Sixpack dieet help!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat gedram over trollen altijd. Net alsof iedereen die er niet het volste verstand van heeft of voor het eerst op het forum zit een troll is. My God, het niveau op dit forum wordt echt met de dag minder en minder. Dat is ook wel te merken aan de bezoekers, steeds meer self-proclaimed personal trainers tussen de 14 en 20 jaar met een bench van nog geen 100 kg.
    'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by hydroboyz View Post
      Whahahahahahahaha nee man ben je gek ben wel heavy
      Zal ik dan in de ochtend gewoon 2 broodjes pindakaas met jam eten
      en dan 2 uur later 1 broodje met shake? dan kom ik wel aardig bij de 2800 toch? of na trainen klein bordje rijst?
      Ga zelf eens aan t werk man !

Laat je toch niet alles voorkauwen door een ander... verdiep je in hetgeen je weten wil, werk met zon fijn excel schema en als je dat in totaal klaar hebt post je hem ff en vraag je om op of aanmerkingen

Volgende x als er weer iets is kun je het dan misschien ook zelf oplossen

Comment

Originally posted by Milestone View Post
        Dat gedram over trollen altijd. Net alsof iedereen die er niet het volste verstand van heeft of voor het eerst op het forum zit een troll is. My God, het niveau op dit forum wordt echt met de dag minder en minder. Dat is ook wel te merken aan de bezoekers, steeds meer self-proclaimed personal trainers tussen de 14 en 20 jaar met een bench van nog geen 100 kg.
        Ik bench wel meer dan 100 en ben ouder dan 20, mag ik dan wel wat zeggen ?

Comment

Je kracht heeft niks te maken met je verstand. De oma van Roelly Winklaar is zijn coach en die bencht ook geen 100kg
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sorry Guru
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Inderdaad, Mourinho gelijk ontslaan bij real wtf die kan maar 27 keer een bal hooghouden !!!! kuttrainer!!!

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                Abs op een dunne mofo tellen niet. Net als dikke tieten bij een vrouw die meer op een zeerob lijkt
                Baas van een uitspraak!

Comment

En jawel, de reacties op mijn post zijn weer van weergaloos niveau. Wat me uiteraard weer totaal niet verbaasd. Ik doelde er gewoon op dat de dienst hier tegenwoordig wordt uitgemaakt door net trainende snotneusjes die dan belachelijke adviezen geven. Het feit dat ze advies geven rechtvaardigen ze dan omdat hun squat wel van 40 naar 90 kg is gegaan is 4 maand, jeeweettoch!!

Als je graag advies wilt kun je beter geen topic openen, maar een PM naar bijv. Kevster, Dynobet of Iguana sturen. Dat zijn mensen die al wat langer meegaan in dit circuit en serieus weten waar ze het over hebben. Maar die reageren de laatste tijd niet zo vaak meer. Wat overigens niet vreemd is, waarschijnlijk zijn ze al die bijdehante opmerkingen van de pubertjes hier zat.

Het is de laatste tijd al vaker langsgekomen dat de echte atleten (die powerlift- dan wel buildingbodywedstrijden draaien) zich hier niet meer vertonen. Maar goed, jullie blijven elkaar maar lekker advies geven over welke whey of weightgainer het beste is, in plaats van mensen aan te sporen om eens echt goed te gaan eten. De serieuze mensen zoeken hun info tegenwoordig wel ergens anders.

Adios.
                  'Half men, half animal, all dead!'

Comment

En jawel, de reacties op mijn post zijn weer van weergaloos niveau. Wat me uiteraard weer totaal niet verbaasd. Ik doelde er gewoon op dat de dienst hier tegenwoordig wordt uitgemaakt door net trainende snotneusjes die dan belachelijke adviezen geven. Het feit dat ze advies geven rechtvaardigen ze dan omdat hun squat wel van 40 naar 90 kg is gegaan is 4 maand, jeeweettoch!!

Als je graag advies wilt kun je beter geen topic openen, maar een PM naar bijv. Kevster, Dynobet of Iguana sturen. Dat zijn mensen die al wat langer meegaan in dit circuit en serieus weten waar ze het over hebben. Maar die reageren de laatste tijd niet zo vaak meer. Wat overigens niet vreemd is, waarschijnlijk zijn ze al die bijdehante opmerkingen van de pubertjes hier zat.

Het is de laatste tijd al vaker langsgekomen dat de echte atleten (die powerlift- dan wel buildingbodywedstrijden draaien) zich hier niet meer vertonen. Maar goed, jullie blijven elkaar maar lekker advies geven over welke whey of weightgainer het beste is, in plaats van mensen aan te sporen om eens echt goed te gaan eten. De serieuze mensen zoeken hun info tegenwoordig wel ergens anders.

Adios.
                    U Mad Bra ?? Kilotje afgevallen ofzo ?

Ohw wacht je gaat nu naar DBB want daar lopen ze allemaal al 50 jaar mee en benchen ze minimaal 200

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                      U Mad Bra ?? Kilotje afgevallen ofzo ?

Ohw wacht je gaat nu naar DBB want daar lopen ze allemaal al 50 jaar mee en benchen ze minimaal 200
                      Sorry dat ik het zeg maar die gast heeft wel gelijk. Top advies gekregen in dit topic echt top .

Comment

Nog minder eten?

Meer van het goede werk en geen troep.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Hmm okee, dankjewel man ik ga wel meer appels eten en yoghurt !
                          En jij amuseert je wel, zo achter je laptop?
                          Jammer van de inspanning van mensen in dit topic die je serieus willen helpen, ga toch gewoon ergens anders spammen, loser.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Hallo,,

Ik doe al 2 maanden dit voedingschema, en sinds 1 maand in combinatie met cardio 40 min fietsen lage tempo, hartslag tussen de 130-150 ik wil niet te snel gaan fietsen ivm spierverlies dit doe ik 5x in de week alleen woensdag 20min.
                            En ik zie echt minimaal resultaat alleen zie ik bij mijn V-cut dat ik wel droger ben daar en dat ik al een klein beetje me veins zie, maar dan moet ik wel goed in de spiegel kijken.

Doe ik iets niet goed? zit rond de 13% weeg momenteel 87-88 kilo, was voorheen dat ik begon 92kilo. En ik moet nu wel rond de 7-8% zitten aangezien ik al bijna 10 weken bezig ben volgens mezelf snap er helemaal niks meer van.
                            En me junk dag begint eigenlijk vanaf vrijdag avond tot zaterdag avond. ( ik drink niet).
                            Gebruik ECA stack sinds 1 week ga het gebruiken tot de 4 week .

Voedingschema zit erbij

Copy of voedingsschema (leeg).xls - Speedy Share - upload your files here
                            Dit voedingsschema deugt niet.
                            Waarschijnlijk heb je hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
                            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sorry dat ik het zeg maar die gast heeft wel gelijk. Top advies gekregen in dit topic echt top .
                              Het enige goede advies staat hierboven; ga ergens anders trollen papzakkie.

Comment

Ok Doeiii

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X