Sixpack dieet help!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by hydroboyz View Post
    Ben je nou sarcastisch over die jam?
    Moet nog wat aanpassingen doen en dankjewel voor je reactie -__________-
    Uuuh niet over het gedeelte dat het lekker is hoor
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
      Die 14% lijkt me meer in de goede richting idd.

Wat je voeding betreft, gooi het in de excell zoals al eerder gezegd. Beetje lastig te beoordelen zo.
      Sorry maar ik heb geen idee hoe dat excel sheet werkt. Is het echt verplicht???

Comment

ja hwet is verplicht, anders ben je hier niet meer welkom sjonge

Comment

Niet verplicht maar is wel gemakkelijker.

zo moeilijk is het niet:
          vul je gegevens in.
          Duid aan wat je eet. En voila.

wat snap je er niet aan, mis kan ik wel helpen.
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Misschien dat dit je een beetje helpt: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

dat je fp 14procent is geloof ik direct en train niet 5x in de week de buik spieren de buikspieren dat is ook gewoon een spier zoals alle andere en hebben ook rust nodig als je je buikspieren 2 a 3 x in de week traint 3x12 daar kom je veel verder mee dan met 5x in de week XD ;p en met 14 % zou je eigenlijk de bovenste 4 blokjes moeten kunnen zien als je al 3 jaar fitnest

Comment

dus wss lig je nog wat te hoog in het vet laat je vet meten in de gym en lees de stickies over een goed voedingsschema en plaats m in een exel bestandje succes verder !

Comment

Originally posted by jorngerlofs View Post
                  dat je fp 14procent is geloof ik direct en train niet 5x in de week de buik spieren de buikspieren dat is ook gewoon een spier zoals alle andere en hebben ook rust nodig als je je buikspieren 2 a 3 x in de week traint 3x12 daar kom je veel verder mee dan met 5x in de week XD ;p en met 14 % zou je eigenlijk de bovenste 4 blokjes moeten kunnen zien als je al 3 jaar fitnest
                  Op 14 % zie je echt geen blokjes !! Ook niet als je 'al' 3 jaar traint

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                    Op 14 % zie je echt geen blokjes !! Ook niet als je 'al' 3 jaar traint
                    ik zou 14 of 15 procent hebben en ik heb een dikke buik, dus gelijk heb je zeker

Comment

Hallo,,

Ik doe al 2 maanden dit voedingschema, en sinds 1 maand in combinatie met cardio 40 min fietsen lage tempo, hartslag tussen de 130-150 ik wil niet te snel gaan fietsen ivm spierverlies dit doe ik 5x in de week alleen woensdag 20min.
                      En ik zie echt minimaal resultaat alleen zie ik bij mijn V-cut dat ik wel droger ben daar en dat ik al een klein beetje me veins zie, maar dan moet ik wel goed in de spiegel kijken.

Doe ik iets niet goed? zit rond de 13% weeg momenteel 87-88 kilo, was voorheen dat ik begon 92kilo. En ik moet nu wel rond de 7-8% zitten aangezien ik al bijna 10 weken bezig ben volgens mezelf snap er helemaal niks meer van.
                      En me junk dag begint eigenlijk vanaf vrijdag avond tot zaterdag avond. ( ik drink niet).
                      Gebruik ECA stack sinds 1 week ga het gebruiken tot de 4 week .

Voedingschema zit erbij

Copy of voedingsschema (leeg).xls - Speedy Share - upload your files here

Comment

Teveel junk.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Hallo,,

ECA ertegenaan gooien omdat je met gewone voeding geen resultaat haalt (omdat je voeding niet op orde is) is heel onverstandig.
                          Laat je voeding nakijken door iemand die er verstand van heeft, en niet onder het mom van '6 pack dieet' want dat demotiveert veel mensen (zoals ikzelf) om er moeite in te stoppen

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            Teveel junk.
                            Nog minder eten?

Comment

Originally posted by aktito View Post
                              ECA ertegenaan gooien omdat je met gewone voeding geen resultaat haalt (omdat je voeding niet op orde is) is heel onverstandig.
                              Laat je voeding nakijken door iemand die er verstand van heeft, en niet onder het mom van '6 pack dieet' want dat demotiveert veel mensen (zoals ikzelf) om er moeite in te stoppen
                              Het was eigenlijk een klein beetje voor de boost. Kan zo zonder hoor.
                              Maar ik hoor dat me dieet wel goed is van andere en dan weer niet dit dat.
                              Dus ik zat eigenlijk in een dip na 2 maanden gisteren.

Comment

Hallo,,

Ik doe al 2 maanden dit voedingschema, en sinds 1 maand in combinatie met cardio 40 min fietsen lage tempo, hartslag tussen de 130-150 ik wil niet te snel gaan fietsen ivm spierverlies dit doe ik 5x in de week alleen woensdag 20min.
                                En ik zie echt minimaal resultaat alleen zie ik bij mijn V-cut dat ik wel droger ben daar en dat ik al een klein beetje me veins zie, maar dan moet ik wel goed in de spiegel kijken.

Doe ik iets niet goed? zit rond de 13% weeg momenteel 87-88 kilo, was voorheen dat ik begon 92kilo. En ik moet nu wel rond de 7-8% zitten aangezien ik al bijna 10 weken bezig ben volgens mezelf snap er helemaal niks meer van.
                                En me junk dag begint eigenlijk vanaf vrijdag avond tot zaterdag avond. ( ik drink niet).

Voedingschema zit erbij

Copy of voedingsschema (leeg).xls - Speedy Share - upload your files here
                                Je eet elke dag te weinig. Je eet overdag echt bijna niks en over de gehele dag gezien eet je nog geen 2000kcal. Je moet er zeker 800kcal meer aan clean voedsel.

En je hebt 2 junk dagen?? Dat is ongezond voedsel. Maak er 1 junk maaltijd van op vrijdag of zaterdag.
                                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X