Advies nodig voor droger worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies nodig voor droger worden

Hallo allemaal.
    Ik ben een 16 jarige jongen van 68 kg en 181 cm lang. Ik zou graag wat droger willen worden. Voor nu heb ik een goede voeding, ik heb namelijk veel topics daarover gelezen. Echter weet ik niet wat ik allemaal aan cardio en krachttraining kan doen. Ik doe wel wat krachttraining maar dat is alleen met wat dumbbells. Verder nog pushups op mijn vuisten en allerlei andere positie's en ook buikspieroefeningen af en toe, als ik die niet meepak in andere oefeningen. Ik hoopte om wat advies te kunnen krijgen om eigenlijk met weinig uitrusting wat cardio oefeningen te kunnen doen en ook wat krachttraining. Ik kan niet naar de sportschool overigens.
    Ik heb nog een springtouw, maar ik kan 't niet echt heel goed waardoor ik elke 20 sec moet stoppen en opnieuw beginnen.

Mvg,
    Apkkeuring
    Bij voorbaat dank.

Jou voeding is nog niet goed Dat kan ik je nu al vertellen.

Oefeningen gewoon opzoeken op youtube.

Comment

Er zijn zat oefeningen om thuis te doen.

http://forum.bodynet.nl/afslanken/30...-lit-hiit.html
      Bijv: Push ups/sit ups/burpys/squats kan allemaal thuis.
      Met dumbels kan je diverse push oefeningen doen en oefeningen zwaarder maken.

Youtube is een goede plek voor instructiefilmpjes !

Touwtjespringen is een kwestie van oefenen... ik ben er zelf ook erg druk mee en het wil nog niet 100%

Comment

Dank jullie wel voor jullie reactie's.
        Ik had verder nog een vraag eigenlijk; Als ik mijn vp wil verlagen, zou ik dan minder vetten of juist minder kh moeten innemen? Of beide?

Comment

Hard trainen en goed eten.. afhankelijk van je stats ga je onder of boven je behoefte eten.

Best is het volgende in te vullen:
          http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html

Kom je er niet uit maak in dit sub-forum even een post met hierin je excel sheet en doel:
          Dagelijkse voeding - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Dan ben je al een heel eind

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X