan verhongeren natuurlijk maar inderdaad stel is een voedingsschema samen.
      Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
      musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Beter eten inderdaad. Dieet zelf altijd met alleen voeding en kt, geen cardio.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X